Mies ei koske rintoihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko muilla tämmöistä ongelmaa? Mies ei koskaan omasta aloitteesta hyväile rintojani, vaan ainoastaan jos ohjaan hänen kätensä tai pyydän sitä. Minusta rintojen hyväily on tosi kiihottavaa ja oleellinen osa eileikkiä. Olen ollut (ja edelleen vähän) epävarma rintojeni takia, sillä kuppikoko on vaivainen A. Mutta kiinteät ja terhakkaat ne kuitenkin ovat. Ja samankokoiset ja muotoiset. Voiko siis syynä kuitenkin olla että rinnat ovat liian pienet ja siksi miestä ei kiinnosta? Onko muuta ratkaisua kuin silikonit :(

Oletkos puhunut miehes kanssa asiasta?Ei meilläkään kosketella mun rintojani ja en koe sitä "ongelmaksi" asiasta ollaan puhuttu.Kaikki miehet eivät välttämäti ole rintojen perään.Mutta ota selville miehesi kanta asiaan.

Puhuttu kyllä on, mutta selkeää vastausta en ole saanut. Kuulemma "rinnoissani ei ole mitään vikaa ja koolla ei ole väliä", plää, plää... Vaikea uskoa. Ja miestä kyllä varmasti rinnat kiinnostaa, eli siitäkään tuskin on kysymys, etteikö kiinnostaisi.

Mies huomaa että olet epävarma? Epävarmuus tarttuu. Ehkä jos joskus pyydät että hän keskittyy rintoihin ja sitten hieman liioittelet hyvän olon tuntemuksia.

Mulla nykyisessä suhteessa melkolailla sama ongelma, syynä siihen, että tämä mies on "peppumies" ja ex-puoliso oli taas "tissimies" henkeen ja vereen..

Olisiko teillä sama??

Ensinnäkin miehes tietää että arastelet ja ns häpeät rintojas ja pidät niitä huonoina(pieninä) joten sen on varmaan vaikea lähestyä niitä kun pelkää et loukkaa sua.
Ja toiseks, voi olla et miehes on joko peppu- tai säärimiehiä eli ettei niin rinnoista välitä vaan ihan muista kohdista :D MUTTA toki jos se tietää et sä tykkäät et niihin kosketaan niin sen pitäs kyl sua sit ilahduttaa koskemalla.
Ja kolmanneks, mä tunnen yhen miehen joka on hulluna a-kuppeihin. Kaikilla on oma maku, kuule suakin varmaan kaupungilla tai rannalla on monetkin katsonu et noita ku pääsis imuttamaan :p . Monille ne olis juuri ne kauniit ja kiihottavat rinnat.
Älä mieti silikooneja vaan ole iloinen että ne rinnat on kiinteet ja nätit! Ole ylpee niistä ja näytä se ylpeys niin ehkä mieheski herää räplään niitä :wave: :hug:
Nainen ei ole nainen pelkillä rinnoilla vaan KOKONAISUUDELLA!

No itse olen niin sanottu tissi mies elikkä itse tykkään hyväillä ja kosketella rintoja. Olen itse taas törmännyt usein naisiin, jotka eivät halua tai heitä ei kiinnosta rintojen hyväily.

Mielestäni kuppikoolla ei ole mitään merkitystä. Koska rintoja voi hyväillä ja huomioida monella eri tavalla.

Mut tunnetusti on miehiä joita kiinnostaa peppu tai rinnat tai sit nainen yleensä.

Joten ole ylpeä rinnoistasi, eikä silikonien hankinta tilannetta paranna!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2006 klo 15:08 Miisa kirjoitti:
Mulla nykyisessä suhteessa melkolailla sama ongelma, syynä siihen, että tämä mies on "peppumies" ja ex-puoliso oli taas "tissimies" henkeen ja vereen..

Olisiko teillä sama??
[/quote

:wave: Täällä just samoin, miehetkin samanlaisia, ex ja nyk.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2006 klo 13:12 yks vaan juu kirjoitti:
No itse olen niin sanottu tissi mies elikkä itse tykkään hyväillä ja kosketella rintoja. Olen itse taas törmännyt usein naisiin, jotka eivät halua tai heitä ei kiinnosta rintojen hyväily.

Mielestäni kuppikoolla ei ole mitään merkitystä. Koska rintoja voi hyväillä ja huomioida monella eri tavalla.

Mut tunnetusti on miehiä joita kiinnostaa peppu tai rinnat tai sit nainen yleensä.

Joten ole ylpeä rinnoistasi, eikä silikonien hankinta tilannetta paranna!

Mulle oli suuri yllätys kun ystäväni kertoi, ettei ole koskaan tykännyt, että hänen rintoihinsa kosketaan. Minusta se oli tooodella uskomaton juttu, en oikeestaan ole tullut ikinä edes ajatelleksi, että noin voisi olla... itse nautin...

ei rintojen koolla ole merkitystä kosketusta ajatellen. ehkä suurin merkitys mielestäni on silllä kuin nainen reagoi niiden koskemiseen. mielestäni se ratkaisee paljon koskeeko niitä vai ei

Koolla ei ole väliä. Mutta en silti tiedä miksei mies kauheasti niitä koskettele.Itse kyllä koskettelen ,nuolen ja imen+ käytän niiden välissä mihen kiimasiat ka.lua ..ja näyttää ainakin ilmeestä päätellen tykkääväm ja ääntäki kuuluu ...

Itselläni on kohtuullisen suuret rinnat ja mies tykkää paljonkin hoitaa ;) niitä. Tosin puristelee perävärkkiäkin mielellään. Mukava, kun on jotain annettavaa. :p

Onhan niitä kuulemma miehiä, joita tisut eivät nappaa, tyylinsä kullakin. Kannattaa kuitenkin kysyä toisen mieltymyksiä, jos on epävarmuutta. Ei ne asiat täällä kyselemällä selviä vaan vain oma mies voi kertoa, mistä on kyse.

Avoimuutta sinne sänkyynkin!!

Jos ei itse omasta aloitteesta koske, minusta siinäkään ei ole mitään vikaa, että pyydät rintojen hyväilyä. Kyllä itsekin pyydän penishierontaa toisinaan, jos ei toinen sitä aloita.

Yhteistyössä