Mies haluaa aina keskustella, mut mä en jaksa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alina2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alina2

Vieras
Yleensä tuntuu, että naiset valittaa siitä kun mies ei puhu. No meillä kyllä puhutaan, mutta joskus musta tuntuu, että jopa liikaa. Oikeesti tää ei oo ongelma, mutta huvittaa vaan kun ei noi mies-kliseet oikein osu kohdilleen mun miehessä. Toki monet muut perinteiset jutut osuu: Se ei huomaa vaihdettuja verhoja, ei muista kastella kukkia jne.

Mut puhua se jaksaa. Usein sanoo, että keskustellaas nyt vähän, mutta mä vaan haluun kattoa telkkua. Sitten se joskus vähän harmistuu, mutta se siitä. Ja mistä vaan se voi puhua. Suhteestamme, lapsista, työstä, politiikasta, taloudesta... On se toki muutenkin puhelias. Se aina sanoo, että jos mennään vaikka juhliin, että se yrittää olla mahdollisimman hillitty ainakin alkuun. Että muutkin saisi "mahdollisuuden". No aika usein on silleen, että on aika tuppisuumeininki ja mun miehen on sitten pakko viritellä keskustelua...

Nojoo. Toisaalta on mun tuttavapiirissä aika paljon muitakin puheliaita miehiä. Ja sitten on semmosia, jotka on joissakin tilanteissa puheliata mutta eivät vaimojensa kanssa keskustelu mistään muusta kuin säästä ja jostain arkiasioista. No... Semmosta.

Kaverilla kans sellanen mies joka ei osaa olla hetkeekään hiljaa,tylsää kun toiset ei voi keskustella melkein ollenkaan. Paasaa sitäpaitsi aina tosi epäkiinnostavista asioista.

Yhteistyössä