mies ei suostu toiseen lapseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteissään

Vieras
Ymmärrän kyllä hänen ajatuksiaan sillä meillä on pieni koti ja itse olen työtön ja miehellä pienipalkkainen työ mutta kun minulla ikää jo 38v niin aikaa odottamiseen ei ole. Onko meidän vain jätettävä lapsi ilman sisaruksia?

Meillä oli sama tilanne. Vetosin siihen, että lapselle pitää saada sisarus, koska muuta sukua (ainakaan läsnäolevaa) ei ole, ettei pientä saa jättää yksin maailmaan, kun meistä aika jättää. Se meni läpi. Koin lapsen saamisen juuri tämän takia hyvin tärkeänä.

Mies haluaisi meillä vielä yhden lapsen ja minä en enää. Miehellä on polttava lapsi/vauvakuume ja kaipaa meille kolmatta tosissaan. Minä olen kahden vaiheilla suostunko vaiko enkö, kun se tietää sitten unettomia öitä.. jotka ovat muilta poissa. Älä kumminkaan painosta miestä.. minun mies painostaa asialla ja on saanut sillä kahta kauheammin minut lapsen saantia vastaan.... :(

Alkuperäinen kirjoittaja äh;23054843:
Mies haluaisi meillä vielä yhden lapsen ja minä en enää. Miehellä on polttava lapsi/vauvakuume ja kaipaa meille kolmatta tosissaan. Minä olen kahden vaiheilla suostunko vaiko enkö, kun se tietää sitten unettomia öitä.. jotka ovat muilta poissa. Älä kumminkaan painosta miestä.. minun mies painostaa asialla ja on saanut sillä kahta kauheammin minut lapsen saantia vastaan.... :(

en aio painostaa miesäni, teidän outuvani hyväksymään että olemme yksilapsinen perhe.

Pääasia, että kumpikaan ei joudu uudestaan vanhemmaksi vastoin tahtoaan. Yksi lapsihan on ihan riittävä. Jos mies ei toista tahdo, niin sitten se on niin ja sopeudut siihen. Elämässä on muutakin.

Alkuperäinen kirjoittaja äh;23054843:

Yritä muistaa, että se miehesi varmasti haluaa sitä lasta enemmän kuin sinä et halua. Eihän vahionkoraskauskaan sinulle varmasti mikään maailman loppu olisi, mutta miehellesi se olisi varmaan suurempi, kuin lottovoitto!

Miksi tyhmät alatte vääntää lapsia noin myöhään? Vaikka "tekisitte" toisen niin ei välttämättä luonto enää anna sen toisen tulla. Saatikka sitten jos raskaudut noin vanhana on varmasti ongelmaraskaus.

Miksi tyhmät alatte vääntää lapsia noin myöhään? Vaikka "tekisitte" toisen niin ei välttämättä luonto enää anna sen toisen tulla. Saatikka sitten jos raskaudut noin vanhana on varmasti ongelmaraskaus.

Katsos kun kaikki "tyhmät" eivät raskaudu nuorempina vaikka haluaisivatkin. ;)
Itselläni raskaudet 37- ja 39- vuotiaana, eivätkä olleet ongelmaraskauksia, kumpikaan.

Yritä muistaa, että se miehesi varmasti haluaa sitä lasta enemmän kuin sinä et halua. Eihän vahionkoraskauskaan sinulle varmasti mikään maailman loppu olisi, mutta miehellesi se olisi varmaan suurempi, kuin lottovoitto!

Nainen saa onneksi päättää mitä kropallaan tekee ja päätösvalta myös silloin jos nainen on se, joka sen suurimman työn tekee. Onko oikein tehdä maailmaan vielä yksi lapsi jota toinen vanhemmista ei täydestä sydämestään halunnut?Lapsi syntyy vain koska äiti ei jaksanut kuunnella enää isin jankuttamista. Näin kärjistetysti siis.

Alkuperäinen kirjoittaja mietteissään;23054811:
Ymmärrän kyllä hänen ajatuksiaan sillä meillä on pieni koti ja itse olen työtön ja miehellä pienipalkkainen työ mutta kun minulla ikää jo 38v niin aikaa odottamiseen ei ole. Onko meidän vain jätettävä lapsi ilman sisaruksia?

Vain yksi kysymys. VAIN YKSI.

MIKSI SINÄ VAADIT MIESTÄ KUSTANTAMAAN YHÄ LISÄÄNTYVÄÄ ELINTASOA PERHEESEENNE SAMALLA, KUN EHDOTAT TOISTA LASTA?

T. Kolmekymppinen mies

Ovatko taloudelliset syyt ainoita esteitä miehellesi? Vai eikö missään nimessä haluaisi toista? Taloudellisesti aina pärjää jotenkin, mutta jos mies ei kertakaikkiaan halua niin sitten sille tuskin voi mitään. Oletteko kauan puhuneet asiasta? Voihan olla että mies voi vielä muuttaa mieltään.

Yhteistyössä