Mies- ja naistyypit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N34

Vieras
Olen seurustellut vakavasti kahdenlaisten miesten kanssa.

Pelimies, jolle ulkonäkö on tärkeä ja vastakkaisen sukupuolen huomio elintärkeää. Naisia täytyy naurattaa ja siitä täytyy myös kertoa kumppanille. Urheilusuorituksilla, uralla, suhteilla, kavereilla, rahalla, autolla tms pädetään. Yliseksuaalisia, salilla käyviä ja karvojaan ajelevia itseään alfauroksina pitäviä miehiä, joista on kiva pitää kumppania pahoinvoivana mustasukkaisuudesta ja itsekritiikistä. Kaikki kolme 1-6 vuoden kestoista seurustelua pelimiehen kanssa päättyivät miehen pettämiseen. Yllätys.

Pinttynyt poikamies, joka ei pysty joustamaan piiruakaan omista menoistaan, harrastuksistaan tai tavoistaan kumppanin takia. Ulkoisesti kunnollinen ja menestynyt hyvät käytöstavat omaava unelmavävy. Haluaa kovasti naisen elämäänsä ja puhuu laveasti halustaan perheeseen, avioliittoon ja yhteenmuuttoon, mutta todellisuudessa kumppani saisi olla korkeintaan silleen sivussa statistina, eikä saisi häiritä miehen elämää. Tauluakaan ei saisi siirtää, jos nainen muuttaisi luokse, mutta esimerkiksi paidat saisi mielellään silittää ja tehdä hyvää ruokaa. Vaikuttaa välillä jopa vihaavan naista, arvostelee herkästi ja käyttää ajoittain hyvin rumaa kieltä toisesta. Pihi kuin mikä ja elää mielellään arjessa naisen siivellä, vaikka onkin varakas. Kaikki kolme vuoden kestoista seurustelua pinttyneen poikamiehen kanssa ovat päättyneet siinä vaiheessa kun homma olisi alkanut muuttumaan vakavammaksi ja naista olisi pitänyt alkaa ottamaan oikeasti huomioon poikamieselämän kustannuksella.

Näin elämääsi taaksenpäin katsellen, millaisten mies- tai naistyyppien kanssa olet huomannut seurustelevasi ja mitä olet oppinut tästä? Itse olen kovasti yrittänyt, mutta näitä tyyppejä ei yleensä huomaa kuin vasta vajaan vuoden tienoilla.

Seurustellut erilaisten naisten kanssa, heillä on ollut 100- 400 euroa tilillä rahaa ja mukavasti velkaa. Tulee väkisinkin mieleen, että maksajaakohan he ovat etsineetkin. Jos haluaa yhdessä matkalle, niin se täytyy kokonaan maksaa. Usein he kyllä kieltäytyvät matkasta, kun eivät pysty maksamaan ja lähtemään, mutta on siitä reissusta itseltäkin sitten maku pois, jos yksin menee. Ja jos ei mene , niin harmittaa, kun ei pääse edes itse matkoille, kun toisella ei ole varaa.