Mies ei suostu lisälapsiin, jätän siis pillerit pois salaa

  • Viestiketjun aloittaja vauvakuume
  • Ensimmäinen viesti
vauvakuume
Meillä kaksi lasta ja nyt mies sitten vastustaa kolmatta, mulla taas on haaveissa ollut aina vähintään 4 lasta. En aio kertoa miehelle pilleripäätöksestäni ja kun raskauden niin sanon, että pillerit petti, eihän nekään ole 100 % varmoja.
 
pässi
Tommoset petolliset akat ei ansaitsisi miestä ollenkaan.
Toi on julminta mitä nainen voi miehelle tehdä!

Todennäköisesti miehesi on "valitettavasti" tunnollinen ja kantaa vastuunsa sinun tekosistasi, vaikka kyllä mieluummin soisin hänen jättävän tuollaisen dorkan!!
 
Kaikenlaista kuulee
No jos voimat riittää kolmen lapsen yksinhoitamiseen ja talous on siinä kunnossa ettei tule itku kun mies häipyy ja koti pannaan myyntiin, niin anna palaa.

Jos taas mies jää niin varaudu jo nyt henkisesti siihen, että mies ei ole siitä uudesta lapsesta innoissaan niin kuin aikaisemmista ja apu ja henkinen tuki tulevat olemaan kortilla, mutta jos kolmas lapsi on tärkeämpi kuin kahden edellisen lapsen hyvinvointi ja onnellinen lapsuus niin siitä vaan
 
Ei kannata. Mieheltä saattaa mennä arvostus sinua kohtaan lopullisesti. Mä tiedän kun mun ex puoliso mokasi ison jutun.. Niin mulla loppui kaikki sitä kohtaan lopullisesti. Ihminen on sellainen ettei halua "heikkoa" kumppania.. Heikko on sellainen epäluotettava. Heikkoa ei voi rakastaa niin että siinä olisi kunnioitusta mukana jos nyt ollenkaan pystyy rakastamaan..
 
Senkus, iteppä tiiät mitä teet ja sit kuitenki tuut tänne poraa kun ukkos lähti ja oot yksin lasten kanssa. Ällöttävää tollanen idioottimainen käytös ja toivon todella et ukkos saa sut kiinni.
 

Yhteistyössä