Mies häpeää maksaa visa electronilla

  • Viestiketjun aloittaja Riitu
  • Ensimmäinen viesti
joo
Me maksetaan S-kaupoissa S-pankin kortilla kun siitä saa maksutapaetua eikä itse tarvitse pelata niiden bonuskorttien kanssa. Kyllä se vaan silti vähän hävettää ostaa muutaman euron ostos luotolla.

Sitä en kyllä kehtaisi tehdä kuin äärimmäisessä hädässä, että maksaisin K-kaupassa sillä S-etukortin luotolla! Lääkärissä sillä voi maksaa kun ei mulla tavallista visaa ole, mutta K-kaupassa sitten tavallisen pankin pankkikortilla. :D
 
Öhh... Mä kun mietin asiaa, niin ennemmin kehtaisin just electronilla maksaa. Jos nyt sellasta pitää miettiä että mitä muut siitä ajattelee.
Sillonhan sitä rahaa on niihin ostoksiin oikeasti, kun sillä maksaa.
Visaa nyt voi vinguttaa vaikka on ihan persaukinen.

Mutta oikeasti en jaksa tollasia miettiä. Makselen vanhalla taviskortillani niin kauan kun sitä saan käyttää, sit siirryn varmaan noihin electroneihin. Tai mikä sitten onkin se luototon vaihtoehto sillon.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu nuorisokortti, aikuisilla on oikeat kortit joita valvotaan itse eikä yhteiskunta.

:eek: Oikeasti?
Aika monella aikuisella on visat miinuksella niin paljon ettei maksukyky riitä :snotty:

* muoks* Eihän sitä kortin käyttöä yhteiskunta valvo vaan mun saldo :whistle:
 
Meillä ON luottokortti, jos sillä haluais kaupassa maksaa, mutta minkä ihmeen takia sitä pitää vinguttaa johonkin maitotölkkiin?

JOS mulla on tilillä katetta, EN mä käytä luottokorttia :whistle:

JOS mulla ei oo, mun pitää ottaa LUOTTOA, eli lainata joltain rahaa... ;)

JOS mulla on rahaa, miksi mä lainaisin sitä lisää? Varsinkaan siihen maitoon. :xmas:
 
vieras vaan
Eikä oo mikään nuorisokortti... jotkut ei edes halua normi pankkikorttia, esim minä kun tiedän että tili menis vähän väliä yli... Kun kaikilla olis electron, niin olis paljon vähemmän maksuhäiriöitäkin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Öhh... Mä kun mietin asiaa, niin ennemmin kehtaisin just electronilla maksaa. Jos nyt sellasta pitää miettiä että mitä muut siitä ajattelee.
Sillonhan sitä rahaa on niihin ostoksiin oikeasti, kun sillä maksaa.
Visaa nyt voi vinguttaa vaikka on ihan persaukinen.

Mutta oikeasti en jaksa tollasia miettiä. Makselen vanhalla taviskortillani niin kauan kun sitä saan käyttää, sit siirryn varmaan noihin electroneihin. Tai mikä sitten onkin se luototon vaihetoehto sillon.
Haloo, ei sitä visaa ole pakko vinguttaa vaikka se on... :whistle: mutta kiva kun on luottotiedot kunnossa ja sen saa ;)
 
s-kortilla maksaja
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Mutta oikeasti en jaksa tollasia miettiä. Makselen vanhalla taviskortillani niin kauan kun sitä saan käyttää, sit siirryn varmaan noihin electroneihin. Tai mikä sitten onkin se luototon vaihetoehto sillon.
Debit.

Electroneihin en sotkeudu, hävettäisi seisottaa ruuhkassa koko kassajono siihen varmennukseen plus riittävän usein ollut kaupan ovessa lappu, että Electronit ei tänään toimi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Öhh... Mä kun mietin asiaa, niin ennemmin kehtaisin just electronilla maksaa. Jos nyt sellasta pitää miettiä että mitä muut siitä ajattelee.
Sillonhan sitä rahaa on niihin ostoksiin oikeasti, kun sillä maksaa.
Visaa nyt voi vinguttaa vaikka on ihan persaukinen.

Mutta oikeasti en jaksa tollasia miettiä. .
Samaa mieltä. Jaksa tällasilla päätäni vaivata.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Musta electron on sellainen nuorisokortti... :ashamed:
:LOL:

Hyvittava väite. Nykyaikana taitaa olla niin, että luottokortteja on niillä, joilla ei ole varaa maksaa kerralla. Silloin tosin, kun ekat luottokortit ihmisille tuli niin niitä sai sellaiset, joilla oli rahaa oikeasti. Nykyisinhän sen saa jopa opiskelija, kun tietty opintopistemäärä on täynnä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hudjuke harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Esimies:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Musta electron on sellainen nuorisokortti... :ashamed:
Ja minä ajattelen että kun ihmiset maksaa electronilla että ne on työttömiä tai luottotiedot ei ole kunnossa.


Kaikkea sitä kuulee kun vanhaks elää!
:eek: mulla on sekä pankki että visa electron ja kummallakin maksan ihan häpeilemättä.
 
Saraldo
Mut eihän se S-pankin kortti ole periaatteessa luottokortti? Mä olen ymmärtänyt, että sieltäkin lähtee se summa pois päivän, parin sisällä. Vai päivitetäänkö se tili Visan tavoin kerran kuukaudessa ja silloin sillä tilillä pitäisi olla summa, mitä on käyttänyt?
 

Yhteistyössä