mies ei suostu(*seksi*)

  • Viestiketjun aloittaja selibaattiko?
  • Ensimmäinen viesti
selibaattiko?
siis yhessä oltu nyt 6v ja ainut keino miten voin saada orgasmin on suuseksi no meillä on nyt 2kk ikäinen vauva ja raskaus ajan alussa mies sanoi että ei suostu enään antamaan suuseksiä koska värkki kuulema maistuu erilaiselle nyt kun olin raskaana..ja eipä ole kuulema maku parantunu nyttenkään!!
törkeetä onhan mullakin oikeus nauttia!!
mut eipä ole se saanu kyllä pahemmin mitään sen jälkeä..ei ees seksiä montaa kertaa kun aina tulee paha mieli ja raskaus mahan kanssa suostu olee vaan takana ettei nää mahaa.meni kuulema fiilis jos näki!!
pitääkö mun nyt vaan tyytyä tohon jyystämiseen?sormi jutut ei oo mua varten!!
 
luomu
Ööh.. imetätkö vielä? Jos oma hormonitoimintasi ei ole palautunut niin varmaan maistutkin erilaiselle. Mites aiemmin, käytitkö pilsuja tai muuta hormoniehkäisyä? Jos käytit, ja silloin sait suuseksiä, ei miehesi voi valittaa, koska myös hormoniehkäisyllä on vaikutuksensa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja luomu:
Ööh.. imetätkö vielä? Jos oma hormonitoimintasi ei ole palautunut niin varmaan maistutkin erilaiselle. Mites aiemmin, käytitkö pilsuja tai muuta hormoniehkäisyä? Jos käytit, ja silloin sait suuseksiä, ei miehesi voi valittaa, koska myös hormoniehkäisyllä on vaikutuksensa.
imetän ja käytin pillereitä ennen!!ottaa vaan niin pannuun ei se miestenkään palli hiki ruusuille tuoksu tai mansikoille maistu!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
No miksi et muuten saa? Onko anatomiasi ihan normaali?
Miksi aina juuri se naisen orgasmi on muka niin tärkeä että sen takia toisen pitää suostua mihin vaan. :(
Tottakai naisen orgasmi on hälle itselleen tärkeä :eek:
Ja eihän mihinkään tarvitse suostua jos ei itse halua, ja jos on omassakin anatomiassa jotain vikaa..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
No miksi et muuten saa? Onko anatomiasi ihan normaali?
Miksi aina juuri se naisen orgasmi on muka niin tärkeä että sen takia toisen pitää suostua mihin vaan. :(
en kuule tiedä en vaan saa paitsi itsekseni!!JA enhän mä nyt todellakaan vaadi et joka kerta saisin mut ees sillon täälön olis mukavaa,ja kun ennen mies halus aina et saan..nyt ei koskaan..ku maistuu niin pahalle ja ennen teki sitä vaikka tuntejä
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
No miksi et muuten saa? Onko anatomiasi ihan normaali?
Miksi aina juuri se naisen orgasmi on muka niin tärkeä että sen takia toisen pitää suostua mihin vaan. :(
en kuule tiedä en vaan saa paitsi itsekseni!!JA enhän mä nyt todellakaan vaadi et joka kerta saisin mut ees sillon täälön olis mukavaa,ja kun ennen mies halus aina et saan..nyt ei koskaan..ku maistuu niin pahalle ja ennen teki sitä vaikka tuntejä
Sitten sinun miehessäsi on vikaa. Minä hoitaisin homman kyllä pelotta tavalla tai toisella vaikka päälläni seisten.
 
Örväke
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
No miksi et muuten saa? Onko anatomiasi ihan normaali?
Miksi aina juuri se naisen orgasmi on muka niin tärkeä että sen takia toisen pitää suostua mihin vaan. :(
voihan vee, sanon minä. Tähän voisi sitten kysyä, että onko miehen orgasmi niin tärkeä, että sen pitää saada sitä mitä se haluaa?

lordille tiedoksi, että on naisia, jotka ei koskaan saa orgasmia, mitenkään, eikä se ole anatomiasta kiinni. Ja ne, jotka yhdynnässä saa orgasmin, on tosi harvassa (niitä vois olla enemmänkin, mutta kun se ilo kestää niin vähän aika). Miehet tosin kuvittelee muuta/ovat niin itsekkäitä että lopettavat touhut heti kun itse on tyydytyksensä saanut.

