"vieras"
No kehtas tänään "valittaa" siitä että teen taas jauheliharuokaa. Tosi inhottavaan sävyyn sanoi. Sanoin että herra voi ihan itse sit hoitaa ruokkimisensa ja tein itselleni sellaista mistä mies ei varmana tykkää. Mitä tekee mies, sanoo että hän lähtee hakemaan itelleen kaupasta jotain ruokaa. OK. Mut mitäs se sieltä sit osti? No jauhelihaa ja teki itelleen jauhelihakastiketta
Hän ei siis ikinä kokkaa ja musta välillä tuntuu, ettei arvosta paskanvertaa sitä että mä teen hänelle aina ruoan, kehtaa arvostella mitä ruokaa tehdään jne. Jos ei kelpaa niin osaa varmaan ittensä ruokkia sitten jollain muulla ruoalla. No sekään ei kelpaa, vaan tekee sitten just sitä ruokaa mitä tänäänkin alunperin ajattelin tehdä
En ole äiti hänelle.
Hän ei siis ikinä kokkaa ja musta välillä tuntuu, ettei arvosta paskanvertaa sitä että mä teen hänelle aina ruoan, kehtaa arvostella mitä ruokaa tehdään jne. Jos ei kelpaa niin osaa varmaan ittensä ruokkia sitten jollain muulla ruoalla. No sekään ei kelpaa, vaan tekee sitten just sitä ruokaa mitä tänäänkin alunperin ajattelin tehdä
En ole äiti hänelle.