Mies haluaa isyystestin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko muiden ukot yhtä epäileviä. Olen siis vielä raskaana ja muita isä vaihtoehtoja ei ole. Sanoin, et toki saa isyytensä kokeella selvittää, mut ihmettelin sit ääneen, että miksi? Epäileekö mua vai mistä johtuu. Sano vaan, että haluaa olla 100% varma. Sanoin myös, että tämä on aikamoinen loukkaus mua kohtaan, mut sen kiistää ja sanoo ettei tarkota loukata mua. Epäilenkin, että onko itse niin valehteleva pukki ettei pysty luottamaan mun sanaan vai mitä? En tajuu!! No pahamieli tuli, mut toisaalta tehkööt testinsä. Sanoin myös, et kuhan ei ala sitä synnytys sairaalassa tivaamaan vaan tilaa sit testit netistä tai käy yksityisellä.

Oletteko naimisissa? Jos ette, niin lastenvalvojalta tulee lapsen synnyttyä kutsu isyyden selvitykseen, sitä kauttahan sen testin sitten saa.

Aikamoinen epäluottamuslause sua kohtaan kyllä.

No ohhoh. Kyllä mäkin loukkaantuisin ja verisesti jos mies alkaisi isyyttään epäillä tai varsinkin jos olisi esikoista odottaessa tuollaisia puhunut. Pistää kyllä miettimään onko hänellä jotain sellaista salattavaa että kuvittelee sinun tehneen samoin..

[QUOTE="vieras";22855049]Oletteko naimisissa? Jos ette, niin lastenvalvojalta tulee lapsen synnyttyä kutsu isyyden selvitykseen, sitä kauttahan sen testin sitten saa.

Aikamoinen epäluottamuslause sua kohtaan kyllä.[/QUOTE]

Lastenvalvojalta saa kyllä lähetteen just jonnekin kokeisiin, mut onhan se tosi noloa. Valvoja kysyy multa, että onko muita isä vaihtoehtoja ja kun sanon et ei ole, mut mies haluaa silti testin. No ottakoot perkele sen testin. Toisaalta mitä ihmettä mä oikeen tästä edes vouhkaan, mut tiedän ettei tää ole normaalia. On kuitenkin ollut ihan sata lasissa laittamassa tätä lasta mun kanssa alulle, mut sit rupee yhtä äkkiä heittää tällaista.

Pahamieli tulee väkisinkin!

[QUOTE="vieras";22855134]Lastenvalvojalta saa kyllä lähetteen just jonnekin kokeisiin, mut onhan se tosi noloa. Valvoja kysyy multa, että onko muita isä vaihtoehtoja ja kun sanon et ei ole, mut mies haluaa silti testin. No ottakoot perkele sen testin. Toisaalta mitä ihmettä mä oikeen tästä edes vouhkaan, mut tiedän ettei tää ole normaalia. On kuitenkin ollut ihan sata lasissa laittamassa tätä lasta mun kanssa alulle, mut sit rupee yhtä äkkiä heittää tällaista.

Pahamieli tulee väkisinkin![/QUOTE]

No ei todellakaan ole normaalia. Loukkaantuisin tollasesta niin verisesti, että antaisin sen sian teetättää testin ja jättäisin sen, kun isyys varmistuu. Sori, ei ole tarkoitus pahoittaa mieltäsi enempää, mutta pistää vihaksi tollanen!

Selvähän se, että tuollaisia epäilevä ukko itse käy vieraissa. Mä panisin ukon pihalle, ihan takuuvarmasti, tuo on törkeä loukkaus. Itse kasvattaisin mieluummin lapsen yksin kun tuollaisen vieraissa juoksevan rentun kanssa.

[QUOTE="grr";22855175]No ei todellakaan ole normaalia. Loukkaantuisin tollasesta niin verisesti, että antaisin sen sian teetättää testin ja jättäisin sen, kun isyys varmistuu. Sori, ei ole tarkoitus pahoittaa mieltäsi enempää, mutta pistää vihaksi tollanen![/QUOTE]

Onko vaan niin itsekäs ja pahoin pelkään, että ei luota itseensä ja siksi ei muhunkaan. Musta on vaan hyvä, et te vähän haukutte sitä! :D Tulee paljon parempi mieli, kun ihmetteli miksi mä loukkaannun moisesta. Et on hänellä oikeus tietää tää asia yhtä varmasti kun mullakin. HAH! No on joo, mutta kun tätä vauvaa on yhdessä haluttu, niin pitääkö sit täs vaiheessa epäilee tällä tavalla. Muutenhan meillä on kaikki ihan hyvin, mut tää oli kyllä pohjanoteeraus!!

