Mies ihan idi**i!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Ensiksi en saanut lahjaa tänään,sitten hän vielä rupenut huutamaan miksi nukkun ja mä tulin töistä klo 6aamulla,tottakai olen väsynyt,ei puhunut koko päivää,sitten kun mä sanoin että menee asettamaan kappi niin hän vaan kiroili kokoajan,mä kysyin mitä häätä,eikä hän edes selittänyt vaan aloitti huuta mulle,sitten minunkin hermot lähti että mikä äidin päivää tämä on,niin mä heitin lattialle lasi joka meni riikki ja hän potki tietokone mulle,no ja mä potkinut hänet ulos.Kiva kun mitään tollaista ei ollut kauan jo ja vast äitijen päivänä hän tekis noin mulle,hieno kun tunnin päästä pitää olla töissäkin,mutta en nyt tiedä missä hän on, eikä kiinosta
vaikka mä ehkä tein väärin kans,mutta en voi kestää jos koko päivää juhlapäivänä joku on tollainen mulle

just hän tuli kotiin,toivottavasti mä pysyyn järjellä eikä hän saa turppaa :kieh: ,sorry mä vaan olen todellakin vihainen,mutta menen nyt sitten pukeutumaan töihin ja lähen mahd.nopeasti että kaikki savu lähtee :/

mua vaan huvittaa lukea savannan juttuja kun ne on kirjotettu juuri tällä tyylillä miten vieraskielinen puhuisi suomea.kuulen päässäni miten hän vimmatusti sanoisi tämän saman ja väkisin tulee hymy huulille.Mutta ihan asiasta niin kyllä muakin ottaisi tuommonen päähän.hauskaa työiltaa savanna.missä oot töissä kun pyhäpäivänäkin meet töihin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mua vaan huvittaa lukea savannan juttuja kun ne on kirjotettu juuri tällä tyylillä miten vieraskielinen puhuisi suomea.kuulen päässäni miten hän vimmatusti sanoisi tämän saman ja väkisin tulee hymy huulille.Mutta ihan asiasta niin kyllä muakin ottaisi tuommonen päähän.hauskaa työiltaa savanna.missä oot töissä kun pyhäpäivänäkin meet töihin?

olen trjoilija sekä strippari,paitsi en lavalla tanssi kun vaan tilauksessa

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Ai,mä luulin että oot jossain hoitokodissa tai sairaalassa tai vastaavassa. =) Hienoa,että täällä sanot asian noin suoraan!Ihme että sua ei kivitetä noin "moraalittoman" työn takia.Oot jotenkin niin palstan piristys ettei mitään rajaa!Hyvää äitienpäivän loppua sulle kuitenkin ja hyvä,et saitte asiat selvitettyä miehen kanssa.Ja edelleen toivotan hauskaa työpäivää. =)

Ai,mä luulin että oot jossain hoitokodissa tai sairaalassa tai vastaavassa. =) Hienoa,että täällä sanot asian noin suoraan!Ihme että sua ei kivitetä noin "moraalittoman" työn takia.Oot jotenkin niin palstan piristys ettei mitään rajaa!Hyvää äitienpäivän loppua sulle kuitenkin ja hyvä,et saitte asiat selvitettyä miehen kanssa.Ja edelleen toivotan hauskaa työpäivää. =)

aijaa ok :D
Kyllä mun kivitetään tai kivitettiin palstalla työn takia,paiti mä en välitä yleensä kenestä jos itsellä on hyvää olla.
Kiitos ja kiitos,samat sullekin

Kyllä mun kivitetään tai kivitettiin palstalla työn takia,paiti mä en välitä yleensä kenestä jos itsellä on hyvää olla.

Sulla on hyvä asenne.=) Työ on työtä ja jos tykkää työstään niin sama se kai on mitä tekee.

Sulla on hyvä asenne.=) Työ on työtä ja jos tykkää työstään niin sama se kai on mitä tekee.

oikeati en edes tiedä miksi mä taas jouduin sinne,taas striptise alalle ,kerran vaan kokeilin ja vaikea lopettaa,ehkä kun vaan aina juttu seura ei tarvi paljon tehdä mitään(jokus vaan kestää aamun sakka,mutta oma vaalinta sekin) ja kun on joskus aika suuret yllätys rahat sielä :/

Yhteistyössä