P
pilipalipilotti
Vieras
Mikähän siinä on? Onkohan syy sitten minussa? Kun ei tuo mies ei osaa oikein alkaa millesikään lasten kanssa kun olen kotona. Ruokailut, nukkumiset ja yleensä vaipanvaihdotkin on suunnilleen samoihin aikoihin, mutta erikseen hälle pitää sanoa, että vaihtaisitko kuopuksen vaipan? Laittaisitko esikoiselle ruuan? Ja niin ees päin. Kaikki kurinpito jää minulle, tästä esimerkkinä tämmöinen. Olin kuopuksen kanssa keittiössä välipalalla, esikoinen oli herännyt aikaisemmin ja syönyt jo. Keittiöön näen kun esikko hyppii sohvapöydällä, mies makaa sohvalla ja kattoo formulaa. Siinä vaiheessa kun menen olkkariin, rupeaa mies komentamaan esikkoa. Kahdesti käskee alas, sitten uhkaa jäähyllä ja kun ei vieläkään tottele, jättää asian siihen. Nostin esikon alas kuopus kainalossa ja sanoin itse vielä, että jos pöydälle menee se on jäähy.
Onko muilla tämmöstä koskaan? Olen ihan tietoisesti kiinnittäny huomiota siihen,etten puutu hänen tapoihinsa hoitaa lapset. Mutta yhteisistä ns. perusjutuista vois olla hyvä pitää kiinni. Esim. just tuo jäähyjuttu tai ruokailut...
Onko muilla tämmöstä koskaan? Olen ihan tietoisesti kiinnittäny huomiota siihen,etten puutu hänen tapoihinsa hoitaa lapset. Mutta yhteisistä ns. perusjutuista vois olla hyvä pitää kiinni. Esim. just tuo jäähyjuttu tai ruokailut...