mies haluais pyytää vanhempansa huomena meille kahville....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ja ollaan niinkin läheisiä et oon nähny ne viimeks jouluna.. meil ei oo toistemme puhelinnumeroita eikä varmaan tuu oleenkaan.. mukavia ihmisiä, mut ihan eri maailmasta ku minä. ei kertakaikkiaan oo mitää puhuttavaa :ashamed: mut koska ne on miehen vanhemmat ja miehelle olis tärkeetä et ne tulis ekaa kertaa meidän luo meidän 2½vuoden seurustelun jälkeen niin kai se on suostuttava...? :whistle:

mä vaan inhoon emännöintiä, ja appivanhempien tapauksessa sen "täytyy" sujua "virheettömästi",en osaa selittää,mut :headwall:

mitä mä niille tarjoon.. argh.. siivotakin pitää, saa kyl mies todellakin auttaa ja suuresti :xmas:

ideoita miten selviydyn? :D

niin, ja sunhan koti se on ettei tarvii sillain ujostella. Sinä olet emäntä ja teet niinkuin parhaaksi näet, tarjoat sitä mitä haluat etkä välitä appivanhmepien vaativista naamoista, kjehjeh, helpommin sanottu kuin tehty

älä ota tressiä,vieraat kulkee ajallaan ja talossa elellään talon tavalla.
paistat sulhaspiirakoita ja vaik munavoi
kääretortun tekaset lisäksi tai jonku piirakan, helppoja kaikki esim.marjapiirakka tehä. kyllä se hyvin menee =)

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Jos mies kutsuu vieraita niin kai mies hoitaa siivoukset ja tarjoilut? En ymmärrä tuota, että vaimo on se keittiö-orja, joka hoitaa aina kaikki kestitykset ja siivoukset.

en mä koe olevani keittiöorja :D mies saa todellakin luvan hoitaa suuren osan siivouksista,mut ihan mielelläni mä leivon tai kokkaan, jotenki vaan nyt jännittää kauheesti.. :ashamed:

Yhteistyössä