Turhautunut123
Hei! Minä ja poikaystäväni olemme 20 paikkeilla, itse olen vuoden vanhempi kuin hän. Me olemme seurustelleet noin 4 kuukauden ajan joka on hyvin vähän, mutta koko tämän ajan ongelmana on ollut se ettei mies tule yhdynnän aikana. Se itsessään ei sinäänsä ole ongelma vaan se että seksin jälkeen hän aina tyydyttää itseään ja on ottanut tavaksi tulla päälleni kysymättä olenko okei asian kanssa. Itse en pidä siitä tavasta ollenkaan ja ole muutamaan kertaan maininnutkin asiasta, mutta vastaus on ollut ettei hän jaksa itse mennä suihkuun seksin jälkeen. Monesti itse olen käynyt suihkussa ennen seksiä ja kuivan ihon takia haluaisin selvitä pelkällä alapesulla seksin jälkeen. Lisäksi olen todella huono saamaan unen päästä kiinni toisin kuin poikaystäväni ja yleinsä suihkun jälkeen en saa unta muutamaan tuntiin. Seksiä harrastamme yleinsä ennen nukkumaan menoa. Lisäksi olen turhautunut kun poikaystäväni on jo sikeässä unessa minun suihkusta tultuani ja itse kaipaisin läheisyyttä seksin jälkeen. Viime aikoina olen ruvennut ahdistumaan seksistä sillä en ole osannut nauttia siitä enää kun tiedän mikä sotku minua odottaa sen loputtua. Mikä avuksi tilanteeseen.
Luulen ongelman miksi poikaystäväni ei tule olevan hänen tottuneen hyvin koviin otteisii ja nopeaan liikkeesee ainakin kun itsetyydytystä katsoo mikä ei seksin aikana ole mahdollista.
Luulen ongelman miksi poikaystäväni ei tule olevan hänen tottuneen hyvin koviin otteisii ja nopeaan liikkeesee ainakin kun itsetyydytystä katsoo mikä ei seksin aikana ole mahdollista.