Mies ei ymmärrä romantiikasta mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "halipula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"halipula"

Vieras
Mies on ihana isä lapsillemme, turvallinen ja kaikkea. Mutta välillä kyllä kaipaisin jotain ekstraa. Joudun kerjäämään kohteliaisuudet, pusut ja halaukset. Mies lähestyy oikeastaan vain jos haluaa seksiä. Seksi on ok mutta harvoista kerroista johtuen mies tulee liian äkkiä eikä ymmärrä että haluaisin jotain pitempikestoisempaa.

Olen puhunut hänelle usein näistä (meillä on hyvä puheyhteys) mutta ei mene perille. Olen usein ärtynyt tästä. Eniten mietityttää että olen alkanut viihtyä yhden miespuolisen työkaverin seurassa ja jotenkin koen että mulla on oikeus ihastukseeni kun mies on tuollainen. Vikaa on varmaan minussakin mutta kaikkeni olen kyllä yrittänyt.

En ole varmaan ainoa joten kohtalotovereita etsin.

Jos sua häiritsee, että mies tulee liian äkkiä, niin voisiko niitä seksikertoja lisätä? Sehän sitä suoritusaikaa pidentäisi.

Kyllä se mieskin "oppii" antamaan läheisyyttä jos sä teet hänelle samoin. Halaile ja pussaile, kosketa.

Ja ärtyä nyt ei ainakaan kannata, sehän tappaa miehen viimeisetkin halut läheisyyteen!

Mitäpä haet täältä tällä aloituksella? Vertaistukea ja kannustusta huoraamiseen sen työkaverin kanssako?

Jumalauta että vituttaa naiset joille ei mikään riitä. Aina on joku asia pielessä.

[QUOTE="Vieras";28957880]Jos sua häiritsee, että mies tulee liian äkkiä, niin voisiko niitä seksikertoja lisätä? Sehän sitä suoritusaikaa pidentäisi.

Kyllä se mieskin "oppii" antamaan läheisyyttä jos sä teet hänelle samoin. Halaile ja pussaile, kosketa.

Ja ärtyä nyt ei ainakaan kannata, sehän tappaa miehen viimeisetkin halut läheisyyteen![/QUOTE]

Kovasti yritän pussailla ja halia mutta voit uskoa että on kurjaa aina olla se aloitteen tekijä joten on kyllä vähentynyt viimeaikoina minunkin taholtani. Lapsia mies kyllä hellii ja pitää sylissä, ei kai sit vaan jaksa enää minua helliä :´(

[QUOTE="halipula";28957886]Kovasti yritän pussailla ja halia mutta voit uskoa että on kurjaa aina olla se aloitteen tekijä joten on kyllä vähentynyt viimeaikoina minunkin taholtani. Lapsia mies kyllä hellii ja pitää sylissä, ei kai sit vaan jaksa enää minua helliä :´([/QUOTE]

Tiedän että se on kurjaa. Meillä oli suhteen alussa ekat pari vuotta samanlaista. Nykyään tilanne on jo paljon parempi, kiitos mun sinnikkyyden.

Meillä ei miehen lapsuudenperheessä oltu pahemmin halailtu tai muutenkaan hellitty, niin hänellä oli siinä melkoinen työ, että pystyi itse sitä luontevasti tekemään.

Poikkeavatko omat odotuksenne kumppanin osalta pitemmässä parisuhteessa siitä, mitä seurustelulta odotitte? Ihmisen luonteeseen vaikea puuttua ja jotenkin näkisin niin, että romantiikkaa janoavan kannattaa parinvalinnassa satsata siihen, että pariutuu romanttisen miehen kanssa? Tai sitten sopeutuu ajatukseen, että oma kumppani on toista tyyppiä ja romanttiset elkeet täytyy itse tuoda suhteeseen.

Kukaan ei ole täydellinen. Itse en ainakaan katso hyvällä, jos mieheni ottaisi silmätikukseen puutteeni jossain luonteenosassa ja viljelisi ihastusta johonkuhun suhteemme ulkopuolella, joka poikkeaisi minusta tuon osalta edukseen.

[QUOTE="halipula";28957869]Mies on ihana isä lapsillemme, turvallinen ja kaikkea. 1. Mutta välillä kyllä kaipaisin jotain ekstraa. 2. Joudun kerjäämään kohteliaisuudet, 3. pusut ja halaukset. 4. Mies lähestyy oikeastaan vain jos haluaa seksiä. 5. Seksi on ok mutta harvoista kerroista johtuen mies tulee liian äkkiä eikä ymmärrä että haluaisin jotain pitempikestoisempaa.
[/QUOTE]

1. Miten niin "ekstraa" ? Määritteletkö itse miehen niin, että hän on hyvä silloin kun osaa olla isä? Isyys ja puolisona olo on kaksi täysin eri asiaa.

2. Älä kerjää mitään, se saa asian vaan entistä huonompaan jamaan. Asioista voi keskustella, jos ei onnistu, ei kerjääminen ainakaan paranna tilaa, niinkuin ei nalkuttaminenkaan.

3. Tämä on täysin normaalia vuonna 2013 kaikissa suhteissa että näitä on vakituisesti. Ilman pyytämistä tai houkuttelua.

4. Tämä taas voi olla ihan vaan seuraus miehen perusluonteesta, eli tuntee tarvetta seksiin, muttei liiemmin läheisyyteen. Se voi olla myös merkki teidän suhteenne laadusta eikä miehen luonteesta. Saattaa myös olla että sinä annat sitä läheisyyttä tai "lämpöä" pyytämättä, mutta seksin eteen pitää vongata.

5. No tuota voi harjoitella, mutta ei se ilman seksiä onnistu. Joten turha siitä on valittaa, kun sitä seksiä ei sitten ole tarpeeksi.

Miten niin teillä on hyvä puheyhteys? Käsittääkseni se sisältää myös puheen prosessoinnin, eikä vaan sitä että läpätetään ilman että kumpikaan ottaa onkeensa toisen sanoja? Sillä periaatteellahan palstalla on kaikilla ihan saakelin hyvä "puheyhteys" kun kaikki osaa kuuluttaa omaa mielipidettään, mutta ei olla vastavuoroisia.

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä