Mies ei muista minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murhemieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Murhemieli

Vieras
Olen aina muistanut miestä syntymäpäivä-, joulu- ja isänpäivälahjalla ja toisinaan antanut jotakin myös muuten vaan. Itse tehtyä tai ostettua, joka tapauksessa aina jotakin sellaista, mistä mies on todella ilahtunut. Minä en ole saanut häneltä koskaan mitään :( Ostaa kyllä lahjat lähisukulaisilleen ja miettii pitkään etukäteen, mitä hankkisi sukulaisilleen. Minun kohdallani sanoo tyypillisesti hetki ennen joulua tai syntymäpäivää, että "mä en vielä oo löytänyt sulle lahjaa, annan sen myöhemmin". Lopulta lahja jää saamatta.

Mies snoo minun olevan hänen rakkaimpansa ja tärkeinpänsä. Vaikuttaako teidtä siltä? :(

Ja loppuun lisäys: En todellakaan odota mitään suureellista tai tyyristä. Aivan sama vaikka alesta toisi kahden euron kahvimukin, jos ostaessaan on ajatellut minua.

No ei se taida kovin paljoa välittää, varsinkin jos se muille muistaa aina hankkia jotain. Jolu pienikin juttu varmaan riittäis, niin susta ei tuntuisi, ettei se edes halua muistaa eikä välitä. Samoin mä kokisin myös jos mies tekis noin.

No ehkäpä voisit vinkata, että tänä vuonna voisin haluta lahjaksi (ja sitten jotain mitä haluaisit? vaikka se kahden euron kahvimuki) siltä joulupukilta joka mun vieressä yönsä nukkuu. Miehet on putkiaivoja, niille pitää sanoa suoraan mitä ajattelee eikä vitkutella ja vetkutella ja surustella. Mun mies kyllä tajuaa kysyä mitä haluaisin, koska se ei todellakaan osaa mennä ostamaan mulle mitään. Toisaalta kääntöpuolena voisi ajatella että mies on niin tuikitottunut sinuun ettei pidä tähteellisenä ostaa sinulle mitään kummosempaa? Sinä sen tiedät. Itse en ainakaan moisen jutun perusteella menisi miettimään merkitsenkö miehelleni mitään...

Tuota taitamattomuuttaan lahjojen hankinnassa kertoo usein selitykseksi. Kuitenkin löytää aina lahjat sukulaisilleen... Kerran kysyi multa, mitä haluaisin synttärilahjaksi ja vinkkasin yhtä n. 20 euroa maksavaa, helposti hankittavaa asiaa. Lahjaa ei tullut. Sukulaisilleen ostaa siis vähintään satasen lahjoja, eli pihistelee vain mun kohdallani.

Tänä jouluna jos/kun jättää mut lahjatta, loppuu munkin harjoittamani muistaminen.

No mikset tee niin että ostat varuilta sille jonkinmoisen lahjan, mutta annat sen sille vaan siinä tapauksessa mikäli se on muistanut sua jotenki??? Mikset ihan suoraan kysy häneltä, että mikset osta mulle mitään mut sukulaisilles hakisit vaikka tähdet taivaalta? Sillähän se selviää. Mä ainakin kysyisin !

jos miehesi ajattelee että arvostat enemmän rakkautta ja yhdessä oloa kun jotain esineitä? Jos tavan edestä ostaa sukulaisilleen lahjoja tai pakon edestä, ja vielä kalliimpia koska NE ON SUKULAISIA.

Mulle jäi nyt epäselväksi (olen ehkä hidas), että oletko kertonut miehelle kuinka pahalle tuo sinusta tuntuu? Pidä nyt kunnon puhuttelu sille! Sano, että jos ei ala lahjoja tulemaan, niin loppuu ne sinunkin lahjomiset. Ihan turha odottaa, että sillä itellään välähtäisi. Olisi pitänyt välähtää jo ajat sitten.

Yhteistyössä