Mies ei koskaan kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olen naimisissa ja meillä aviomieheni kanssa on kaksi leikki ikäistä lasta. Ongelma on, että mies ei viihdy kotona yhtään. Nyt ollu lomalla ystävänsä rakennuksella "töissä" 8-12h päiviä kahden viikon ajan. Palkka oli tuolta ajalta 100e. (en valita siitä, ettei saanut siitä juurikaan rahaa vaan olen sillä periaatteella, että jos me joskus tarvitsemme kaveria voidaan pyytää.)

Nyt sitten naapurimme on tekemässä myös terassia ja mieheni meni aamulla kaveriksi kun lasten kanssa heräsimme. Soitin päivällä, että tulisko syömään ja tehtäisiin jotain mukavaa yhdessä, kun on vielä lomaa jäljellä. Huutoahan siitä tuli ja olen kontrolliva, muka!? Vieläkin siellä tekemässä ja sitten kun sanon, että jos talkoilla tehdään, niin ei se tarkoita, että kaikki omat menot pitäs jättää tekemättä. Nurmikot meillä leikkaamatta ja ois täälläkin remottihommaa. Terassi meillä puolivaiheessa ja autotalliakin pitäs fiksata. Itsekin kaipaan apua lastenhoidossa ja olisi mukava jos joku veisi joskus edes pyykit narulle.

Palaan vielä tuohon ystävän raksaan, kun se oli tullut sieltä, mies meni muille samalle ystävälle kotiin "puhumaan paskaa", saunomaan yms.

Mitäs te tekisitte? Ja en ees tiijä osasinko selittää niin hyvin ku halusin. Tunteet vaan myllertää, kun haluaisin viettää koko perheen voimin arkea. Katsoa telkkaria, tehdä ruokaa ja JUTELLA. Olen yrittänyt puhua ja välillä mies sanookin, että ymmärtää ja aikoo olla enemmän kotona. Seuraavana päivänä lupaukset kuitenkin unohtuu.

teepä sille samoin meet jonnekin shoppailemaan ja kavereilles (ilman lapsia tietysti ) ja sitte vaan suutut kun hän jotain sanoo asiasta ja sitte parin kolmen päivän päästä sanot että tältä musta tuntuu olla täällä yksi kokoajan että olisko nyt vähän realistisempaa tunnelmaa "keskustella" asiasta oikeesti

kävin kaks viikkoa sitten hyvällä ystävällä yökylässä ja sain semmoset huudot, että huh. mökötti kaks päivää ja sain lypsettyä lopuksi, että mikä siinä niin paha oli. ei päässyt saunomaan itse kaverinsa kanssa. silleen... on niin epätoivonen olo... ei ole mies vieläkään kotona

Yhteistyössä