Mies ihan selvästi tykkäää minusta mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että näin(vai?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että näin(vai?)

Vieras
jokin nyt pistää vastaan? on vapaaa mies ja niin edelleen ja sanonut että on tunteita minua kohtaan, mutta mikä siinä mahtaa nyt sitten hiertää? ehkä se tietty tunne sitten puuttuu(minua kohtaan) vaikka tunteita kummallakin kumpaakin kohtaan on. Vai voisiko menneisyys estää tuleivaisuuden onnen,pelkää et käy samalla tavalla kuin aiemmin?

Siis täh, tuosta nyt ei ihan tajunnut että miksi luulet että miestä jokin hiertää? Mitä mies on tehnyt tai jättänyt tekemättä että sulle on tullut tuollainen olo?

[QUOTE="vieras";28170959]Siis täh, tuosta nyt ei ihan tajunnut että miksi luulet että miestä jokin hiertää? Mitä mies on tehnyt tai jättänyt tekemättä että sulle on tullut tuollainen olo?[/QUOTE]

Kun sanoo että on tunteita minua kohtaa ja käyttäytyy sen mukaan,halii pusii jne.ei ole mikään seksinvonkuja. Mietin vaan että missä sitten vika ettei uskalla suhteeseen? tiedän kyllä mikä siinä tavallaan häntä pelottaa mutta miksi ei uskalla hypätä ns.pyörän selkään uudelleen.Minulla nyt on aikaa odottaa mutta mitä voin tehdä ilman että se on painostamista ja jankkaamista.

Yhteistyössä