NAINEN
Tää aborttikiista yleensä on aika kuuma kysymys, mutta mun mielestäni on joitain tilanteita, joissa se on kyllä paras ratkaisu, ENKÄ TARKOITA ETTÄ AP:N TILANNE OLISI VÄLTTÄMÄTTÄ SELLAINEN, enhän edes tunne ap:ta/ miestä. Esitin vain vähän muitakin näkökulmia, en muuta, eikä se mielestäni olut kehoitus aborttiin. ymmärrän vain sitä miestäkin juuri siksi kun olen oikeassa elämässä nähnyt mainitsemani tapauksen.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Ai onko tärkeempää saada VAIN SE LAPSI?Alkuperäinen kirjoittaja NAINEN:harmillista =( tilanteet on niin erilaisia. tiedän vaan lähipiiristä tapauksen, kuinka onoff-pariskunta "teki lapsen" ts. nainen huijasi jättämällä pillerit. niin vähän käy sääliksi sitä miestä, joka ensin ei tosiaan halunut mitään lasta, mutta lopulta on tullut side lapseen, ja sen takia ei oikeen pääse irti siitä naisestakaan, sitä on-offia oli jo ennen lasta. eli sille miehelle tais lasta suurempi ongelma olla se, että kenen kanssa lapsi on tulossa.... siis en tiedä teistä tarkemmin mitään, mutta oli pakko kertoa, miks kommentoin tolleen... etkö itsekin mieti, kenen kanssa lapsen haluat? vai onko tärkeämpää saada vain se lapsi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja NAINEN :vaikee juttu...mut kyl vähän harmittaa, ettei miehillä ole kauheesti sananvaltaa näissä asioissa... ei kai nainenkaan haluaisi, että jollain on jossain hänen lapsensa...tietty ehkäisy ois pitäny hoitaa, mutta silti
Totta, mutta kun pitemmän aikaa ihan suunniteltiin lasta ja lapsen hankkimista. Mutta kun tilanne alkoi huonontua minun ja miehen välillä - käytännössä miehellä alkoi siis mennä ihan liian lujaa normaaliin elämään nähden - niin jo muuttui sitten sen myötä asenteetkin..
Lapsi elää jo kohdussa eikä ole mitään moraalia tai etiikkaa jonka mukaan lapsi pitäisi ennemmin murhata kuin antaa hänen, jo olemassa olevan ihmistaimen, syntyä.
Eli kyllä vaan, KAIKKEIN TÄRKEINTÄ ON NYT VAIN SAADA SE LAPSI! Hänen kusipääisänsä voidaan tyystin unohtaa sekä myöskin kaikki verenhimoisten naisihmisten kehoitukset tappaa sikiö äitinsä kohtuun.
Ap on asian perustellut itselleen ja on aikeissa tehdä ainoan mahdollisen IHMISMÄISEN TEON eli antaa lapsensa elää. Peesi tälle!