[QUOTE="hankey";22855071]Ei niissä testeissäkään ole 100% lukemia. :) Onnea odotukseen. Katsele miehen vauvakuvia ja sairaalassa huomaatkin, miten isä ja lapsi ovat samannäköisiä.[/QUOTE]

Hmm.. mitenkäs sitten, jos lapsi onkin enemmänkin äidin näköinen?

Mies ei ole sinut isyytensä kanssa. Jos helpottaa miestä niin miksi siitä täytyy nostaa kauhea haloo.

Varmana miehen eka lapsi.

Ja tälleen mä OIKEESTI yritän ajatella. Silti tuntuu pahalle. Ymmärtäisin jos hän ei olis halunnut ja tää olis joku vahinko, mut ei.

Mä luulen kanssa, et kaikki tuleva pelottaa, mut ei sitä myönnä. Ei ole mikään poikanen enää ja elänyt kauan poikamiehenä. Mulla 1 lapsi ennenstään ja mies on aivan IHANA isäpuoli. Tyttäreni on hänelle tosi tärkeä ja rakas. Ollaan kuitenkin seurusteltu reippaasti yli 5 vuotta josta 3 vuotta asuttu yhdessä. Tunnetaan toisemme jo hyvin (tai niin olen luullut), mutta tää käytös ihan uutta. Jos sillä heittelee noi hormoonit, kun mä oon ollu suht tasanen koko raskauden! ;)

En mä kyllä nostaisi mitään haloota tollasesta. Vaikka kuinka hyvä suhde olisi, niin koskaan ei voi olla 100% varma toisesta ihmisestä. Nykyään on vielä aika paljon ollut julkisuudessa juttuja siitä kuinka paljon on lapsia joiden biologinen isä ei olekkaan virallinen isä... Hyvähän asia on varmistaa, niin ei tarvitse käydä sitten myöhemminkään jossittelemaan kun/jos suhteeseen tulee kriisejä ja luottamuspula iskee.

Ihan oikein testata, niin moni mies elättää vieraan siittämää lasta. Jos olisin mies, testauttaisin aina. Naisetkin osaavat pettää ja jättää kertomatta totuuden.

Alkuperäinen kirjoittaja älä loukkaannu;22855332:
En mä kyllä nostaisi mitään haloota tollasesta. Vaikka kuinka hyvä suhde olisi, niin koskaan ei voi olla 100% varma toisesta ihmisestä. Nykyään on vielä aika paljon ollut julkisuudessa juttuja siitä kuinka paljon on lapsia joiden biologinen isä ei olekkaan virallinen isä... Hyvähän asia on varmistaa, niin ei tarvitse käydä sitten myöhemminkään jossittelemaan kun/jos suhteeseen tulee kriisejä ja luottamuspula iskee.

Ajattelee varmaan, et ei ainakaan hänelle pääse käymään noin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei syytä loukkaantua;22855354:
Ihan oikein testata, niin moni mies elättää vieraan siittämää lasta. Jos olisin mies, testauttaisin aina. Naisetkin osaavat pettää ja jättää kertomatta totuuden.

Mutta sellaista naista tuo loukkaa aika lailla, joka ei ole koskaan missään vaiheessa miestään pettänyt eikä ole edes antanut aihetta sellaiseen epäilyyn.

No meillä taas appiukko ei olis hyväksynyt pojanpoikaansa jos ei oltais tehty isyystestiä. Appiukko ehti kuolla mutta annoin tehdä testin. Olo oli kyllä erittäin loukattu. Ei tuntunut yhtään kivalta kun mies paukautti tämän asian päin naamaa mun ollessa pojan kanssa vielä synnärillä. Ei olis mullakaan mitään salattavaa ollut mutta katsoin helpoimmaksi suostua testiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei syytä loukkaantua;22855354:

Fiksu jätkä! Mä kans vaadin mun mieheltä kahden viikon välein sukupuolitautitestit. Meillä on vilkas seksielämä, mutta miehen halut on niin rajattomat, ettei koskaan tiedä milloin käy pökkäsemässä jotakuta muutakin :D Kun kyllähän ne miehetkin pettää osaa. Mut meillä tää toimii. Miehen vehjekin on jo siitä jatkuvasta puikon sisään työntämisestä karaistunut :) Joten no problem!

Mutta nekin miehet jotka nyt elättävät omanaan jonkun toisen lasta ovat luottaneet täysin omaan vaimoonsa, eikä heille ole tullut mieleenkään että lapsi olisi jonkun muun...Eli vaikka sydän sanoo mitä, niin on tyhmyyttä jättää testaamatta.

Yhteistyössä