mies halus seksiä ja sano

  • Viestiketjun aloittaja jj
  • Ensimmäinen viesti
rikoo
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Mun ukkeli kysyi tossa pari päivää sitten että imetkö tatin tyhjäksi. :D Siihenhän se meni.. ;) Älkää olko niin tosikkoja. :D
Mitä sä tällasta kerrot... Pitäis kuule olla kynttilöitä, vaahtokylpyä ja kahden tunnin hierontaa. Sen jälkeen lähetyssaarnaajassa rakastelua ruusun terälehdillä.
Minä luin eka että "norsun terälehdillä" :LOL:

Mutta ap:n asiaan... Minulla on myös mies, joka luulee vieläkin sanomisista huolimatta, että nussitaanko/naidaanko/pannaanko käy esileikistä. Ei oikein suostu uskomaan, että minuun tehoaa kaikkein parhaiten sellainen silittely esim. pitkin selkää. TUo panettaako sinua saa vain halut karkaamaan...
 
mie
Oikeesti nussitaanko on tosi sytyttävää :p tai no fiiliksestä riippuen :D mut näin meitä on moneksi... Mervistä on jörnitäänkö varmaaki iiiihanaa ja sytyttävää kun Masa vonkaa :LOL:
 
Lex
Mie oonkin monesti sanonut miehelle, että nyt olis parempi vaan panna ja pitää se suus kiinni, meinaa mennä totaalisesti halut kaiken maailman vitsailusta ja tyhjännauramisesta :p

Tällä hetkellä sen verran kuitenkin toi pikapanokin kiinnostais, että vaikka pyllistäminen sais mut säntäämään kimppuun! B)

Mutta sitten kun pitäis tosissaan rakastella, niin se on ehdoton vaitiolovelvoite... :x
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Mun ukkeli kysyi tossa pari päivää sitten että imetkö tatin tyhjäksi. :D Siihenhän se meni.. ;) Älkää olko niin tosikkoja. :D
Mitä sä tällasta kerrot... Pitäis kuule olla kynttilöitä, vaahtokylpyä ja kahden tunnin hierontaa. Sen jälkeen lähetyssaarnaajassa rakastelua ruusun terälehdillä.


:D Joo, tuntuu että menin paljastamaan liikaa meidän huumorintajusta.. :kieh:
 
jeah
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Mun ukkeli kysyi tossa pari päivää sitten että imetkö tatin tyhjäksi. :D Siihenhän se meni.. ;) Älkää olko niin tosikkoja. :D
Mitä sä tällasta kerrot... Pitäis kuule olla kynttilöitä, vaahtokylpyä ja kahden tunnin hierontaa. Sen jälkeen lähetyssaarnaajassa rakastelua ruusun terälehdillä.


:D Joo, tuntuu että menin paljastamaan liikaa meidän huumorintajusta.. :kieh:
mun mies voi ihan kanssa heittää jotain tyyliin "ime munaa" ja sit imen tai en. Yleensä en. :D

Mutta en siis loukkaannu ja minusta se on ihan normaalia. Hoitakoon muut ne kolmen tunnin lämmittelysessiot shampanjan ja ruusunlehtien kanssa...
 
lettu
Meillä miehen vakiofraasi on: "pitäiskö nobaa naippasta". Yleensä on naippastu. On niin pieniä lapsia, että se todella pitää hoitaa nopeasti ja tehokkaasti ennen kuin kaatuu umpiväsyneenä sänkyyn tai ennen kuin lapset herää.
 

Yhteistyössä