Mies ei kiinnostu alastomasta naisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ööööh.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

Ööööh.

Vieras
Olen tapaillut erästä miestä ja ihmetellyt, kun ei kiinnostu läheisyydestä, ei halaile, suukottele, kosketa tai mitään, vaikka heittäisi kaikki vaatteet pois. Kuitenkin "tykkää katsella" muttei vissiin halua tehdä mitään. Pakko sanoa että olen ihan hämmentynyt. Ei olla nähty montaa kertaa. JOS mies olisi aseksuaali niin käyttäytyisikö noin? :O Ei kai normaali heteromies tyydy pelkkään katseluun jos nainen antaisi luvankin tehdä kaikenlaista?

Alkuperäinen kirjoittaja Ööööh.;26563565:
Olen tapaillut erästä miestä ja ihmetellyt, kun ei kiinnostu läheisyydestä, ei halaile, suukottele, kosketa tai mitään, vaikka heittäisi kaikki vaatteet pois. Kuitenkin "tykkää katsella" muttei vissiin halua tehdä mitään. Pakko sanoa että olen ihan hämmentynyt. Ei olla nähty montaa kertaa. JOS mies olisi aseksuaali niin käyttäytyisikö noin? :O Ei kai normaali heteromies tyydy pelkkään katseluun jos nainen antaisi luvankin tehdä kaikenlaista?

Mun mies on just tuollanen. Joskus menen tarkoituksella esim sohvalle makaamaan alasti, niin ei mitään vaikutusta... saattaa sanoa esim. että mikäs se siinä on, mutta siihen se jää. Ollaan10 vuotta oltu yhdessä, alusa oli ehkä vähän kiinnostuneempi.

Kyllä toimisi toisin jos alastomat naiset kiinnostaisi, täällä vallitsevan käsityksen mukaan miestä ei saa kiinnostaa alastomat naiset tai seksi ylipäätänsäkään. Veikkaan että se on aseksuaali tai homo.

No kieltämättä vähän outoa.... mun mies reagoi heti jos kuljen kotona vaikka pikkarit jalassa, eikä TODELLAKAAN jää huomaamatta jos joskus hillun täällä alasti vaikka suihkun jälkeen. Olis intoo piukassa varmaan jos tarkoituksella keikistelisin sen edessä alasti.

Mua tuollainen häiritsisi, en ainakaan siis kokisi että mies on kiinnostunut minusta muussa mielestä kuin jollain pervolla ja oudolla tavalla. Jos mies oikeasti on ihastunut/ rakastunut niin kyllä se koskea haluaa :)

Voi hemmetti. Mäkin haluan tollaisen miehen. Mä en kestä kun miehet yleensä heti luulee, että mä haluan seksiä jos nyt vaikka suihkusta makkariin kuljen alasti. :D Mut siis oikeesti, kauanko te olette ap tunteneet tämän miehen kanssa? Jos hän vain haluaa olla kohtelias, tai on ujo? Jos te olette vasta muutaman kerran tavanneet, niin musta on ihan normaalia, ettei sitä ihan heti käy kiinni kuin sika limppuun.

Yhteistyössä