Mies ei usko, että haluan lähte yksin jouluostoksille eri kaupunkiin ja olla yksin yötä hotellissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maissinaksu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maissinaksu"

Vieras
Mun mielestä olisi vaan ajatuksena kiva. En ole ikinä lähtenyt mihinkään yksin. Shoppailisin päivän. Illalla menisin yksin vieraassa kaupungissa pubiin parille ja ottaisin hotellihuoneen, jossa olisi kylpyamme.

Mies ei vaan usko. Hän on varma, että menen jollekkin syrjähyppyreissulle ja seura on etukäteen tiedossa.

Millä vakuutan?!

Kuullostaa sellaiselta jutulta, jonka voisin itsekin tehdä.
Varsinkin jos oma aika on kortilla arkielämässä.

Harmi, ettei ap:n suhteessa ole luottamusta.
En tiedä miten vakuuttaa kun en ole sellaiseen tilanteeseen joutunut.

No taannoin yksi miespuolinen kaveri lähetti humalassa vähän ehdottelan viestin mulle, jonka mies näki. Mulle oli ihan sama, vaikka näkikin. Mutta mies on sen jälkeen epällyt kaikkea mahdollista.

[QUOTE="maissinaksu";27504352]Mun mielestä olisi vaan ajatuksena kiva. En ole ikinä lähtenyt mihinkään yksin. Shoppailisin päivän. Illalla menisin yksin vieraassa kaupungissa pubiin parille ja ottaisin hotellihuoneen, jossa olisi kylpyamme.

Mies ei vaan usko. Hän on varma, että menen jollekkin syrjähyppyreissulle ja seura on etukäteen tiedossa.

Millä vakuutan?![/QUOTE]

Sano, että jos olisit aikeissa tehdä syrjähypyn, olisit väittänyt lähteväsi naisseurassa shoppaamaan ja mennyt sitten salaa rakastajasi luo. Miksi olisit keksinyt noin hoopon valheen? Sano sille, että saa soitella sulle koska tahansa, jos kaipaa varmistusta.

Kaiken lisäksi pettää voi kyllä muutenkin, ei siihen tuollaista reissua tarvita.

[QUOTE="maissinaksu";27504352]Mun mielestä olisi vaan ajatuksena kiva. En ole ikinä lähtenyt mihinkään yksin. Shoppailisin päivän. Illalla menisin yksin vieraassa kaupungissa pubiin parille ja ottaisin hotellihuoneen, jossa olisi kylpyamme.

Millä vakuutan?![/QUOTE]

Niin harmittaa sun puolesta! Toi kuulostaa ihanalta reissulta!

Teidän pitäis saada luotto kuntoon. Kysy mieheltä, millä pystyt vakuuttamaan että pettämisestä ei ole kyse? Jospa hänellä olis joku idea:D

Itelle tulee mieleen läbbärin webcam. Isket sen päälle hotellihuoneessa, samalla voitte vähän pitää kivaa miehen kans;)

Tsempii ja toivottavasti pääset shoppailemaan:)

ai hitsi,kuulostaa kivalta reissulta. voisin tehdä itse noin, tosin tuntuu turhalta tampereelta mennä muualle shoppaamaan kun noita kaupoja aikalailla parahiten täällä on, ehkä jonkun helsingin jälkeen. ehkä menen täältä lähiöstä keskustaan hotelliin :D

Toi olis kyllä ihanaa!
On se vaan niin että ku koko ajan on porukkaa ympärillä niin olis aivan mahtavaa olla välillä vuorokausi yksin. Ja mä ainakin meen ostoksille mieluiten yksin.
Josmä pääsisin tollaselle reissulle niin ei todellakaan olis mitkään ukot mieles, minkä helkkarin takia sitä haluis pilata päivänsä/yönsä?
Toki osalla on toisin mutta ei kaikki halua heti olla pettämäs vaan jotkut voi oikeesti nauttia siitä omasta seurasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27507222:
Pyydä miestä hommaamaan lapsenvahti ja lähtemään mukaan.

Ja sano sitten, että reissu tehdään sinun mielihalujesi mukaan. Ei siis pyöritä autoja ja autostereoita katsellen eikä miehellä ole mitään oikeutta huokailla ja näyttää nyrpeää naamaa vaatekaupoissa saati kauhistella rahanmenoa. Mies saa siis iloisena kanniskella ostoskassejasi ja mennä sinne, minne sinä haluat.

Tämä ihan sen takia, koska mies ei sinua yksin päästä. Näkeepähän sitten, millaista reissua tarkoitit.

Yhteistyössä