Alkaa pikku hiljaa maku mennä erääseen työn kautta tuttuun mieheen, ihan normaalisti ollaan oltu kavereita; tavattu, juteltu, käyty kaljalla.
Sitten tämä sankari kertoi olevansa minuun ihastunut.
Ajattelin ja myös hänelle sanoin, että no big deal, näitähän sattuu.
Että kannattaa pyrkiä eroon moisesta ajatuksesta, sillä se ei tule mihinkään johtamaan (olen naimisissa) enkä ole hänestä siten kiinnostunut.
Sovittiin, että ollaanpa vaan kavereita niin kuin tähänkin asti.
Mutta ei. Tyyppi postailee mulle halaavien koirien söpöjä kuvia. Huoneentauluja jotka kertovat rakkaudesta. Pokkana haluaa lähteä juhlimaan mun ja mun MIEHEN kanssa, tulla meille jatkoille (kolmistaan), tulla puolenyön aikaan viinipullon kanssa kylään.
Nyt se haluaa minut viikoksi Dubaihin jumalauta!:O
Hei oikeesti, miten joku voi olla noin saapas, vai ylireagoinko minä tässä?
Mun mies on aivan raivona, että kuinka tyyppi kehtaa pokkana moikkailla ja tuijotella häntäkin silmiin ja yrittää seuraan, ja sitten ehdottelee tuollaisia.
Viiraakohan hiukan?:xmas:
Täytyy varmaan tää kaveruus haudata, jos ei tuo touhu tuosta rauhoitu...
Sitten tämä sankari kertoi olevansa minuun ihastunut.
Ajattelin ja myös hänelle sanoin, että no big deal, näitähän sattuu.
Että kannattaa pyrkiä eroon moisesta ajatuksesta, sillä se ei tule mihinkään johtamaan (olen naimisissa) enkä ole hänestä siten kiinnostunut.
Sovittiin, että ollaanpa vaan kavereita niin kuin tähänkin asti.
Mutta ei. Tyyppi postailee mulle halaavien koirien söpöjä kuvia. Huoneentauluja jotka kertovat rakkaudesta. Pokkana haluaa lähteä juhlimaan mun ja mun MIEHEN kanssa, tulla meille jatkoille (kolmistaan), tulla puolenyön aikaan viinipullon kanssa kylään.
Nyt se haluaa minut viikoksi Dubaihin jumalauta!:O
Hei oikeesti, miten joku voi olla noin saapas, vai ylireagoinko minä tässä?
Mun mies on aivan raivona, että kuinka tyyppi kehtaa pokkana moikkailla ja tuijotella häntäkin silmiin ja yrittää seuraan, ja sitten ehdottelee tuollaisia.
Viiraakohan hiukan?:xmas:
Täytyy varmaan tää kaveruus haudata, jos ei tuo touhu tuosta rauhoitu...