Mies ja velvollisuusseksi

Meillä on seksi mennyt miehen puolesta jonkinlaiseksi velvollisuudeksi. Suostuu kyllä joka kerta mutta ei ole hommassa mukana. Tämä on johtanut sitten liialliseen tarkkailuun mun puolelta. Ja vie sitten sen nautinnon ja oman halun. En ole enää lauennut pitkiin aikoihin. Ja mies luulee että nautinto tulee sormia napsauttamalla. Seksi on kaavamaista ja kumpikin hakee vain omaa nautintoa. Jälkeenpäin tulee orpo olo, ja jotenkin tuntee itsensä likaiseksi. Mies ei ymmärrä pienistä vihjeistä. ja sitä se ei ymmärrä että nainen kaipaa hieman enemmän siihen läheisyyteen. Esileikit ovat pikaisia, koska miehellä menee sitten omat halut ja kyky jos liian kauan pehataan. Missä on se nautinto vain olla toisen lähellä. Mulle ja miehelle tulee seuraavaan kertaan jo niin suuret suorituspaineet että kaikki lässähtää ennenkuin alkaakaan.

ollaan yritetty pitää taukoja. Mutta jos on hyvää seksiä niin siinä huumassa mennään että kertoja on enempi. Mutta sitten tapahtuu jotain. Mies on liian nopea. Tai kaikki on vain liian tuttua. Tai mies pitkittää omaa hyvää oloaan ja leikki loppuu siihen. Ja olen niin kyllästynyt noihin leluihin joiden kanssa täytyy pelata että edes itsestä tuntuisi joltain. Rakastelun jälkeen tai ennen tehdään noilla leluilla mulle se hyvä olo. Kun haluaisin niin nauttia seksin aikana,koska lelut ovat niin keinotekoisia.

Kaikkea olen yrittänyt. Sooloilen että tietäisin mikä tuntuu hyvältä. Tai että teen hyvän olon itselleni yksin jo päivällä että nauttisin vain siitä läheisyydestä.

Joskus otan punaviiniä että rentoutuisin. ja kaikenlaisia vitamiineja ja ns. halupillereitä olen koettanut syödä. Sekä muutenkin liikun ja syön terveellisesti. haluan näyttää hyvältä. mutta en vain syty tai olo menee ohi ennenkuin on alkanutkaan. Aamulla seksi on ihanaa koska se olis kiireetöntä mulle, mutta mies taas ei pidä. kesken kaiken makkariin häviäminenkin tuntuu huonolle idealta. Ehkä mä tarvin niin paljon sitä stimulointia ja tunnetta, ja tätä ei mies ymmärrä.

Sori tää pitkä vuodatus, mutta kun rakastan miestäni ja hän minua. Tuntuu että vanhempina meillä rimmaa niin hyvin yhteen. ja voin sanoa että mies on mun paras kaveri. Mut miehenä ja vaimona tää juttu vain ei toimi. Ujous on karissut jo vuosia sitten. ja kokeilunhaluisia ollaan mlemmat. Eikä häpeillä mitään. mutta jokin mättää nyt ja pahasti. Ja mä olen viime vuosina ollut se halukkaampi. Mies ei oikein korkeintaan nuorempana oli villimpi, mutta silläkin oli estoja. Mä olin nuorena aika tiukkapipo ja häveliäs seksin suhteen. ja melkein säälistä ja pakosta uritettiin lasten ollessa pieniä pitää ees jonkinlaista seksiuhdetta yllä koska meillä oli koliikkilapsi ja yöunet meni kuten meni. nyt olis aikaa ja molemmat heräs tuohon läheisyteen.

Mutta välistä olen miettinyt et onko tää kuitenkin yksipuolista. <Että jos mies ei haluakaan muuta kuin mun mieliksi. Se seliyyäisui sen vaivaantuneen ilmapiiriin tuolla makuuhuoneessa.

Ja kyllähän mies on mulle suoraan sanonut mun haluista. ja sanonut ettei hänestä ole siihen.

kiitti jos luit koska tää kirjoittaminen helpottaa. En vain haluis että meidän suhde muuttuu platoniseksi. koska tunnetta kuitenkin vielä on. Yritän vain olla tän arjen keskellä ja säilyttä kasvoni. Pidän itsestäni ja psyykkeestäni huolta. Haluaisin välillä et lähettäisd jonnekkin kahdestaan mut tuntuu ettei se ikinä onnistu. joku yhteinen iltakävely ei korvaa yhteistä romanttista iltaa. Tai pientä matkaa. Mutta miehelle tuntuu riittävän et käy töissä ja viettää perusaikaa perheenjäsenten kanssa. Eli käy töissä, nukkuu syö ja taas nukkuu. Toki nyt muutakin mutta näin karkeasti ilmaistuna.

