Mies ja sen kaveri(t)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ehkä ärsyynnyn nyt taas turhasta, mutta jos mä olen koko päivän ollut töissä, sen jälkeen käynyt koulussa ja kun tulen kotiin niin haluaisin heittäytyä potlojot tuohon sohvalle, kalsarit päällä ja ahtaa jotain sapuskaa naamaan.

Mutta mies sitten kaverinsa kanssa hengailee tuossa olkkarissa tuntikaupalla (vapaapäivä), voisi ihan itse tajuta poistua näin illan tullen vaikka jonnekkin kaffelle.

[QUOTE="vieras";24893948]Mä en vaan jaksais aina joutua sanomaan ja olla se naputtava akka. Joo, ei ne niin mulle sano mutta ajattelevat kumminkin.[/QUOTE]

Miksi nainen (muka) on naputtava akka, jos sanoo asiasta?

Ite kiskoisin verkkarit jalkaan ja rojahtaisin miehen syliin et kulta hieroppa vähän kun on niskat jumissa. Jos ne kaverit kerran on siel jatkuvasti niin mitä noita noteeraamaan..

Mulle on ihan sama, vaikka kylässä ois presidentti, jos haluan ottaa rennosti. Onneks ukon kaverit on iteki normaaleja, voin huoletta hyppiä himassa kalsarisillani ja löhöö sohvalla ^^

sama juttu.. Itse kans vaihdan lökkäpököt päälle vaikka paikalla olisi miehen kavereita ja otan rennosti. Kerran vahingossa pieraisin kun unohdin sen kaverin paikalla olon.. :D himppusen nolotti, mutta mitäpä noista..

No mä en kyllä aio kalsareilla alkaa täällä hillumaan kun miehen kaverit on paikalla. Mieluummin odotan kohteliaasti ja JÄKÄTÄN miehelle sitten myöhemmin että vois vähän huomioida ettei asu täällä yksin. Ovat kumminkin olleet jo useamman tunnin siellä täällä.

Mikä estää mättämästä ruokaa keittiössä, heittäytymästä vaikka alasti makuuhuoneessa ja olemasta potslojot sängyssä. Vai pitääkö nuo kaikki nimenomaan tehdä olohuoneessa?

[QUOTE="vieras";24894382]Mikä estää mättämästä ruokaa keittiössä, heittäytymästä vaikka alasti makuuhuoneessa ja olemasta potslojot sängyssä. Vai pitääkö nuo kaikki nimenomaan tehdä olohuoneessa?[/QUOTE]

No meillä ainakin on melko pieni asunto. En mä halua mennä makkariin makaamaan ja sylkemään kattoon, enkä mä halua istua keittiön pöydän ääressä, vaan haluan maatta sohvalla ja katsoa telkkaria, ilman vieraita. Ei tosiaan ole tapana esim. olla yökkäreissä vieraiden läsnäollessa. Ehkä sulla vaan sitten on erilaiset tavat etkä ikinä työpäivän jälkeen halua rentoutua omassa kodissasi.

[QUOTE="vieras";24894403]Ehkä sulla vaan sitten on erilaiset tavat etkä ikinä työpäivän jälkeen halua rentoutua omassa kodissasi.[/QUOTE]
Ehkä mulla sitten tosiaan on niin erilaiset elintavat, että syön keittiönpöydän ääressä ja menen illalla vähissä vaatteissa sänkyyn makaamaan, jos olen väsynyt, mikäli puoliso on kavereineen kylässä olohuoneessa. Ei minua siihen viereen tarvita möllöttämään, jos he haluavat olla keskenään.

Ja onhan se tragedia, jos telkkaria ei yhtenä iltana vuodessa saakaan katsoa.

[QUOTE="vieras";24894228]sama juttu.. Itse kans vaihdan lökkäpököt päälle vaikka paikalla olisi miehen kavereita ja otan rennosti. Kerran vahingossa pieraisin kun unohdin sen kaverin paikalla olon.. :D himppusen nolotti, mutta mitäpä noista..[/QUOTE]

Mä piereskelen ihan avoimesti ukon kaverien läsnäollessa, niin nekin tekee :D Kerran sain jopa palautetta, ku olin ukon kaverin kanssa röökillä. Totesin, että nyt pierettää ja annoin palaa, ukon kaveri siihen innoissaan "Voi vitsi mikä muija!! Mistä tollasia löytää??" :D Ja siis todellakin hän oli innoissaan siitä, etten ole mikään hienohelma prinsessa :D Ja p*skallakin käyn ihan normaalisti, oli kylässä kuka tahansa... Jos joku menee mun jälkeen vessaan, saatan sanoa "siel haisee sit tosi pahalle" :D

Mä kyllä ymmärrän sua erittäin hyvin. Oon onnellinen siitä, että asun nykyään yksin, juurikin tästä syystä. Se on hiton rasittavaa, kun ei saa omassa kotonaan olla rauhassa. En mä esim. oo niin äijä, etteikö musta olis todella kiusallista käydä vaikka äänekkäästi paskalla jos miehen kavereita on kylässä ja vatsa vähän sekaisin. Eikä se sohvalla verkkareissa röhnöttäminen todellakaan ole sama, jos siinä on jotain "yleisöä". Koko ajan siinä vaan oottaa, että ne tajuis lähteä kotiinsa.

Kaikista pahinta on, jos ne miehen kaverit raahaa paikalle vielä jotain tyttöystäviään mun viihdytettäväkseni ja sit pojat liukenee paikalta johonkin omiin juttuihinsa. Hitto jos mulla olis energiaa työpäivän jälkeen sosiaaliselle vuorovaikutukselle, niin kai nyt näkisin sitten omia, rakkaita kavereitani enkä jotain puolituntemattomia! Vaan kun useimmiten arki-iltaisin tahtoisin vaan olla puhumatta kellekään mitään, tarvitsematta huomioida yhtään ketään. Päivät kun menee asiakaspalvelutyössä.

