Mies ei ota korttiaan multa vastaan takasin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Vaikkakin meillä on yhteiset rahat,mä en osaa hyvillä mielin käyttää miehen ottamaa rinnakkaisluottokorttia,en edes ruokakaupassa.

Sanoin eilen ukolle että ota tää kortti takasin,en mä halua sillä ostella..tää sanoo että eiku pidä nyt vaan ja osta :headwall:Ja tottahan se on että joutuisin siltä sitten pyytään ruokarahaa.

Huono omatunto vaivaa...on sitä korttia pari kertaa kyllä käytetty vaatekauppaankin :D No,ei se lasku ainakaan saanut miestä raivon partaalle.

Jotekin kuulostaa ettet sä miellä että teillä olisi yhteiset rahat. Varmaankin tienaat miestä vähemmän ja siksi podet huonoa omaatuntoa.
Huoli pois, yhteinen perhe=yhteiset rahat.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
No jos kerran pakottaa pitämään, niin osta ihmeessä sillä jotain kivaa itsellesi. :whistle:

Niin jos ostaisin itelle ja muksuille kauheen kasan esim.vaatteita niin voi olla että se haluais kortin takas*hyvä idea*

:D

No niin... ei muuta kuin ostoksille. :saint:

Mies just löi mulle 100? käteen ja käski käyttää miten tykkään - no mä ostin tirpalle talvikengät, ittelleni tarjouslaukun ja loppu meni ruokaan. Mies sit kuuli miten rahat käytin niin sano vaan et hän oli ajatellu sen rahan mulle ja siihen et käyttäisin sen kokonaan itteeni :o Enhän mä sellasta osaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mies just löi mulle 100? käteen ja käski käyttää miten tykkään - no mä ostin tirpalle talvikengät, ittelleni tarjouslaukun ja loppu meni ruokaan. Mies sit kuuli miten rahat käytin niin sano vaan et hän oli ajatellu sen rahan mulle ja siihen et käyttäisin sen kokonaan itteeni :o Enhän mä sellasta osaa.

Joteskin niin tuttua. Mä en kans osaa tuhlata itseeni. Ekana käyn haalimassa lapsille vaatetta tms. :ashamed: :D

Mut miks pitää olla luottokortti? Eikö se sopis, että se tosiaan siirtäis tililtään sulle, tai sitte teillä olis yhteinen tili mihin sullakin kortti?

Mä kartan luottokortteja, siksi kysyn miksi niin. Ja etenkin toi ruoan ostaminen luotolle... saa mun karvat pystyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:

Joteskin niin tuttua. Mä en kans osaa tuhlata itseeni. Ekana käyn haalimassa lapsille vaatetta tms. :ashamed: :D

Juu ja se laukkuki tuntu jotenki niin kalliilta (makso 9,95 ) ku ei osaa niin ei osaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Mut miks pitää olla luottokortti? Eikö se sopis, että se tosiaan siirtäis tililtään sulle, tai sitte teillä olis yhteinen tili mihin sullakin kortti?

Mä kartan luottokortteja, siksi kysyn miksi niin. Ja etenkin toi ruoan ostaminen luotolle... saa mun karvat pystyyn.

Meillä se luottokortti on lähinnä siks, että sillä voi maksaa ulkomailla. Ja kun minun pankkikorttiin sai ilman lisäveloitusta sen rinnakkailuoton, niin mies oli sen sitten ottanut. Joka päiväisiin ostoksiin luottoa ei käytetä ja yhteinen tili tietäs meille avioeroa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:

Meillä se luottokortti on lähinnä siks, että sillä voi maksaa ulkomailla. Ja kun minun pankkikorttiin sai ilman lisäveloitusta sen rinnakkailuoton, niin mies oli sen sitten ottanut. Joka päiväisiin ostoksiin luottoa ei käytetä ja yhteinen tili tietäs meille avioeroa :D

Kyllä mä ulkomailla luottokortin käyttämisen esimerkiksi ymmärrän, mutta en sitä että ruokaa ostetaan esim. luotolla...velaksi...
Ja sitte tosiaan, miks ei suoraan siirtäis tililtä toisille, onhan tossa kortin pitämisessäkin kaiketi jotain kuluja? :whistle:

Yhteistyössä