Mies haluaa juhlia ilman minua

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies haluaa juhlia 30v synttärit kavereidensa kanssa, mutta ei halua minua mukaan. Minusta hän on epäreilu kun kyseessä kuitenkin on kolmekymppiset ja kerrankin pidettäis oikeet juhlat, ei juhli muuten kuin pyöreitä. Oon kuulemma tympeä kun ärsyynnyn tosta??
 
vierailija
Mies haluaa juhlia 30v synttärit kavereidensa kanssa, mutta ei halua minua mukaan. Minusta hän on epäreilu kun kyseessä kuitenkin on kolmekymppiset ja kerrankin pidettäis oikeet juhlat, ei juhli muuten kuin pyöreitä. Oon kuulemma tympeä kun ärsyynnyn tosta??
mää kyllä ymmärrän sun ukkoo, sillä menee juhlafiilikset kun joutuu kattomaan naama norsunvitulla mököttävää eukkoa aina kun avaa uuden oluppurkin
 
vierailija
No en määkä haluis mun ukkoa mun juhliin vaa menisin tyttöporukalla.
Haluisin juhlii vapaasti ja rennosti ystävien kans.
Ja niin tuun tekemäänkin sit aikanaan. Ja samoin mies juhlii kavereidensa kanssa.

Mitä ihmeellistä siinä on?
 
vierailija
Niin siis miksi? Ymmärrän kyllä jos tahtoo viettää miesten/ naisten iltaa, mutta juuri pyöreät vuodet?
Ehkä olen vanhanaikainen, mutta jotenkin synttärit, joulut, juhannukset, ystävänpäivät jne. miellän perhejuhliksi.
Mikään noista ei ole mitenkään erikoinen päivä. Samallaisia päiviä muiden joukossa.
Synttärit...joo lapselle järkätään synttärit tai sit joskus 70v bileet on ihan suotavat. Mut joku 30v synttärit ei o erikoiset.
Joulu...no silloin varmaan on perhe koolla, mut ei sillon biletetä.
Juhannus,ystävänpäivä...ei eroo arkipäivist millään.
Ja jos nyt vanhanaikainen haluat olla ni taitaa luetelluista se joulu olla ainoa milloin on ennenvanhaan porukka ollut oikeasti perheenä koolla.
 
vierailija
Mikään noista ei ole mitenkään erikoinen päivä. Samallaisia päiviä muiden joukossa.
Synttärit...joo lapselle järkätään synttärit tai sit joskus 70v bileet on ihan suotavat. Mut joku 30v synttärit ei o erikoiset.
Joulu...no silloin varmaan on perhe koolla, mut ei sillon biletetä.
Juhannus,ystävänpäivä...ei eroo arkipäivist millään.
Ja jos nyt vanhanaikainen haluat olla ni taitaa luetelluista se joulu olla ainoa milloin on ennenvanhaan porukka ollut oikeasti perheenä koolla.
(y)
 
vierailija
Mikään noista ei ole mitenkään erikoinen päivä. Samallaisia päiviä muiden joukossa.
Synttärit...joo lapselle järkätään synttärit tai sit joskus 70v bileet on ihan suotavat. Mut joku 30v synttärit ei o erikoiset.
Joulu...no silloin varmaan on perhe koolla, mut ei sillon biletetä.
Juhannus,ystävänpäivä...ei eroo arkipäivist millään.
Ja jos nyt vanhanaikainen haluat olla ni taitaa luetelluista se joulu olla ainoa milloin on ennenvanhaan porukka ollut oikeasti perheenä koolla.
Niin sulle, mutta ei kaikille. Vietä elämäsi ihan niinkuin haluat, mulle on ihan sama vaikka juhlisit kultakalojen kanssa. Mutta se, että haluaa lähteä kavereiden kanssa juhlimaan, ei varmaan tarkoita sitä, että olisi "aivan tavallinen päivä".
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä