Mies jäädytti mun varat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 562
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Siis oikeesti. Meillä on arkkupakastin jota penkoessaan mies oli käsistään laskenut mun lompakon euroineen kortteineen kaikkineen pullapussien sekaan.
:laugh:

Olin jättänyt tapani mukaan kaiken pakastimen kannen päälle kotiin tultuani... Ei ollut mies muistanut noukkia sitä takaisin kun oli nisupussinsa löytänyt :laugh:

Arvatkaa vaan oliko kivat kaks päivää kun ettin lompuukiani ?!? :o

:laugh:
Miehet on joskus niin.....MIEHIÄ :laugh:
Meillä harrastetaan rahanpesua aika ajoin. On se vaan niin hirmu vaikeaa tyhjentää ne farkkujen taskut ENNEN pesukoneeseen laittamista :kieh:

paitsi että tein sen itse! :D Kaupasta tullessa pakasteet jäi vikaksi ja rohmusin monta pss kerrallaan, unohdin et lompakko oli kanssa siellä. Kaksi päivää meni mut tulipa kaapit siivottua...

Mulla on keittiössä kankainen pussi, mihin sullotaan muovipussit sisälle. Kerran mooonen päivän etsiskelyn jälkeen mun rahapussi löyty sielä pussi-pussista. Olin kaupassa tiputtanu rahapussin muovikassiin, enkä tyhjentäessä sitä sieltä hoksannu ottaa pois. Isäntä survo pussit paikalleen, ja siinä samassa hävisi mun rahapussi.
Mutta toi AP:n tilanne vois sattua meilläkin, meillon kans arkkupakastin keittiössä, ja se on ylimääränen romun keräys paikka...

Miun äiti teki kerran omalle lompakolleen saman tempun... äiteeltä on muutenkin kyllä aina tavarat hukassa, en tajua miten se aina onnistuu kadottamaan puhelimen/lompakon/käsilaukun =)

Yhteistyössä