Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Tallettakaa spermaa kaiken varalta?
Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Tallettakaa spermaa kaiken varalta?
Ollaan kuitenkin molemmat alle 30 niin mieli voi muuttua jos vaikka iltatähden joskus haluais...(haaveilen)
Alkuperäinen kirjoittaja pax:Ei hän taida saada, jos teillä on vain yksi lapsi. Muistaakseni lapsia pitää olla vähintään kolme tai ikää molemmilla puolisoilla yli 30v.
Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:Alkuperäinen kirjoittaja pax:Ei hän taida saada, jos teillä on vain yksi lapsi. Muistaakseni lapsia pitää olla vähintään kolme tai ikää molemmilla puolisoilla yli 30v.
ai...tälläsestä en oo kuullukaan. Nyt vaan tuli puheeks tää vaihtoehto kun mietittiin raskauden jälkeistä ehkäisyä.
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Tallettakaa spermaa kaiken varalta?
Ollaan kuitenkin molemmat alle 30 niin mieli voi muuttua jos vaikka iltatähden joskus haluais...(haaveilen)
Sitten ei varmaan sterilisaatiota kannata harkitakaan?
Alkuperäinen kirjoittaja -k-:Mun miehelle on tehty. Spermaa ei kuulemma kannata (näin lääkärissä sanottiin ) säilöä, koska se ei välttämättä säily hyvänä/elinkelpoisena tms., en nyt tarkaan muista miksi ei. Mutta sain sen käsityksen että jos katuu päätöstään, voidaan keinohedelmöitys tehdä niin että miehen kiveksistä imetään spermaa, siellä se on "sitä itseään", ei vaan pääse enää "perille saakka", ja sillä sitten hedelmöitetään munasolu.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja -k-:Mun miehelle on tehty. Spermaa ei kuulemma kannata (näin lääkärissä sanottiin ) säilöä, koska se ei välttämättä säily hyvänä/elinkelpoisena tms., en nyt tarkaan muista miksi ei. Mutta sain sen käsityksen että jos katuu päätöstään, voidaan keinohedelmöitys tehdä niin että miehen kiveksistä imetään spermaa, siellä se on "sitä itseään", ei vaan pääse enää "perille saakka", ja sillä sitten hedelmöitetään munasolu.
Ei kai voi olla totta?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja -k-:Mun miehelle on tehty. Spermaa ei kuulemma kannata (näin lääkärissä sanottiin ) säilöä, koska se ei välttämättä säily hyvänä/elinkelpoisena tms., en nyt tarkaan muista miksi ei. Mutta sain sen käsityksen että jos katuu päätöstään, voidaan keinohedelmöitys tehdä niin että miehen kiveksistä imetään spermaa, siellä se on "sitä itseään", ei vaan pääse enää "perille saakka", ja sillä sitten hedelmöitetään munasolu.
Ei kai voi olla totta?
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja -k-:Mun miehelle on tehty. Spermaa ei kuulemma kannata (näin lääkärissä sanottiin ) säilöä, koska se ei välttämättä säily hyvänä/elinkelpoisena tms., en nyt tarkaan muista miksi ei. Mutta sain sen käsityksen että jos katuu päätöstään, voidaan keinohedelmöitys tehdä niin että miehen kiveksistä imetään spermaa, siellä se on "sitä itseään", ei vaan pääse enää "perille saakka", ja sillä sitten hedelmöitetään munasolu.
Ei kai voi olla totta?
Kyllä mäkin oon näin kuullu. Että jos tulee katumapäälle, ni sit tehdään icsi-hoidolla se lapsi.
Siis siittiöitä sieltä kiveksestä injektoidaan, ei spermaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja -k-:Mun miehelle on tehty. Spermaa ei kuulemma kannata (näin lääkärissä sanottiin ) säilöä, koska se ei välttämättä säily hyvänä/elinkelpoisena tms., en nyt tarkaan muista miksi ei. Mutta sain sen käsityksen että jos katuu päätöstään, voidaan keinohedelmöitys tehdä niin että miehen kiveksistä imetään spermaa, siellä se on "sitä itseään", ei vaan pääse enää "perille saakka", ja sillä sitten hedelmöitetään munasolu.
Ei kai voi olla totta?
Kyllä mäkin oon näin kuullu. Että jos tulee katumapäälle, ni sit tehdään icsi-hoidolla se lapsi.
Siis siittiöitä sieltä kiveksestä injektoidaan, ei spermaa.