mies erotiikkabaarissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Suuttuisitteko jos miehenne olisi viettämässä iltaa stripparibaarissa?

Minun mieheni oli kaverinsa kanssa ollut lauantaina ja minusta se tuntuu pahalta. En ymmärrä miksi sinne pitää varattujen ihmisten mennä lainkaan.

Tämä kaveri oli kuulemma halunnut sinne mennä ja mieheni oli arvannut että minä suutun. Oli kuitenkin mennyt. Molemmat olivat humalassa ja olivat olleet siellä tunnin verran.

Onko täällä muita joilla tulisi paha mieli asiasta vai suutuinko turhaan?

Kunhan omia rahojaan käyttäisi. Käynhän minäkin katselemassa leivoksia, vaikka olen syönyt ruokaa :D Ei kaikkea tarvitse saada, eikä kaikki ole toiselta pois.

On mun mies kavereiden kanssa pari kertaa käyny. En suuttunut.
Kerran "sata vuotta sitten" oltiin kaveripariskunnan kanssa liikenteessä, ja ukot hoksas, että he vois mennä tissibaariin. Kysyivät kyllä luvan. Ja me tytöt annettiin lupa ja sanottiin itse menevämme homobaariin. Ja näin tehtiin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Kunhan omia rahojaan käyttäisi. Käynhän minäkin katselemassa leivoksia, vaikka olen syönyt ruokaa :D Ei kaikkea tarvitse saada, eikä kaikki ole toiselta pois.

:D
Olen tismalleen samaa mieltä.
Eli en suuttuisi, en masentuisi, en itkisi, en kiukuttelisi jos mies menisi tissibaariin.

Oisin minäkin vähän vetäissyt herneen nokkaan... En varmaan ois ilennyt rueta mitään huutamaan tms, mut varmaan voittaisin ko. tilanteessa vittuilun maailmanmestaruuden.... Eri asia ois jos ois kyse ollu esim. mauttomista polttareista, mut huvin vuoksi sinne ois menny niin oisin kyllä loukkaantunu.

Mutta eikös ne naiset pörrää siellä niiden miesten ympärillä? Olen ymmärtänyt että he koittavat saada miehet juomaan kanssaan jotta saavat sitten itse rahaa enemmän. Onko ne naiset sitten hieromassa itseään miestä vasten ja vaikka mitä? Ajatuskin etoo. Kestäisin vielä sen jos vaan katsoisivat alastomia naisia. Ajatuskin siitä että joku nainen vähissä vaatteissa roikkuu mun miehen kimpussa tuntuu tosi inhottavalle.

en suuttuisi..ja on joskus ollutkin.
en tiedä oonko sitten jotenkin outo kun en jaksa olla mustasukkainen,jotenkin tuntuu että jos toinen sitten on pettää niin pettäköön,itse en voi siihen vaikuttaa.

ja käytiin Talinnassa ihan yhdessä strippi klubilla :whistle:

Ai niin, olenkin moraaliton ihminen. Olen jopa asunut bordellin yläkerrassa, miehen ja lasten kanssa.

Ja mä olen ollut juhlimassa venäläisen huoran tyttären 7 v synttäreitä, samassa pöydässä istui useampi ilotyttö sekä muutama sutenöörikin jotka piipahtivat ennen töihin menoa :whistle: (ei, en ollut yksi niistä ilolintusista vaan tunnettiin ihan muuten vaan toisemme :) ).

Voisin itsekin mennä mieheni kanssa erotiikkabaariin. En koe sitä inhottavaksi ajatukseksi. Mutta oma mieheni ilman minua kuolaamassa alastomia naisia jotka vielä roikkuvat siellä miesten ympärillä pyörimässä. Saakohan niitä muuten koskeakin...hyi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Ai niin, olenkin moraaliton ihminen. Olen jopa asunut bordellin yläkerrassa, miehen ja lasten kanssa.

Ja mä olen ollut juhlimassa venäläisen huoran tyttären 7 v synttäreitä, samassa pöydässä istui useampi ilotyttö sekä muutama sutenöörikin jotka piipahtivat ennen töihin menoa :whistle: (ei, en ollut yksi niistä ilolintusista vaan tunnettiin ihan muuten vaan toisemme :) ).

Huorakin on ihminen :D Ja jotkut jopa hyviä ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Huorakin on ihminen :D Ja jotkut jopa hyviä ihmisiä.

Tuo 7 v tytön yh-äiti ainakin oli mukava ihminen, ja hyvä, fiksu ihminen kun häneen tutustui ja hänen kanssaan keskusteli =). Hän onnistui jättämään ne hommat, ja siirtyi kultaliikkeen myyjäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
miksi se on teiltä pois jos äijä katselee stripparia?`kuitenkin ei olla millään "pahoilla" teillä eikä tekemässä mitään mitä ei saisi korvattua

minua ei ainakaan katselu haittaisi niin paljoa vaikka pahalta sekin tuntuisi. Mietin sitä että ne naikkoset siellä tuppaa syliin ja muuta saadakseen lisää juomarahaa. En tahdo että mieheni kourii muita naisia kuin minua. Jos siis tietäisin varmaksi että mies on vaan katsellut niin en suuttuisi.Tuntuu kuitenkin että takuulla mies on myös koskenut ja se inhottaa. Ja inhottaa ajatuskin siitä että miehet munat pystyssä kuolaavat muita naisia kun oma nainen odottaa kiltisti kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
miksi se on teiltä pois jos äijä katselee stripparia?`kuitenkin ei olla millään "pahoilla" teillä eikä tekemässä mitään mitä ei saisi korvattua

Eihän se ole minulta pois vaikka mies himoaisi lapsia tai koiria, mutta silti se tuntuisi ällöttävältä. Ei mahdu minun moraalikäsityksen piiriin siitä millainen käytös kuuluu parisuhteeseen. Ja sehän siinä niin upeaa onkin että jokainen saa valita kumppanikseen sellaisen miehen jota pystyy arvostaa ;)

Yhteistyössä