Mies haluaa isyystestin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin no jos nämä testit olisivat aina ja kaikissa tapauksissa osa normikäytäntöä, ei tässäkään asiassa tarvitsis kenenkään loukkaantua asiasta, vaan se vaan aina selvitettäisiin ilman mitään neuvotteluja sun muita.

Nythän tässä tuntuu enemmän loukkaavan se ajatus siitä, etä toinen ei luota, kuin itse se testin tekeminen.
Tänäpäivänä kun nämä parisuhdeasiat on mitä on, niin ei todellakaan voi enää olla edes omasta puolisostaan 100% varma, ikävä kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;22884078:
Niin no jos nämä testit olisivat aina ja kaikissa tapauksissa osa normikäytäntöä, ei tässäkään asiassa tarvitsis kenenkään loukkaantua asiasta, vaan se vaan aina selvitettäisiin ilman mitään neuvotteluja sun muita.

Nythän tässä tuntuu enemmän loukkaavan se ajatus siitä, etä toinen ei luota, kuin itse se testin tekeminen.
Tänäpäivänä kun nämä parisuhdeasiat on mitä on, niin ei todellakaan voi enää olla edes omasta puolisostaan 100% varma, ikävä kyllä.

No näinpä, ehkäpä sen tulisikin olla ihan käytäntö. Jos naisella ei ole mitään salattavaa niin miksei siihen voisi suostua?
Ja sille joka ihmetteli aiemmin, kyllä vaan sekä äidistä, isästä ja lapsesta otetaan näyte.

Kertoo valitettavan paljon teidän suhteen laadusta ja tilasta... Jos kerran haluaa testin niin viittaisi siihen että joko itse pettää tai sitten teillä on ollut esim. sinun pettäminen aikaisemmin. Tai onko vanhemmilllaan pettämishistoriaa?

Aika härskiä, olisin itse todella loukkaantunut jos mies olisi tuollaisia kysellyt. Ollaan tosin naimisissa eikä kumpikaan ole pettänyt.

[QUOTE="vieras";22855264]Onko vaan niin itsekäs ja pahoin pelkään, että ei luota itseensä ja siksi ei muhunkaan. Musta on vaan hyvä, et te vähän haukutte sitä! :D Tulee paljon parempi mieli, kun ihmetteli miksi mä loukkaannun moisesta. Et on hänellä oikeus tietää tää asia yhtä varmasti kun mullakin. HAH! No on joo, mutta kun tätä vauvaa on yhdessä haluttu, niin pitääkö sit täs vaiheessa epäilee tällä tavalla. Muutenhan meillä on kaikki ihan hyvin, mut tää oli kyllä pohjanoteeraus!![/QUOTE]

Siitä en osaa sanoa, että pettääkö mies sinua vai ei, vai onko vaan elämä kohdellut kaltoin ja vienyt luottamuksen asioihin. Mut sen voin sanoa, että mies ei luota sinuun yhtään :( Mikä taas ei ole kummoinenkaan perusta suhtelle. Ja miehen mielestä ilmeisesti ihan normaali tilanne parusuhteessa, kun ei ymmärrä että pahoitit mielesi...

Yhteistyössä