Ihan tuossa ekassa viestissä oli, että ei saa puhelimella kiinni.
Toivottavasti mies löytyy kunnossa. Mun miehellä on tapana jäädä välillä luuhaamaan sinne sun tänne (ei siis ryyppäämään), ei oikein ymmärrä aina ajankulua. Ajatuksissaan saattaa jonnekin levykauppaa unohtua muutamaksi tunniksi.
[QUOTE="Aloittaja";25612693]Työkaveri soitti perään ja muisteli, että mieheni oli puhunut jotain, että
menee mökiltä (30km) hakemaan potkukelkat lapsille. Oli lähtenyt ilm. tuon takia
aikaisemmin töistä. Mun isä lähtee käymään mökillä nyt.[/QUOTE]
Jännä. Äsken ne vielä lähti töistä yhtäaikaa. Pitää muistaa mitä valehtelee, niin säilyy uskottavuus edes hetken.
[QUOTE="vieras";25612769]Jännä. Äsken ne vielä lähti töistä yhtäaikaa. Pitää muistaa mitä valehtelee, niin säilyy uskottavuus edes hetken.[/QUOTE]
Miten nämä sulkevat toisensa pois, että mies on lähtenyt työpaikalta aikaisemmin kuin yleensä ja samaan aikaan jonkun työkaverinsa kanssa?
Toivottavasti kaikki on hyvin ja mies vaan nukahtanut tms... voisi tapahtua mun miehelle ihan hyvin juuri noin, että nukahtaisi pikku päikkäreille eikä herää puhelimen ääneen.
Kun mulla on nyt oikeasti hätä . Toivottavasti mitään
vakavaa ei olis sattunut. Haluan vaan jauhaa, kun se helpottaa mua.
Ilmeisesti täällä ei kannata jauhaa. Tekis mieli sanoa teille rumasti
[QUOTE="Aloittaja";25612776]Mies ei vastaa.. Oon soitellut.[/QUOTE]
jos tää on provo, niin erittäin huonolla maulla toteutettu. Ei saa multa minkäänlaista ymmärrystä. Sun tarinassa on niin monta ristiriitaa ja outoutta, etten oikein jaksais uskoa todeksi. Esim. Miksi ihmeessä et ole soittanut sukulaisia läpi jo 17-18 aikaan? Miksi et itse soitellut sairaaloihin ym? Odottelet vaan kotona kun miehen veli etsii sun lasten isää??
[QUOTE="Aloittaja";25612797]Kun mulla on nyt oikeasti hätä . Toivottavasti mitään
Ilmeisesti täällä ei kannata jauhaa. Tekis mieli sanoa teille rumasti[/QUOTE]
Niin ja jos et ole provo, nöyrimmät anteeksipyyntöni epäilyistäni ja toivon todella että kaikki on kunnossa. Tottakai on hyvä että saat täältä tukea nyt.
[QUOTE="minä";25612798]jos tää on provo, niin erittäin huonolla maulla toteutettu. Ei saa multa minkäänlaista ymmärrystä. Sun tarinassa on niin monta ristiriitaa ja outoutta, etten oikein jaksais uskoa todeksi. Esim. Miksi ihmeessä et ole soittanut sukulaisia läpi jo 17-18 aikaan? Miksi et itse soitellut sairaaloihin ym? Odottelet vaan kotona kun miehen veli etsii sun lasten isää??[/QUOTE]
No jos ap itse yrittää miestään kiinni, miksei veli voi hoitaa osuuttaan? Molempien ei ainakaan kannata soitella sairaaloihin, riittää että toinen soittaa.
[QUOTE="Aloittaja";25612797]Kun mulla on nyt oikeasti hätä . Toivottavasti mitään
Ilmeisesti täällä ei kannata jauhaa. Tekis mieli sanoa teille rumasti[/QUOTE]
Älä välitä... aina täällä pyörii noita jotka lukevat suurennuslasilla joka lauseen, jos vaan joku (muka) ristiriita löytyy niin kimppuun vaan. Mutta on sitten aidosti myötätuntoisia ja välittäviä ihmisiäkin.
