Mies haki passin klo 21 ja kertoi lähtevänsä kaverinsa kanssa Tallinaan/risteilylle heti.. Voi Vit*u!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tosi törkeää;24325978:
Kuoleta miehen pankkikortti! - jos niin voi tehdä yhteisellä tilillä?

en usko että sitä pystyn tekemään.. silloin munkin kortti menisi koska tili yhteinen, oletan siis että näin tapahtuu. No 2000e on mun tilillä ja turvassa, tapahtui mitä tahansa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja just näin;24325994:
samaa katsoin, vartissa pääsee täältä satamaan.. en yhtään tiedä miten myöhään sinne pääsee vielä sisään??

Vaikuttaa vähän siltä, et miehesi on palaamassa suhteellisen pian takaisin.

No nyt sit vaan turvaketjut kiinni niin ettei sisään pääse avaimillakaan ja puhelin äänettömälle, kaikki valot pois ja lasten kanssa "nukkumaan". Mieluiten vielä korvatulpat päässä.

:laugh:

Hyvä meno teidän perheessä. Kyllä minuakin on kusipääksi haukuttu, mutta en tekisi tuollaista. Antoiko vielä pusun menessään, nähdään kultsi :D

Mitä sitä turhaan kärvistelee suhteessa jos touhu rupeaa menemään tuollaiseksi. Voin vain kuvitella jos muija tekisi saman minulle, niin....

Mitä helvetin järkeä siinä rahansiirrossa on, jos kyseessä on kuitenkin yhteiset rahat? Jos se aikuinen mies on, kai sillä luottokortti on. Saman määrän se sillä luoton puolella mällää kuin pankkitililtäkin.

Itselle tulee lähinnä mieleen, että aika pienestä suututtu. Spontaanista vironreissusta, suunnilleen yhtä vakavaa kuin roadtrippi Mikkeliin. Jos sellaista ei nyt suorastaan jatkuvasti kuitenkaan tapahdu.

laita sille viesti "hyvää matkaa rakas <3 toivottavasti tuot hyvät tuliaiset. mielellään joku uutuustuoksu ;) p.s.siirsin varmuuden vuoksi yhteiseltä tililtä 2900e omalle tilille ettet törsää kaikkea. rakastan sua <3"

Voitaisko me keksiä yhdessä jotain muitakin kivoja viestejä miehelle lähetettäväksi? :rolleyes:

"Kultsi, halusin vaan toivottaa hyvää matkaa! <3 Ihanaa kun sun kaveri tarjoaa, siirsin kaikki rahat siis mun tilille. P.s Kannattaa kysyä kaverilta kustantaako se myös sun asumisen tästä eteenpäin, kotiin ei meinaan oo tulemista. Pus! :)"

Mitä helvetin järkeä siinä rahansiirrossa on, jos kyseessä on kuitenkin yhteiset rahat? Jos se aikuinen mies on, kai sillä luottokortti on. Saman määrän se sillä luoton puolella mällää kuin pankkitililtäkin.

Itselle tulee lähinnä mieleen, että aika pienestä suututtu. Spontaanista vironreissusta, suunnilleen yhtä vakavaa kuin roadtrippi Mikkeliin. Jos sellaista ei nyt suorastaan jatkuvasti kuitenkaan tapahdu.

nii justii. sä taisit olla mies? :snotty:

Olet uskomaton, sinulla taitaa olla kotihiiri siellä joka ei moista ole tehnyt tai sitten katsot läpi sormien tuollaisen paskan!!!
Miehellä ei ole luotto ominaisuutta kortissaan, minulla on!

Alkuperäinen kirjoittaja just näin;24326068:
Oli viesti tullut puhelimeen: ei keretty.
Voi harmi, nyt mua melkein vituttaa enemmän jos se naamansa uskaltaa ennen aamua näyttää!!!!

Laita viestiä takas että ei kotiin tulemista että menee vaikka uimalla sinne tallinnaan,mä en ikinä hyväksyis omalta ukolta tollasta käyttäytymistä.Viellä vähemmän jos on lapsia.

Voitaisko me keksiä yhdessä jotain muitakin kivoja viestejä miehelle lähetettäväksi? :rolleyes:

"Kultsi, halusin vaan toivottaa hyvää matkaa! <3 Ihanaa kun sun kaveri tarjoaa, siirsin kaikki rahat siis mun tilille. P.s Kannattaa kysyä kaverilta kustantaako se myös sun asumisen tästä eteenpäin, kotiin ei meinaan oo tulemista. Pus! :)"

Kiitos, ekaa kertaa tuntiin hymyilytti!!! :)

[QUOTE="vieras";24326098]Laita viestiä takas että ei kotiin tulemista että menee vaikka uimalla sinne tallinnaan,mä en ikinä hyväksyis omalta ukolta tollasta käyttäytymistä.Viellä vähemmän jos on lapsia.[/QUOTE]

"ennen ei oo kotiin tulemista ennen ku saan sen uutuustuoksun mistä kerkisin jo haaveilla" :laugh:

Juu. Minusta on mukavaa, jos yhtäkkiä tulee mieleen jotain hauskaa. Kieltämättä yhteiskunnan suurimpia ongelmia.

No mitä jos perheen vanhemmilla sattuu tulemaan yhtä aikaa mieleen jotain hauskaa? Molemmat vaan vinkkaisee alle kouluikäisille lapsille ovelta että "SE ON MORJENS MURUSET, KAVERI KUSTANTAA TALLINNAN RISTEILYN/ROADTRIPIN, MÄ MEEN NYT!!" ?? Mä en jotenkin oikein käsitä tota, että eikö sitä ihan totta oo parisuhteessa/pienten lasten vanhempien tapana sopia menoista etukäteen? Edes matkalla soittaa tyyliin että "moi kulta, tulipas kavereiden kanssa tällainen hassu päähänpisto, että mennään Tallinnaan, mitäs oot mieltä?".

• Tykkää
Reactions: NannaIhana
Oliko siellä kotona siis joku hätä minkä takia miehen olisi pitänyt siellä välttämättä olla? Vai mikä tässä nyt näin sai aloittajan niin pois tolaltaan? Aikuinen ihminen ei pärjää itsekseen yhtä päivää? Noinkohan ap kuuluu siihen ihmisryhmään, joka ei ole ikinä pärjännyt sinkkuna kolmea päivää kauempaa.

Yhteistyössä