Mies haluaa ilman kumia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uskaltaako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uskaltaako?

Vieras
Tapasin erään miehen jonka kanssa en seurustele, mutta sekstailen.

Tilanne on sellainen että mies haluaa ilman kumia koska " Se vie tunnon" ja " Se ie pysy kunnolla päällä koska kalu ei ole mikään kovin iso"

Uskaltaisitko panna puolitutun kanssa ilman kumia?

Jos se paneskelee muitakin, niin en. Ja ennen kumin poisjättöä molemmat kävis testeissä ja testitulokset näytettäis kirjallisena toiselle. Ja sen lisäks sen pitäis vielä oikeasti seurustella mun kanssa, eikä vain sekstailla.

• Tykkää
Reactions: Kumikameli
En. Mun kantani on, että jos mies ruinaa multa ilman kumia, se satavarmaan ruinaa muiltakin. Ja aina löytyy joku terveysasioissa höveli, joka antaa ilman. En ottaisi sukupuolitaudin riskiä moisen kanssa. Mä luotan vain mieheen, joka kyselemättä käyttää kumia, se on sillä todennäköisesti muutenkin ollut tapana.

[QUOTE="jojo";27282654]En. Mun kantani on, että jos mies ruinaa multa ilman kumia, se satavarmaan ruinaa muiltakin. Ja aina löytyy joku terveysasioissa höveli, joka antaa ilman. En ottaisi sukupuolitaudin riskiä moisen kanssa. Mä luotan vain mieheen, joka kyselemättä käyttää kumia, se on sillä todennäköisesti muutenkin ollut tapana.[/QUOTE]

Näin. Eikä paljoa auta vaikka kumpikin kävis testeissä ja näyttäis puhtaat paperit toiselle, kun ei seurustella niin ukkohan voi olla vedellyt testienkin jälkeen ties ketä.

[QUOTE="vieras";27282574]en panisi pienimunaisen kanssa.

:)[/QUOTE]

Kyllä sinä panisit pienimunaisen kanssa - olethan ennenkin pannut.

Ja toisekseen, mikä on pienimuna?

[QUOTE="jojo";27282654]En. Mun kantani on, että jos mies ruinaa multa ilman kumia, se satavarmaan ruinaa muiltakin. Ja aina löytyy joku terveysasioissa höveli, joka antaa ilman. En ottaisi sukupuolitaudin riskiä moisen kanssa. Mä luotan vain mieheen, joka kyselemättä käyttää kumia, se on sillä todennäköisesti muutenkin ollut tapana.[/QUOTE]

Täysin samaa mieltä.