Mies ei saa mitään aikaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot menee

Vieras
Pitäisi yhteen muuttaa ens kuun alussa. Mutta kun ei toi yks saa mitään aikaseks. Vuokrasopimustakaan ei ole vielä irtisanonut! Meillä on koira (miesystävän kanssa yhdessä hankittu) ja siitä pitäisi luopua nyt ennen ku muutetaan yhteen koska lapselleni puhkesi koira-allergia, ei anna minun laittaa ilmoituksia koirasta vaan haluaa kyselle tuttavilta ensiksi?? Pakettiauton minä olen pyytänyt lainaan ja hankkinut kuskinkin (tarvii olla kuorma-autokortti että saa ajaa) mutta mitäpä noilla tekee kun ei toi muutto ole edennyt suuntaan eikä toiseen!

Sanoo että haluaa muuttaa mutta "ei vaan saa aikaseks." Viittiikö tollasen kanssa edes muuttaa yhteen! Kiitos kun sain purkautuu! Alkaa hermot mennä. Ja nämä ei ole ainoita asioita joissa on saamaton.

no mieti nyt oikeesti tarkkaan haluatko katella tollasta nurkissas! Ei se mies siitä mihinkään muutu, vaikka yhteen muuttaisittekin. Ajattele, kun sua jo nyt ärsyttää miehes käytös, niin minkälaiseks se muuttuu sitten, kun yhdessä asutte. Voin kertoa, että v*tuttaa varmasti ja kovaa!

voit sanoa sille että koira ei tuu uuteen kämppään vieköön vaikka piikille sitten :kieh: sitä ja lapsi lähtette sillä autolla tavaroiden kanssa ja pakkaat ne ja ukko saa jäähä vaikka vanhaan kämppää jam aksaa sen vuokran siitä sitten :saint:

miehet on vähän tollaisia...mäkin hoidan aina kaikki soittelu laskuasiat yms mut ei mua haittaa tykkään olla itsenäinen ja multa se sujuu paremmin... mut ei toi tarkota että piiaksi joudut ehkä mies osaa jotain muuta sit

Jotkut nyt ovat vähän saamattomampia.
Tuollaisen miehen kanssa nainen saa olla tarkkana - onko asia oikeasti sellainen, jota molemmat haluavat? Jos mies on vähänkään vastaan ja nainen vain puskee asian läpi, niin saattaa olla myöhemmin karvaat ajat edessä :/

viime yönä taas riideltiin näistä asioista :( Inhottaa jatkuvasti potkia toista eteenpäin.

Joissain asioissa mies on taas tosi ihana. Esim. siivoaa kun pyytää ja välillä pyytämättäkin ja muutenkin osallistuu kotihommiin. Mutta sitten taas lomautetuksi kun joutu, niin liiton rahat junnas kun ei saanut laitettua papereita eteenpäin! :O

Ollaan puhuttu talonostosta sun muista, mutta ei ton kanssa oikeesti voi mitään suunnitella :( Ku ei suunnitelmat ikinä toteudu jos mä en ole koko ajan viemässä asioita eteenpäin. Ja haluaisin että molemmat olisi tässä oikeasti mukana... Eikä toinen vaan "matkustajana."

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mies ei oikeasti halua muuttaa kanssasi yhteen, siksi vitkuttelee.

Olen kysynyt tätä asiaa monta kertaa, että haluaako oikeasti muuttaa yhteen. Yhteenmuuttoajatus lähti miehestä ja olen sanonut , että voidaan jatkaa ihan näinkin, muuttamatta yhteen... Mutta ei, haluaa muuttaa... Vaikka ei toi sen käytös ihan siltä vaikutakaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja :
miehet on vähän tollaisia...mäkin hoidan aina kaikki soittelu laskuasiat yms mut ei mua haittaa tykkään olla itsenäinen ja multa se sujuu paremmin... mut ei toi tarkota että piiaksi joudut ehkä mies osaa jotain muuta sit

Kyllä mäkin hoitaisin niitä asioita, mutta kun en mä voi hoitaa MIEHEN HENKILÖKOHTAISIA ASIOITA :(

Jos tossa vaiheessa noin vetkuttaa joka asiassa niin ei se tuu kuin pahenemaan vuosien myötä. Eri asia sit tietty jos sulle ok hoitaa asiat sit kun ootte saman katon alla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
viime yönä taas riideltiin näistä asioista :( Inhottaa jatkuvasti potkia toista eteenpäin.

