Mies ei noteeraa minua :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surullinen"

Vieras
Hohhoijaa, ainahan mieheni on ollut sellainen perussuomalainen jurrikka, joka ei turhaan lirkuttele. Yhteiseloa on takana jo 15v ja ollaan kyllä rakastuneita ja onnellisia kaikin puolin. Ainoa asia, joka pännii aika ajoin on se, ettei mieheni noteeraa tekemisiäni tai minua, siis ei koskaan kehu tekemisiäni, monta kertaa esim laitan oikeen tunteella ruuan ja se on kans sitten hyvää ja oon panostanut kaiken maailman jutuilla ja laittanu itteni nätiks vaan ei herra sano mitään ihmeempää, tulee vasn pöytään niinku ois ihan tavis arkinen ateria. On sitä monia muitakin asioita joilla koitan toista miellyttää ja hän ei edes kiitä.

Jos käyn kampaajalla ja nytkin kun tein radikaalin muutoksen ei mies sanonut yhtään mitään!!! Ei kerrassaan mitään ja tämän huomaa kyllä sokeampikin.

Tuntuu vaan pahalle, tiedän että oon kaunis, mutta koskaan ikinä mies ei sano sitä mulle. Mahtuu yhden käden sormiin näiden vuosien kehut.

Ja kyllä kehun miestäni komeaksi ja hänen tekemisiään kommentoin aina!

On varmaan turhaa valittaa tästä, kun muuten asiat hyvin?

Vaan ois itestä vaikee olla kommentoimatta jos mies tekis muuttumisleikin hiuksiinsa...

Ei munkaan mies kehu koskaan mistään. Tai no joskus ennen saattoi sanoa "sulla on uus paita" " sulla on hiukset erilailla kun ennen". Nyt ei sano mitään. Joskus haluais kuulla olevansa kaunis mutta ei ei koskaan. Ihan turha siis laittautua ainakaan miestä varten. Pitää ruveta hakee sellaista huomiota joltain muilta miehiltä.. En tiedä. Noh meillä koko avoliitto muutenkin jumissa.

Ymmärrän sinua kyllä. Kai tuo on suomalaisille miehille jossain määrin tyypillistä käytöstä. Oletko koskaan sanonut miehellesi, että haluaisit joskus saada positiivista palautetta?

Uskon kyllä, että ei se kehuminen ole kaikille niin helppoa, itseltäkin se unohtuu liian usein. Ei se varmaankaan silti ole hänelle mitenkään mahdotonta. Kun kysyt häneltä mielipidettä jostain, sanooko hän edes silloin mitään?