mies ei voi joustaa missään....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tulis täällä mieleenkään että mies edes ajattelis ryyppäämäänlähtöä jos tietäis että mulla on sairaalaanmeno edessä.
Kukaan normaaliälyinen mies ei edes harkitsis moista.

Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:
Ei tulis täällä mieleenkään että mies edes ajattelis ryyppäämäänlähtöä jos tietäis että mulla on sairaalaanmeno edessä.
Kukaan normaaliälyinen mies ei edes harkitsis moista.

Peesi tälle!

Hitto, että minnuu ärsyttää tällaset ap:n miehen kaltaset selkärangattomat lierot :kieh: |O Ei mitään vastuuta tai huolta mistään, kaiken voi sujuvasti "unohtaa" ja kyllä vaimo sitten korjaa jäljet ja hoitaa hommat parhain päin. Tekisi mieli potkia perseelle oikein kutkulleen!!

Sanosin miehelle, että kls ryyppyilta riittää varsin hyvin ja se siitä, ongelma ratkaistu. Ja anteeks vaan, mut mun mies kyllä asian ymmärtäs ilman sanomistakin tuossa tapauksessa.

Sanot sille, että yks päivä saa nyt luvan riittää (ja jos sen pääkopassa liikkuu muutakin kuin kusta, se tajuaa miksi) jos ei sovi, otat auton avaimet ja kävelet ovesta ulos. hoitakoon ukko sitten kakarat. mä en tommosta itsekeskeistä kuspäätä kattelis hetkeekään.

Mies menee siitä mistä aita on matalin...eihän tossa nyt mitään, menee ja ryyppää ja seurauksena vaimokkeen korkeintaan muutaman päivän mökötys..mikä sekin taitaa olla vaan pelkkää plussaa?

kokeilepa tehdä sama temppu. lähdet ryyppäämään kun tiedät, että miehellä on maanantaina töitä. viet myös auton mukanasi. siinä saa sit miettiä, minne ja millä ne lapset viedään hoitoon.

hei haloo, ei ihan kaikkea tarvitse sietää. anna kenkää sille.

Yhteistyössä