Joissain asioissa mies on taas tosi ihana. Esim. siivoaa kun pyytää ja välillä pyytämättäkin ja muutenkin osallistuu kotihommiin. Mutta sitten taas lomautetuksi kun joutu, niin liiton rahat junnas kun ei saanut laitettua papereita eteenpäin! :O

Ollaan puhuttu talonostosta sun muista, mutta ei ton kanssa oikeesti voi mitään suunnitella :( Ku ei suunnitelmat ikinä toteudu jos mä en ole koko ajan viemässä asioita eteenpäin. Ja haluaisin että molemmat olisi tässä oikeasti mukana... Eikä toinen vaan "matkustajana."

No jos on vähän masentunut näin syysaikaan jos lomautettunakin.. ei saa siksi oikein aikaiseksi. Ei muuta kuin patistelemaan ja opettelemaan nalkuttaminen uudelleen.. :D
(olettaen että ainakin yksi suhde takana kun lapsi)

Alkuperäinen kirjoittaja xx:

No jos on vähän masentunut näin syysaikaan jos lomautettunakin.. ei saa siksi oikein aikaiseksi. Ei muuta kuin patistelemaan ja opettelemaan nalkuttaminen uudelleen.. :D

Meillä muuten minä järkkään aina kaiken ja suunnittelen, matkat, asunnon ostot, rempat.. mies yleensä aina samaa mieltä.
Siivoaa kyllä ja on lasten kanssa myös. Ja tekee ruokaa yms. osallistuu mutta noissa "isoissa asioissa" mennään näin.

-pirttihirmu-

Meillä muuten minä järkkään aina kaiken ja suunnittelen, matkat, asunnon ostot, rempat.. mies yleensä aina samaa mieltä.
Siivoaa kyllä ja on lasten kanssa myös. Ja tekee ruokaa yms. osallistuu mutta noissa "isoissa asioissa" mennään näin.

-pirttihirmu-

No tässä nyt siirtyy kuukaudella yhteenmuutto, niin käytänpä sen rankkaan ajatustyöhön kannattaako yleensäkään yhteen muuttaa ;)

Olen siihen tottunut, että hoidan itse melkein kaiken. Mutta oletan, että mies saa hoidettua EDES ne asiat joita mä en pystyisi hoitamaan hänen puolestaan, vaikka haluaisinkin. :/

mul on kyllä semmonen mies,että talonrakennusaikoinakin minun piti tosi paljon hulehtia asioista,mihin milloinkin piti soittaa,mikä hakemus täyttää,ja mikä mihinkin mennessä hoitaa,mutta sitä vartenhan me ollaan toinen toisillemme,että täydennetään toisiamme,puutteita on meissä jokaisessa,en pidä sitä pahana.on taas asioita joissa mies on "parempi"kuin minä:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vähän sivuseikkaan takerrun nyt, mutta koirasta, ihanaa kun haluatte etsiä sille uuden kodin eikä vaan niin että suoraan lopetettavaksi! :)

Toi koira on tosi ihana tyyppi <3 Harmittaa kamalasti, että siitä joudutaan luopumaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mul on kyllä semmonen mies,että talonrakennusaikoinakin minun piti tosi paljon hulehtia asioista,mihin milloinkin piti soittaa,mikä hakemus täyttää,ja mikä mihinkin mennessä hoitaa,mutta sitä vartenhan me ollaan toinen toisillemme,että täydennetään toisiamme,puutteita on meissä jokaisessa,en pidä sitä pahana.on taas asioita joissa mies on "parempi"kuin minä:)

Saako udella millaisissa asioissa miehesi on sitten parempi? :) Tai siis, millaiset jutut kuuluvat sitten miehen hoidettaviksi...?

Välillä tuntuu ettei tuosta yhtään mihinkään... Tai sitten se on jo mun tympääntyny asenne mikä alkaa tökkimään ja estää näkemästä niitä hyviä asioita.