Mies ei oikein uskonut, kun sanoin. Anssi Kelasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mii

Vieras
Eikös olekin niin, että Anssi Kela on ollut joskus nainen?! Onhan?!
Sanokaa että on!
Kun se laulaa sitä Milla-laulua, ihan kuin se olis itse se Milla...
Ja sitten se kertoo siinä kaverinsa sanoneen, että " sä et oo mikään tyttö enää "
Elikkäs eikös se ole tulkittavissa niin, että Anssi on ollut tyttö=Milla, sitten se ei olekaan mikään tyttö enää ja alkoi Anssi Kelaksi?!

Miksi ihmeessä mies nauroi mulle?

:D

No sehän on sen Minä ja Morrison elokuvan tunnari, ja siksi se laulaa niin, koska se tarina kertoo pääosan esittäjän tarinaa...
ane-winnie-hello.gif

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Mä en nyt oikein pysyn mukana täs sun päätelmässäs..

Siis anssi on ollut tyttö, se milla. Ja sitten se on vaihtanut sukupuolta ja alkanut anssiksi. Kun se kaverikin sanoo siinä laulussa, että : milla hei, sun täytyy muuttuu jne... ja sitten: sä et oo mikään tyttö enää.
Eli jos ei ole enää tyttö, on vaihtanu sukupuolta...
;)

Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Siis anssi on ollut tyttö, se milla. Ja sitten se on vaihtanut sukupuolta ja alkanut anssiksi. Kun se kaverikin sanoo siinä laulussa, että : milla hei, sun täytyy muuttuu jne... ja sitten: sä et oo mikään tyttö enää.
;)

arc-en-ciel-58.gif

Nih! Se on nainen ei tyttö

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

;)

arc-en-ciel-58.gif

Älä ole tosikko! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

;)

arc-en-ciel-58.gif

Älä ole tosikko! :)

NÄytänkö mä oikeasti kauhean totiselta
beret-rouge-2953.gif

Mua on aina hämännyt tuo, että se on siinä laulussa tyttö! Tiedän että se on siitä elokuvasta, mutta miksi esittäjäksi on valittu mies...pienet on ongelmat, mutta mua hämää asia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Fire:
Mua on aina hämännyt tuo, että se on siinä laulussa tyttö! Tiedän että se on siitä elokuvasta, mutta miksi esittäjäksi on valittu mies...pienet on ongelmat, mutta mua hämää asia. :D

No justhan mä selitin! Etkö usko, että olen oikeassa?

Yhteistyössä