Mies haluaa erota

omenankukka77

Uusi jäsen
15.07.2010
4
0
1
Hei,

olemme olleet yhdessä 7 vuotta, joista 5 naimisissa. Meillä on 1,4v ikäinen poika. Pojan syntymästä lähtien meillä on ollut paljon pahoja riitoja, joita on yritetty pariterapiassakin ratkoa. Nyt mieheni totesi, että ei jaksa enää yrittää, vaan haluaa erota. Olen ihan paniikissa, kun lapsikin on pieni, miten selviämme kahdestaan.. onko teillä vinkkejä miten saitte itsenne jaksamaan vastaavassa tilanteessa? Lapsen takia on pakko jatkaa tietenkin, mutta olo on ihan hirveä, ei pysty nukkumaan, eikä syömään, ja tuntuu että olen kadottanut suunnan.

Mies miettii vielä muutaman päivän lopullista ratkaisuaan ja me lähdemme "pois jaloista", mutta kaikesta päätellen hän on jo tehnyt päätöksen. Olimme nuorena yhdessä, sitten hänen tahdostaan erosimme, olimme kolme vuotta erillään ja sitten palasimme yhteen. Sama kaava toistuu, hän puhuukin aivan samoilla sanoilla kuin silloin. Nyt vain tilanne vielä ikävämpi koska pieni lapsi on kyseessä.

Haluaisin myös kovasti purkaa tuntojani vastaavassa tilanteessa olevien/olleiden kanssa, ja saada ystäviä pääkaupunkiseudulta myös yksinhuoltajista. Kaipaan kovasti vertaistukea..Toivottavasti löydän teitä näin?

Moikka,

meillä aikas samanlainen tilanne. Mies haluaa erota. Meillä on 2 lasta 5-ja 1,1-vuotias, poika ja tyttö. Viime tammiluussa sanoi että on lakannut rakastamasta/välittämästä ymsyms. Erota en haluaisi lasten takia, mutta en voi tälläisessäkään suhteessa olla jossa ei toista huomioida oikeastaan mitenkään. Ei mitään haleja tms. Koskaan ei ole lohduttanut tai mitään jos on ollu vaikeaa muuten tai lasten kanssa. Nyt on kaupat vireillä mutta meillä on/oli vanha omakotitalo jota rempattu 6 vuotta. Tai siis mies, kun itse olen tehnyt niitä lapsia ja hoitanút, Syyttää vaan mua että en mtn koskaan tee ja se jotuu kaiken tekemään yms.yms. Ymmärrän että on loppuun palanut ja kaikki rahat menny taloon, mutta olen kyllä aina pessyt herran pyykit ja ruuat tehnyt. Hirmu hankalaa on tehdä remonttia kun apset roikkuu puntissa ja haluaa olla sylissä(nuorempi). Muutetaan rivariin mutta kai tässä väistämätöntä on se että erilleen ajaudutaan. Oon kun usvassa kulkenut viimeisen puoli vuotta. Ja se tässä on niin naurettavaa että seksi on yksi sellainen syy että herran milestä ilmesti kannattaa erota.V**tu!:|

Yhteistyössä