Mies haluais kissan, mut mä en ite millään kestäis sitä kissanhyyskän hajua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siskolla on kolme sisäkissaa ja heil käytetään niis hyyskeissä hiekkaa. Ja vaikka he usein laatikkoja siivoavatkin niin niistä tulee silti vähän pistävä haju. Nyt sit mietinkin, et onko olemassa jotain hiekkaa tai vaikka vessamallia joka vähentäis hajua? Vai onko se vain realiteetti et ne hyyskät aina vähän tuoksahtaa.

Ei ne vessat ihan oikeasti haise yhtään millekään, jos kissat on leikkuutettu ja terveitä, käytetään hyvää, laadukasta, eläintarvikeliikkeen kissanhiekkaa ja puhdistetaan hiekka-astia tarpeeksi usein.

Siskolla on kans kolme leikattua kollia. Mut en tiedä minkä merkkistä hiekkaa käyttävät, se on semmosta harmaata. Ja hajua on tosiaan semmonen jännä hmm.. metsäinen? tai tunkkainen. Vaikea kuvailla.

me käytetään pellettiä, eikä haise ollenkaan. ja mä putsaan joka kerta pissat ja kakat pois kun käyn ite vessassa. mun mielestä pelletti on parasta. siskollas on varmaan paakkuuntuvaa kissanhiekkaa ja se on musta ainakin ihan hirveetä kuraa. en tykkää myöskään kristallihiekasta jota monet hehkuttavat.

me käytetään pellettiä, eikä haise ollenkaan. ja mä putsaan joka kerta pissat ja kakat pois kun käyn ite vessassa. mun mielestä pelletti on parasta. siskollas on varmaan paakkuuntuvaa kissanhiekkaa ja se on musta ainakin ihan hirveetä kuraa. en tykkää myöskään kristallihiekasta jota monet hehkuttavat.

Joo, mun mielestä se on paakkuuntuvaa laatua. Joskus he testas semmosta valkoista pallomaista hiekkaa, mut mun mielestä se haisi vielä pahemmalta kuin hiekka. Meiltä tosiaan kuoli koira kolme kuukautta sitten ja mies joka on koko ikänsä omistanut lemmikkejä ei millään osais olla ilman. Toisaalta onhan ne lemmikit ihania, mut voi kauheus mikä surku tulee kun ne kuolee. Heh, pitäis varmaan vierailla kissataloissa et vois vertailla miten erilaiset hiekat ja vessamallit vaikuttavat hajuun :D

Meillä myös on pellettiä, eikä haise. Toki heti kun kissa on käynyt rykäisemässä tortut, niin haiskahtaa vähän aikaa, mutta sitä pistävää pissanhajua ei tule. Pelletti on muutenkin siistimpää, kun ne isot ohilentäneet pellettipökylät on helppo noukkia lattialta ja nakella takaisin laatikkoon. Välillä oli käytössä ihan normikissanhiekkaa ja oli todella sotkuista, kun pärskivät sitä ympäriinsä. Se ei myöskään imaissut hajuja.

ehdottomasti. Taatusti ei haise ja on muutenkin miellyttävämpää käsitellä. Meillä on kaksi kissaa eikä ikinä ole haissut pissa. Itseasiassa ennenkuin otimme kissan itse niin olin kanssa siinä uskossa että missä kissa siellä pissa eli haisis enkä halunnut siksi, mutta sitten meille tuli hoitoon tutun kissanpentu jolla oli pelletti xc ja siitä se se sitten lähti ;> nyt meillä on kaksi. Tämän pienemmän tullessa taloon otettiin hetkeksi käyttöön hiekka (eläinlääkäri suositteli pennulle tätä) ja hyi hitto mikä lemu: en kestänyt sitä kahta päivääkään, niin kuvottavaa se hiekka oli.

Yhteistyössä