[QUOTE="minä";25612798]jos tää on provo, niin erittäin huonolla maulla toteutettu. Ei saa multa minkäänlaista ymmärrystä. Sun tarinassa on niin monta ristiriitaa ja outoutta, etten oikein jaksais uskoa todeksi. Esim. Miksi ihmeessä et ole soittanut sukulaisia läpi jo 17-18 aikaan? Miksi et itse soitellut sairaaloihin ym? Odottelet vaan kotona kun miehen veli etsii sun lasten isää??[/QUOTE]
Siis jos mun mies pitäisi olla kotona 16 maissa eikä 17-18 aikaan olisi, niin en todellakaan hälyttäisi poliisia ja palokuntaa. Voisi olla kaupassa/nukkumassa/lumitöissä/unohtanut puhelimensa autoon jne. jne. ei meillä ainakaan mitään minuutintarkkaa raporttia kumpikaan kaipaa... jos nukkumaan mennessä ei olisi ilmoitellut itsestään, niin alkaisin kysellä perään.
[QUOTE="Aloittaja";25612820]Nyt mua kaduttaa, kun en aikaisemmin soittanut kellekkään.
Oletin vaan, että oon taas unohtanut jonku palaverit, treenit tms.[/QUOTE]
Et sinä mahtaisi tapahtuneelle mitään. :hug:
Itsekin olen aika hidas perään soittelija, kun välillä miehellä on sovittua iltamenoa tai hän unohtaa soittaa että jää ylitöihin.
[QUOTE="Lissu";25612837]Siis jos mun mies pitäisi olla kotona 16 maissa eikä 17-18 aikaan olisi, niin en todellakaan hälyttäisi poliisia ja palokuntaa. Voisi olla kaupassa/nukkumassa/lumitöissä/unohtanut puhelimensa autoon jne. jne. ei meillä ainakaan mitään minuutintarkkaa raporttia kumpikaan kaipaa... jos nukkumaan mennessä ei olisi ilmoitellut itsestään, niin alkaisin kysellä perään.[/QUOTE]
Piti olla kotona 15.30 älä vääristele asioita. Muuten tsemppiä ap:lle, älä syyllistä nyt itsees siitä ettet aiemmin soitellut, toivotaan että kaikki on hyvin.
Mä oisin soittanut jo aiemmin, mutta en niinkään siksi että olisin huolissani, vaan siksi että olisin niin kiukkuinen jos jättäisi mut hoitamaan tän iltarumban yksin, ilman ennakkovaroitusta!
Siis voi vttu... Oli kirjoittanut pitkänkin tekstiviestin mulle iltapäivällä.
Ei vaan ollut painanut lähetä nappia, kun oli kännykkä soinut samaan aikaan.
Oli mennyt mökille hakemaan kelkkoja ja tehnyt pihatöitä sielä.
Nyt isäni oli löytänyt miehen auton lapsuuden kaverinsa pihasta ja sielähän
herrat paukutti rumpuja ja soitti kitaraa.
Voi että mä ole vihainen!!!! Samalla toki onnellinen. Nolottaakin..
[QUOTE="Aloittaja";25612926]Siis voi vttu... Oli kirjoittanut pitkänkin tekstiviestin mulle iltapäivällä.
Ei vaan ollut painanut lähetä nappia, kun oli kännykkä soinut samaan aikaan.
Oli mennyt mökille hakemaan kelkkoja ja tehnyt pihatöitä sielä.
Nyt isäni oli löytänyt miehen auton lapsuuden kaverinsa pihasta ja sielähän
herrat paukutti rumpuja ja soitti kitaraa.
Voi että mä ole vihainen!!!! Samalla toki onnellinen. Nolottaakin..[/QUOTE]
Jotenkin ihana. Osaan niin samaistua, mun miehelle voisi käydä juuri noin.