Mies ei ymmärrä,että migreeni on paha juttu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uuh

Vieras
Minulla oli aamulla paha kohtaus päällä,vieläkin huono olo..Mies menee iltavuoroon ja on siis yhä kotona..Kämppä on kuin pommin jäljiltä ja minua harmittaa suunnattomasti,ettei mies voi tehdä asialle mitään..Olis kiva saada vähän sympatiaa,kun itsellä hirveä olo..Lapset kulkee yöpuvuissa jne.kun minä en ole "johtokykyinen"..Kakkapyllytkin on minun pestävänä..Kun sanon miehelle,että nyt on paha päivä niin hän vain vähättelee,ilmeissti ajattelee että tämä on vain tavall.päänsärkyä kuin hälläkin joskus,mut eihän se ole.Jokainen migreenin tuntea tietää se.Koko olotila on aivan kamala..:(

No mutta, seuraavan kerran kun mies on totaalikrapulassa niin kiskaise verhot auki. Radio päälle, lapset makuuhuoneeseen iskää herättämään. Jos mies yrittää vinkua että päähän koskee niin tokaiset reippaasti että höpö höpö :xmas:

Luokkakaverilla oli migreeni ja opettaja oli sitä mieltä, että kyllä kouluun voi tulla. Joo, kyllähän migreenissä ajetaan autolla 30km kun ei näe kunnolla ja oksentaa! :kieh: :headwall: :headwall:

Yhteistyössä