Jotenkin vain tuntuu etten enää jaksa. kaipaan huomiota ja naisellisuuttani. mulle vain ei riitä pikasuukot halailut ja tavallinen ydessäolo. kaipaan jotain räiskyvämpää. Toki pidän tavallisesta perhe-elämästä. Mutta ihan kuin normaaliin kotiruokaankin kaipaa vaihtelua, niin sitä kaipaisi myös suhteeseensa.
 
Mies
Kannattaisi lukea John Greyn kirja Mars ja Venus vuoteessa. Löytyy kirjastoistakin. Siinä kerrotaan juuri tälläisistä ongelmista ja neuvotaan ratkaisumalleja. Suosittelen. :)
 
Hei!
Mä en oikein tiedä miten sua vois neuvoa.. Omasta kokemuksesta tiedän vain että pitkässä parisuhteessa tuolla seksipuolella on ylä-ja alamäkiä. Jossakin vaiheessa vaan tuntuu pakkopullalta koko touhu mut sitte voi olla että se taas elpyy ja tuntuu ihan mahtavalta. Tässä kyllä varmaan auttaa se puhuminen toiselle täysin rehellisesti omista haluistaan ja tuntemuksistaan.
Kyllä se kahden keskinen aika parisuhteessa on elintärkeää, mutta toki tiedän ettei sitä mahdollisuutta kaikilla ole.
Minusta kuitenkin se puhuminen olisi tärkeintä ja ehkä se pakolliselle tuntuva seksi jäädä hetkeksi pois, ja koittaa läheisyyttä ilman seksiä.
:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 12:08 Mies kirjoitti:
Kannattaisi lukea John Greyn kirja Mars ja Venus vuoteessa. Löytyy kirjastoistakin. Siinä kerrotaan juuri tälläisistä ongelmista ja neuvotaan ratkaisumalleja. Suosittelen. :)

Mä olen lukenut. ja yritän siksi ymmärtää tuota miestä. mies ei ole lukenut eikä muutenkaan lue paljoa. Mutta yrittänyt olen sitä saada kirjan lukemaan koska se valaisee niin paljon kuinka erilaisia sukupuolet voivat olla.

Miehelle riittää pelkkä seksi. Kun itse kaipaisin sitä tunnetta lisää, ja että toinenkin olis siinä mukana. Spontaani seksi eli pikaseksikin on ok. Mulle vain se viritys että tietää odottavansa jotain erilaista. Siihen valmistuu sitten kuin teinityttö kaikkine höpsöine juttuineen.

Mutta yritän nyt ensitilassa miehen saada lukemaan tuon kirjan.
 
vaimo38
Oletteko te keskustelleet asiasta oikein kunnolla? Myös niistä herkistä aiheista, kuten onko miehellä kenties potenssipelkoja?

Kirjotit myös, että miehelle riittää, kun käy töissä, syö, nukkuu, syö ja taas nukkuu. Oletko varma, ettei hän ole masentunut lievästi? Se vaikuttaa haluihin ja ennen kaikkea kykyyn.

vieraissa käyvä mies myös on kotona ok, antaa säälistä ja on esimerkillinen isä ja puoliso. Tämä kaikki vain salatakseen suhteensa.
 
Big Y
Tottahan pitkässä suhteessa tulee suvantovaiheita petipuuhissa, niin se vain menee.
Seksin pitää olla kuumaa, kiehuvaa, polttavaa, intohimoista, pitkää, raukeaa, rentoa, hauskaa, kokeilunhaluista, rohkeaa...
Miettikää luovutteko tästä osasta elämää?

Y.
 
mies
Voi kun olis naimisissa naisen kanssa jolla olis sinun ongelmat.
Meillä akkaa ei saa kiinnostumaan millään - tai ehkä rahalla.

Tosin teillä ongelmana voi olla löysä alapää.
Jos miehes ei saa lentämään???

Mitä tulee naisen pieniin merkkeihin, ne on melko omituisia.
Miksi naisilla on oikeus harrastaa tällaisia pieniä merkkejä, jotka mieten pitäisi tulikita.
Ottakaa #&%?$!* ja vetäkää lippu salkoon tai töräyttäkää trumpetilla soolo seksin merkiksi niin mieskin tajuaa.

Ei miehet ymmärrä pieniä merkkejä - yleensähän se tarkoittaa ajatustenlukua, johon ei pysty kukaan.