[QUOTE="mä";24894453]Ehkä mulla sitten tosiaan on niin erilaiset elintavat, että syön keittiönpöydän ääressä ja menen illalla vähissä vaatteissa sänkyyn makaamaan, jos olen väsynyt, mikäli puoliso on kavereineen kylässä olohuoneessa. Ei minua siihen viereen tarvita möllöttämään, jos he haluavat olla keskenään.

Ja onhan se tragedia, jos telkkaria ei yhtenä iltana vuodessa saakaan katsoa.[/QUOTE]

Joo, kyllä mä ihan syön sohvalla maattessani, kalsareissa. Ja hyvin usein haluan tehdä niin raskaan päivän jälkeen. Enkä usko olevani ainoa. Enkä tosiaan halua kenenkään viereen möllöttämään, vaan haluan että saan omassa kodissani olla rauhassa arki-iltana. Ovat kumminkin kohta jo 4 tuntia istuneet tuossa.

Kyllä mä tarvitsen rauhoittumisaikaa iltaisin, eikä tässä sopessa sitä oikeen saa jos on vieraita paikalla. (noh, komeroon voi mennä jos tahtoo)

[QUOTE="vieras";24894488]Mä kyllä ymmärrän sua erittäin hyvin. Oon onnellinen siitä, että asun nykyään yksin, juurikin tästä syystä. Se on hiton rasittavaa, kun ei saa omassa kotonaan olla rauhassa. En mä esim. oo niin äijä, etteikö musta olis todella kiusallista käydä vaikka äänekkäästi paskalla jos miehen kavereita on kylässä ja vatsa vähän sekaisin. Eikä se sohvalla verkkareissa röhnöttäminen todellakaan ole sama, jos siinä on jotain "yleisöä". Koko ajan siinä vaan oottaa, että ne tajuis lähteä kotiinsa.

Kaikista pahinta on, jos ne miehen kaverit raahaa paikalle vielä jotain tyttöystäviään mun viihdytettäväkseni ja sit pojat liukenee paikalta johonkin omiin juttuihinsa. Hitto jos mulla olis energiaa työpäivän jälkeen sosiaaliselle vuorovaikutukselle, niin kai nyt näkisin sitten omia, rakkaita kavereitani enkä jotain puolituntemattomia! Vaan kun useimmiten arki-iltaisin tahtoisin vaan olla puhumatta kellekään mitään, tarvitsematta huomioida yhtään ketään. Päivät kun menee asiakaspalvelutyössä.[/QUOTE]

Ajattelinkin, etten ole ainoa :) Mun mielestä olisi vaan kohtuullista mieheltä ottaa huomioon, että olen ollut koko päivän töissä/ koulussa, he ovat jo saaneet täällä viettää iltaa, menen aamu seitsemäksi töihin niin ehkä minäkin haluan vähän levähtää päivän jälkeen, ennen kuin menen nukkumaan.

Yritä saada se miehes vähäksi aikaa jonnekin sivummalle ja kysy häneltä, et olisko mitenkään mahdollista heidän mennä jonnekin muualle? Ei musta todellakaan ole mitenkään kohtuuton toive.

Mä piereskelen ihan avoimesti ukon kaverien läsnäollessa, niin nekin tekee :D Kerran sain jopa palautetta, ku olin ukon kaverin kanssa röökillä. Totesin, että nyt pierettää ja annoin palaa, ukon kaveri siihen innoissaan "Voi vitsi mikä muija!! Mistä tollasia löytää??" :D Ja siis todellakin hän oli innoissaan siitä, etten ole mikään hienohelma prinsessa :D Ja p*skallakin käyn ihan normaalisti, oli kylässä kuka tahansa... Jos joku menee mun jälkeen vessaan, saatan sanoa "siel haisee sit tosi pahalle" :D

No hehehhe kuinka kivaa. Meilläpäin tuollaisia kutsutaan paskajustiinoiksi....

Toki nyt oman miehen kanssa tulee tutuksi ne pissa-kakka-pieru-jututkin, mutta eipä meistä kumpikaan (edes mies) halua koko aikaa toisen tuhnuja ihastella ja haistella.

[QUOTE="vieras";24894524]Yritä saada se miehes vähäksi aikaa jonnekin sivummalle ja kysy häneltä, et olisko mitenkään mahdollista heidän mennä jonnekin muualle? Ei musta todellakaan ole mitenkään kohtuuton toive.[/QUOTE]

Oikeasti, ehkä ymmärtäisitte mua jos näkisitte tämän asunnon. :P taidanpa alkaa kattelemaan uutta....siis yhdessä miehen kanssa. Voin mä kohta yrittää viittoa että kato kelloa prkl!

Ja voihan sitä ihan suoraan sanoa ukolle+kavereille, että "hei, meettekö vaikka baarii tai jolleki toiselle istuskelee, mä haluisin alkaa rauhottuu hissuksiin ku huomenna on duunipv". Ukot tykkää et niille puhuu suoraa, ei ne osaa lukee muka-selviä näkymättömiä viestejä. Ei ne siitä loukkaannu, niinku muijat tekee. Mä en tajuu tota et eka ollaan hiljaa, luullaan et ukot lukee ajatuksii ja sit raivotaan suu vaahdossa. Ei ihme, jos moni äijä käy vieraissa :D ;)

Yhteistyössä