Mies hankki törkeet sakot...

Nyt kyllä ottaa päähän. Muutenkin rahat tiukilla, kun miehen palkalla elellään ja itse saan pelkkää kotihoidontukea. Ja nyt sitten ääliö siippani meni kaahailemaan ja hankki neljänsadan euron lisälaskun poliisilta. Voi p.rrrr.kele.

No, onneks tää vähän helpotti. Kiitos!
 
Vieraalle:

Niin, saahan sitä toivoa. Sekin on vaan sellainen haaveksija, että taitaa se kaasujalka vaan painaa melkein huomaamatta liian paljon. Olen kyllä asiasta huomautellut, mutta paljonkos se nyt auttaa....
 
Meillä avokki pääsi muutaman tunnin odotuksella ja ilman sakkoo tossa kuukaus sitten, kun olivat olleet viihteellä kaveriporukalla ja seuraavana päivän lähti töihin ja joutui ratsiaan puhallutettavaksi, joutui odottamaan kunnes mittari näytti nollaa ja sai lähtee uudestaan tien päälle.
Ei kanssa oo oikein varaa noihin sakkoihin ja nyt kun meillä täällä Espanjassa on se piste ajokortti, niin on hirveetä seulontaa joka päivä. Toisaalta ihan hyvä, kun porukalta rupee tippuu kortit pois, mutta huonona, että koht on Espanja täynnä kortittomia ajajia
 
Antakaa mennä sakot voudille ja käytte sitten sopimassa siellä et maksatte erissä,kyllä ne siellä suostuu jos rahatilanne on huono muutenkin! =) ;) Meillä samatilanne ja vasta napsahti miehelle kans kivat sakot entisten päälle! :headwall: <br><br>
 
Vakionopeudensäädin on hyvä keino hillitä ylinopeutta! Kesälomareissulla huomasin, että hirveän moni ylinopeutta huristelee varsinkin satasen alueella, vaikka säädinkin nopeuden "sen pikkuisen yli" sallitun. Mukava oli ajella tasaiseen tahtiin ilman että piti mittaria kyttäillä koko ajan. Ja ainahan voi huvikseen laskeskella, että paljonko sitten oikeasti voittaa ylinopeudella esim. 100 alueella 120 tekee tunnissa sen 20km, puolessa tunnissa 10km km ja ajassa 100 km :iin kuluu 120 nopeudella n 9 min vähemmän. Sen ajan sitten voittaa jättipottina sakossa.
 
miusa
Hih! Voit varmaan jotenkin kuvitella miltä musta tuntui 22.12 2004 kun mies toi 1140 e sakkolapon mukanaan.... oli sitte hauska joulu... ja kaks kuukautta siitä 800 e. Nyt on sit onneksi ollu taukoo... Joten otan osaa... :/
 
kukkerikuu
No voih! Meidänkin mies muinoin nuorna poikana kaahaili ja tais olla sen takia korttikin pois, mut ei se enää niin sitä harrasta.

Sakkoja ei tartte maksaa kerralla kaikkia, erissäkin voi maksella. Mut vuoden lopussa sieltä sit tulee kait kehotus maksaa ne loput kerralla. Mun pari tuttua makseli pienemmissä erissä kuukausittain niin pitkään ennenkun tuli se lappu ja sekin varmaan vain siksi että saavat sen vuoden aikana annetut sakot kirjattua sille vuodelle.
 
Kiva oli tilanne meilläkin kun kuopus syntyi tammikuussa -06 ja isäntä kaahasi korttinsa hyllylle maaliskuussa, kortti pois 3kk ja sakot 500e.
Asumme vielä syrjässä, että joka paikkaan tarvitsee autolla mennä.Yksin jäi asioitten hoito ja lasten kuljettaminen,(3 lasta)minulle.Töihin sai itse keksiä kyydin mistä milloinkin.Ehkä hän myös oppi jotain, ei ole sen jälkeen kaahaillut.
 
Äiti täälläkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 16:55 klaava kirjoitti:
Nyt kyllä ottaa päähän. Muutenkin rahat tiukilla, kun miehen palkalla elellään ja itse saan pelkkää kotihoidontukea. Ja nyt sitten ääliö siippani meni kaahailemaan ja hankki neljänsadan euron lisälaskun poliisilta. Voi p.rrrr.kele.

No, onneks tää vähän helpotti. Kiitos!
Sitä saa, mitä tilaa =) Uskon kyllä, että tympii, mutta joutaisi meidänkin isäntä saamaan sellaiset vähän isommat rapsut, niin muistaisi vähän aikaa, ettei kaahaile.Ei tunnu muuten ottavan opiksi. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 17:03 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
Meillä avokki pääsi muutaman tunnin odotuksella ja ilman sakkoo tossa kuukaus sitten, kun olivat olleet viihteellä kaveriporukalla ja seuraavana päivän lähti töihin ja joutui ratsiaan puhallutettavaksi, joutui odottamaan kunnes mittari näytti nollaa ja sai lähtee uudestaan tien päälle.
Ei kanssa oo oikein varaa noihin sakkoihin ja nyt kun meillä täällä Espanjassa on se piste ajokortti, niin on hirveetä seulontaa joka päivä. Toisaalta ihan hyvä, kun porukalta rupee tippuu kortit pois, mutta huonona, että koht on Espanja täynnä kortittomia ajajia
Onko tyhmempää kuin lähteä krapulaisena ajamaan!!! :headwall: :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä