mies ja ehkäisy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ****
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ****

Vieras
mies ei halua käyttää kondomia vaan keskeytettyä yhdyntää. ite olin ajatellu että olisin hankkinut pillerit mutta mies ei hyväksy. ei ole kuulemma hyvä käyttää sellaisia. mä en todellakaan halua nyt jo tulla raskaaks. onko tyhmää syödä pillereitä salaa tässä tilanteessa?

Nyt taitaa olla sellainen mies josta kannattaa pysyä kaukana! Keskeytetty ei ole mikään ehkäisykeino ja jos tulet hänelle raskaaksi, siitä ei hyvää seuraa...

Huolehdi itse ehkäisystäsi, se on sinun oma asiasi, tosin mielestäni miehen pitäs olla sen verran mies että huolehtisi asiasta myös. Mutta sinuna sanoisin MORJENS koko tyypille, tervemenoa!

Alkuperäinen kirjoittaja Täh:
Miks mies ei hyväksy?? Keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisykeino.

kun mä muka muutun ihan paska ämmäksi ym ym ku niitä söin. ja sen jonkun tuttavan vaimo sai rintasyövän joka mukamas johtu ehkäsypillereistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Oonamoona:
Nyt taitaa olla sellainen mies josta kannattaa pysyä kaukana! Keskeytetty ei ole mikään ehkäisykeino ja jos tulet hänelle raskaaksi, siitä ei hyvää seuraa...

Huolehdi itse ehkäisystäsi, se on sinun oma asiasi, tosin mielestäni miehen pitäs olla sen verran mies että huolehtisi asiasta myös. Mutta sinuna sanoisin MORJENS koko tyypille, tervemenoa!

en oikein viitsi omaa aviomiestäni/lasteni isää jättää vaan sen takia ettei halua mun käyttävän pillereitä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Täh:
Miks mies ei hyväksy?? Keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisykeino.

kun mä muka muutun ihan paska ämmäksi ym ym ku niitä söin. ja sen jonkun tuttavan vaimo sai rintasyövän joka mukamas johtu ehkäsypillereistä.

Eipä taideta vielä nykyään pystyä varmasti toteen näyttämään mikä aiheuttaa rinta- tai minkään muunkaan syövän.

olisikohan kyse siitä että mihes haluaa lapsen eikä vaan halua/kehtaa/viiitti sitä sulle sanoa...
Kysyppä siltä olisko ok jos käyttäisit kuparikierukkaa (ei hormoneja)..Jos tuohonkin sanoo ei, niin syö salaa niitä pillereitä...

Sano sille että se on käytettävä kondomia, jos kerran ei halua sun syövän pillereitä.
Tai jos teillä on jo lapsiluku täynnä, niin mieshän vois mennä vasektomiaan (vai mikä sen nimi on?)

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Sano sille että se on käytettävä kondomia, jos kerran ei halua sun syövän pillereitä.
Tai jos teillä on jo lapsiluku täynnä, niin mieshän vois mennä vasektomiaan (vai mikä sen nimi on?)

Juuri näin!

mulle pillerit olis niin hyvä ratkaisu koska ne on pitäny mun kivuliaat ja runsaat kuukautiset kurissa. lapsia meillä on 2 josta nuorin vuoden ikäinen, halutaan ainakin yksi lisää tosin ei nyt heti en ainakaan minä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulle pillerit olis niin hyvä ratkaisu koska ne on pitäny mun kivuliaat ja runsaat kuukautiset kurissa. lapsia meillä on 2 josta nuorin vuoden ikäinen, halutaan ainakin yksi lisää tosin ei nyt heti en ainakaan minä...

No sit syöt niitä. Sun elimistö se on eikä sun miehen.

Yhteistyössä