J
"jaana"
Vieras
oletko tietoinen miehen lääkityksistä? omalla miehelläni oli suhteemme alkuaikoina sellainen lääkitys jossa oli sivuoireena tuo laukeamattomuus, meillä oli tosi pitkiä sessioita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
n. 16cm seisokissa ja 12cm halkaisia
Melkein yhä pitkä kuin paksu...![]()
12 senttiä HALKAISIJA....???????
Olisko kuitenkin ympärysmitta?
On meinaan melkoinen TAPPI, jos on 16 pitkä ja halkaisija 12 senttiä. Melkein yhä pitkä kuin paksu...![]()
12 senttiä HALKAISIJA....???????
Olisko kuitenkin ympärysmitta?
On meinaan melkoinen TAPPI, jos on 16 pitkä ja halkaisija 12 senttiä. Melkein yhä pitkä kuin paksu...![]()
Jos mies joutuu pidättelemään omaa laukeamistaan, sitten se kestää aivan älyttömän kauan. Pari kertaa ollaan lopetettu ts minä lopetin ku yli tunti armotonta paukuttamista. Ei luoja, ei sitä kestä. Mä en voi ssille mitää etten laukea 10 minuutissa, jolloin mies olisi jo valmista kauraa. Tällöin siis pidättelee, ja aiheuttaa sillä sen että ei välttämättä saakkaan enää helpolla....
Ihan keskiverto muna sillä on, n. 16cm seisokissa ja 12cm halkaisia , mutta en tiedä onko mulla sitte löysä, en usko. välillä tuo mies tuntuu liiankin isolta... Joooooo joskus mitattiin![]()
No hyi tuota jyystöä. Tulee ihan oma avioliitto mieleen. Erosin kun en kestänyt sitä enää. Ja sitä olisi pitänyt sietää monta kertaa viikossa, jotta mies varmasti pysyisi kotona ja tyytyväisenä. En ole ikinä saanut seksistä mitään, se on kuin kotitaloustyö muiden joukossa, ja vielä vaivalloisempaa kuin siivous. Nyt on hyvä olla, kun ei tarvitse jyystöjä miettiä.
Eli treeniä alapäänlihaksille, siis tää on mun syy.... vaikka exä laukesi samaan toosaan suht nopeasti eikä hänellä ollut juuri isompaa kalua
Oletko koskaan treenannut geishakuulilla tai vastaavilla? Niillä sain rutkasti puristusvoimaa niihin lihaksiin, ja opin käyttämään emättimenlihaksia rakastelussa. Molempien etu!