Mä olen kyllä oikeasti ärsyyntynyt tuosta ap:n miehestä, siis asennepuolesta. Eikö toiselle nautinnon tuottaminen ole tärkeämpää kuin oma hetkellinen epämukavuus?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
No miksi et muuten saa? Onko anatomiasi ihan normaali?
Miksi aina juuri se naisen orgasmi on muka niin tärkeä että sen takia toisen pitää suostua mihin vaan. :(
en kuule tiedä en vaan saa paitsi itsekseni!!JA enhän mä nyt todellakaan vaadi et joka kerta saisin mut ees sillon täälön olis mukavaa,ja kun ennen mies halus aina et saan..nyt ei koskaan..ku maistuu niin pahalle ja ennen teki sitä vaikka tuntejä
Sitten sinun miehessäsi on vikaa. Minä hoitaisin homman kyllä pelotta tavalla tai toisella vaikka päälläni seisten.
sama ongelma ollu muidenkin kanssa ja mies on ainut kenen kanssa edes saan...en tiedä voisko olla osuutta tolla henkisellä puolella(raiskattu 2kertaa nuorempana)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
No miksi et muuten saa? Onko anatomiasi ihan normaali?
Miksi aina juuri se naisen orgasmi on muka niin tärkeä että sen takia toisen pitää suostua mihin vaan. :(
en kuule tiedä en vaan saa paitsi itsekseni!!JA enhän mä nyt todellakaan vaadi et joka kerta saisin mut ees sillon täälön olis mukavaa,ja kun ennen mies halus aina et saan..nyt ei koskaan..ku maistuu niin pahalle ja ennen teki sitä vaikka tuntejä
Sitten sinun miehessäsi on vikaa. Minä hoitaisin homman kyllä pelotta tavalla tai toisella vaikka päälläni seisten.
sama ongelma ollu muidenkin kanssa ja mies on ainut kenen kanssa edes saan...en tiedä voisko olla osuutta tolla henkisellä puolella(raiskattu 2kertaa nuorempana)
:hug: Semmoinen on kurjaa. Mene juttelemaan asiasta johonkin.
 
valtiatar
Alkuperäinen kirjoittaja Örväke:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
No miksi et muuten saa? Onko anatomiasi ihan normaali?
Miksi aina juuri se naisen orgasmi on muka niin tärkeä että sen takia toisen pitää suostua mihin vaan. :(
voihan vee, sanon minä. Tähän voisi sitten kysyä, että onko miehen orgasmi niin tärkeä, että sen pitää saada sitä mitä se haluaa?

lordille tiedoksi, että on naisia, jotka ei koskaan saa orgasmia, mitenkään, eikä se ole anatomiasta kiinni. Ja ne, jotka yhdynnässä saa orgasmin, on tosi harvassa (niitä vois olla enemmänkin, mutta kun se ilo kestää niin vähän aika). Miehet tosin kuvittelee muuta/ovat niin itsekkäitä että lopettavat touhut heti kun itse on tyydytyksensä saanut.

Mä olen kyllä oikeasti ärsyyntynyt tuosta ap:n miehestä, siis asennepuolesta. Eikö toiselle nautinnon tuottaminen ole tärkeämpää kuin oma hetkellinen epämukavuus?
juuri näin ja etenkin jos aplla vielä huonoja seksi kokemuksia niin luulis että mies vähän ajattelisin että haluaa tuottaa naiselleen nautintoa!
 
muuan äiti
Itsehän en koskaan sa orgasmia aktissa. Nykyisin kyl olen jo melko lähelle päässyt. Suuseksillä ja käsin mies kyl sen mulle antaa. Eipä ole synnytykset siihen vaikuttaneet... Raskausaikana mies ei kauheen halukas ollu mihkään touhuun. Pelkäs satuttavansa vauvaa :(
Muutenkin on erikoinen mies ettei halua kuin ehkä kerran kuussa, josniinkään usein :/ Itse vois vaikka joka pvä :D
 
ap
ja ei tee kivaa tollanen henkisesti kun mies ei halua kun kummiskin eka raskaus takana ja ennen olin todella timmissä kunnossa raskaus nyt lihotti 27kg mistä 17kg viel jäljellä ja arpia tuli paljon ja tissit on niin raskaat et riippuu ja naama kukkii mukavasti näist hormooneista ja sit ku on itelläkin totuttelimista tähän kroppaan ym ni ei auta et oma mies ei halua tehä jotain mikä tuntuu musta hyvältä ja sanoo et maistuupas tuo värkki pahalle!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Entäs jos tolaat purkillisen jotain jälkiruokakastiketta alapäähäsi? Orgasmin lisäksi voisit tosin saada vielä hiivatulehduksenkin mutta eiköhän se ois sen arvoista..
heh mies on kyllä peso suklaalle mut kun kerran ehdotin jotain kermavaahto settiä(siis ihan mahalta)ni ei kuulema halua rualla leikkiä!!
 
Hei haloo, jos se suuseksin inho perustuu maulle, niin voihan sitä värkkiä maustaa vaikka siirapilla tai suklaalla! Taitaa vika olla jossain muuassa kuin maussa.

Jos sitä hiivaa pelkäät, niin käytä niitä lacta-jotain tuotteita, jotka neutraloi "alapään tasapainon" kuten mainoksessa sanotaan.
 
2kk synnytyksen jälkeen en pystynyt itse vielä seksiin lainkaan, repesin takaraivoon asti.

Että mitäs jos nyt odottelette hetkentovin ja ehkä se sun mieheskin siitä tokenee. Ei isäksitulo mikään pikkujuttu ole, taitaa hänkin olla vielä vähän hämillään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rauha-Antero:
Taitaa olla miehellä muuta mielessä kuin kotihella. =)
epäilen että ei ole.se on meistä se joku harvemmin on aina halunnut kun mä vosin vaikka joka pv..ja on sellasta tyyppiä et pitää perheen vaikka väkisin kasassa ni tuskin ottaa riskiä et pettäis ku tietää et kenkää tulis,,ja kun tietää että mulla olis ottajia..
 

Yhteistyössä