Mies hermona!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivoton

Vieras
Mua todella vaivaa että mies on koko ajan pahalla päällä, aina hermona jostain yms. Olen jo kauan sietänyt sitä ja nyt kun olen saanut oman oloni kondikseen olen ehdottanut mielialalääkitystä hänelle, mutta vastaus oli jälleen kerran tyly ei! Hän ei mielestän tarvitse mitään, eikä suostu aloittamaan mitään lääkitystä. Olen yrittänyt puhua monet kerrat mutta mies vaan sulkeutuu ei puhu mitään tai huutaa mulle ja lapsille. Olen aika hukassa, en tiedä mitä tehdä...

Minulla on yksi tuttu, jonkamies aina sanoi ja koki, että heidän lapset kokoajan on hankalia, vaimokin kokoajan hankala etc. Ottivat aikalisän, ja vaimo muutti lapsien kanssa pois.
Vaimokin alkoi voida paremmin, oli hyvällä tuulella, ei enää väsynyt, ja mies kun oli ollut muutaman kuukauden yksin, oli itse huomannut, että vika on hänessä itsessään, ihan puhki töistään jne, meni lääkäriin, sai muistaakseni lääkitystä, pitkähkön sairasloman ja terapiaa.
Nykyään taas asuvat yhdessä ja ovat onnellisia, se jos mikä on minusta mukavaa.

Koita puhua miehellesi, menisi lääkäriin ja puhuisi, kuinka asiat on hankalia, siitä se vyyhti lähtisi aukeamaan, tsemppiä teillekkin ja :hug: sulle :)

Yhteistyössä