:LOL: :LOL: :LOL:
 
sä oot mies NIIIIN oikeessa! meillä oli aiksemmin just niin, että mä noissa seksiasioissa lähinnä odotin mieheni lukevan ajatuksiani ja sit osotin mieltäni, ku se ei ollu mun "pieniä merkkejäni" huomannut. Kerran sitte otin asian puheeksi, tyyliin "sä et sitte ikinä huomioi mun tarpeita jne jne". mies katto mua suu auki, eikä oikeesti ollu ymmärtäny mun olemattomista vihjailuista yhtään mitään. no, nykyään mä kyllä tuon tarpeeni esille just niin selvästi, että toi putkiaivokin sen tajuaa ja sängyssä menee paremmin kun koskaa ;)
 
putkiaivoille
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 13:11 mies kirjoitti:
Voi kun olis naimisissa naisen kanssa jolla olis sinun ongelmat.
Meillä akkaa ei saa kiinnostumaan millään - tai ehkä rahalla.

Tosin teillä ongelmana voi olla löysä alapää.
Jos miehes ei saa lentämään???

Mitä tulee naisen pieniin merkkeihin, ne on melko omituisia.
Miksi naisilla on oikeus harrastaa tällaisia pieniä merkkejä, jotka mieten pitäisi tulikita.
Ottakaa #&%?$!* ja vetäkää lippu salkoon tai töräyttäkää trumpetilla soolo seksin merkiksi niin mieskin tajuaa.

Ei miehet ymmärrä pieniä merkkejä - yleensähän se tarkoittaa ajatustenlukua, johon ei pysty kukaan.


:LOL: :LOL: :LOL:
naisena ajatelisin et ne pienet merkit on sitä että toinen tulis mukana. musta ei tunnu hyvältä jos toista pitää ohjailla. tai väkisin ottaa toinen mukaansa. ja tuo löysä alapääjuttu on ehkä kaukaa haettua. mut putkiaivoille kaikki on just noin simppeliä. siitähän se johtuu. siis naisen vika aina jotenkin. oli nainen sitten halukas tai ei.
 
Voin vakuuttaa, että tuo kutsumasi "velvollisuus seksi" kannattaa ainakin joissain tapauksissa. Kohta 20 avioliittovuotta takana ja niista viimeiset 13 vuotta elämäni parhainta aikaa... =) miksi??? .... noh ihan siksi, että elämäni meni päin h.elvettiä ensimmäisen 5 avioliittovuoden sekä 2 lapsen jälkeen. Seksi oli kuivunut melkein kokonaan suhteestamme ja muutoinkin olimme lähinnä pelkkät riippakivet toisillemme. Ehkä lasten takia jaksoin vielä parisen vuotta. Pistin merkille, että mies vilkuili aina vain pitempään ja pitempään toisten naisten perään ja sai kiukun tulvimaan pintaani ja vähensi ennestään olemattomia halujani miestäni kohtaan. Varmaan syy minussa yhtälailla kuin puolisossani? Tätä oravanpyörää oli jatkunut hyvän tovin ja syöksykierre näytti olevan lopullinen, mutta kuinka kävikään.... (näistä kuvioistahan täällä foorumilla ei näytä olevan pulaa)

Kaiken kuitenkin muutti todella energinen edesmennyt 87-vuotias 3 x leskirouva!!! Tämä vanha herttainen, mutta suorapuheinen rouva vieläkin suorastaan säteili elämää ja onnellisuutta. Kuinka kaikki sitten tapahtuikaan, tavalliseen tapaani harmaan ankeana päivänä päädyin järjestelemään tämän herttaisen rouvan palvelua-asuntoaan viihtyisämpään suuntaan. Siinä autellessani siunailin rouvan tavattoman hinoja ja hänelle rakkaanoloisia esineitä, jotka selkeästi toivat hänelle lämpimiä muistoja. Kysyttyäni korujen alkuperää, vastasi rouva suoraan: "rakkailta aviomiehiltäni!" Taivastelin vain, että ei vaan minun mieheni minulle tuollaisia kantele... on enemmänkin muiden naisten perään!

En edes kehtaa tänne kirjoittaa mitä se vanha rouva minulle sanoi. Hän tarttui minua kädestä, katsoi viläkin kauniilla sinisillä silmillään minua ja oli hetken aikaa hiljaa: " Kuule miehet ovat yksinkertaisia olentoja ja toisaalta Taivaan Isä on sinulle luonut sellaisen "värkin", jolla voit karkoitaa kaiken kauniin luotasi tai voit oikein käyttäen kutsua kaiken kauniin luoksesi......." ja tuolla "värkillä" hän ei todellakaan tarkoittanut mitään mikä ei ole jalkovälissäni!

Voin vain vieläkin todeta, että tutkiskeltuani itseäni ja suhdettäni vielä vähän aikaa sekä miettien käymääni keskustelua, mikä sisälsti paljon muutakin, tämän mukavan rouvan kanssa, jotta Velvollisuusseksi kannattaa... SE PELASTI AVIOLIITTONI JA MUUTTI ELÄMÄNI!!!

Kiitos herttaisen rouvan,
:saint:
 

Yhteistyössä