M
Murhemieli
Vieras
Olen aina muistanut miestä syntymäpäivä-, joulu- ja isänpäivälahjalla ja toisinaan antanut jotakin myös muuten vaan. Itse tehtyä tai ostettua, joka tapauksessa aina jotakin sellaista, mistä mies on todella ilahtunut. Minä en ole saanut häneltä koskaan mitään
Ostaa kyllä lahjat lähisukulaisilleen ja miettii pitkään etukäteen, mitä hankkisi sukulaisilleen. Minun kohdallani sanoo tyypillisesti hetki ennen joulua tai syntymäpäivää, että "mä en vielä oo löytänyt sulle lahjaa, annan sen myöhemmin". Lopulta lahja jää saamatta.
Mies snoo minun olevan hänen rakkaimpansa ja tärkeinpänsä. Vaikuttaako teidtä siltä?
Ja loppuun lisäys: En todellakaan odota mitään suureellista tai tyyristä. Aivan sama vaikka alesta toisi kahden euron kahvimukin, jos ostaessaan on ajatellut minua.
Mies snoo minun olevan hänen rakkaimpansa ja tärkeinpänsä. Vaikuttaako teidtä siltä?
Ja loppuun lisäys: En todellakaan odota mitään suureellista tai tyyristä. Aivan sama vaikka alesta toisi kahden euron kahvimukin, jos ostaessaan on ajatellut minua.