S
surku
Vieras
Häät on marraskuussa ja olen huomannut, että mies ei ole enää häistä kovin innostunut. Miehen aloitteesta paikka ja kirkko varattiin kuitenkin, ja minusta on ollut ihanaa että vihdoin mennään naimisiin. Kun sitten mies vaikutti innottomalta päätin kokeilla kepillä jäätä. Mitä mieltä olette, onko normaalia, että sitoutunut ja rakastava mies vastailee näin kysymyksiin? Eikö rakkaudentunnustuksen pitäisi tavallaan tulla spontaanisti?
"Tuntuuko susta jotenkin ahdistavalta että sinetöit mun kanssa loppuelämän liiton" - nooo, en tiedä, ei kai
"Vai tuntuuko susta että mä en ole se jonka kanssa haluat naimisiin, ootko tyytyväinen minuun" - noo, toisina päivinä olen, toisina en
"Vai tuntuuko susta ettet ole kokenut tarpeeksi vaikka muiden kanssa" - nooo olen minä muiden kanssa ollut että ei se siitä varmaan ole kiinni
??
"Tuntuuko susta jotenkin ahdistavalta että sinetöit mun kanssa loppuelämän liiton" - nooo, en tiedä, ei kai
"Vai tuntuuko susta että mä en ole se jonka kanssa haluat naimisiin, ootko tyytyväinen minuun" - noo, toisina päivinä olen, toisina en
"Vai tuntuuko susta ettet ole kokenut tarpeeksi vaikka muiden kanssa" - nooo olen minä muiden kanssa ollut että ei se siitä varmaan ole kiinni
??