Mies ei käy suihkussa eikä huolehdi hygieeniasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko yleistä miehillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko yleistä miehillä

Vieras
Mitä tehdä kun mies ei oma-aloitteisesti käy suihkussa kuin kerran tai kaksi viikossa. Itse lämmitän saunan joka toinen päivä ja silloin mies tulee saunomaan ja suihkuun. Nyt raskaana ollessani en ole enää jaksanut saunoa niin usein, niin eipä käy mies sitten suihkussakaan... Olen myös huomannut että samat bokserit ja t-paita on käytössä monta päivää. Deodoranttia hän alkoi käyttämään päivittäin vasta kun aloimme seurustelemaan ja käytännössä pakotin käyttämään deodoranttia... Hiukset joudun minä leikkamaan ja huolehtimaan, koska ennen seurusteluamme kävi parturissa ehkä kerran vuodessa...

Olen kyllä huomauttanut asiasta monta monta kertaa, mutta ei ota kuuleviin korviin. Rakastan miestä ylikaiken ja muuten hän huolehtii perheestämme ja töistä ym. mutta tämä hygienia puoli... Epäilen että tämä malli on anoppilasta opittu kun siellä näyttää meno ja siisteys muutenkin miltä näyttää. En jaksaisi kuitenkaan huolehtia aikuisen miehen pyllyn pesusta, kun on vauvakin tulossa.

No ei varmaan yleistä ole.
Mutta jos jaksat muutaman kerran selittää, että suihkussa käydään joka päivä. Ja sukat, alushousut ja t-paita vaihdetaan joka päivä. Piste, tästä ei neuvotella. Voi mennä kaaliin, koska on aika yksinkertainen ja lyhyt selitys.

• Tykkää
Reactions: goddess
No en usko että on kyllä yleistä- miehilläkään :confused:
Meillä mies käy vähintään kerran päivässä suihkussa, vaihtaa alusvaatteet päivittäin, muutkin vaatteet jos on hien hajua ja käyttää todellakin deodoranttia!
Vaikee uskoo että olisin sellaisen miehen kanssa joka ei huolehtisi päivittäin hygieniastaan..

Ei ole yleistä. Miesten varsinkin täytyy suihkutella joka päivä koska se hiki haisee ihan kauhealle. Sano sille suoraan että rakkaani sä haiset, mene suihkuun. Ja suihkun jälkeen laitetaan päälle puhtaat alusvaatteet. Oikeesti, jotkut 4 päivää jalassa olleet boxerit..jaiks!

• Tykkää
Reactions: goddess
Voi olla yleistä jotain päälle viiskymppisillä maalla kasvaneilla miehillä, tai jos pihi ja vesilasku käytön mukaan. Mun eksä oli tollanen ällötys. Kerran viikos sauno ja silloin vain vaihtoi vaatteet, eli yötä päivää samat kalsarit. Hitto et lemus, heitin mäkeen kun ei muuttanut tapojaan.

Haju on kyllä niin kuvottava ja henkeä salpaava kun esim. kaupassa joku haisunäätä(yleensä miespuolinen) kävelee ohi. En ymmärrä miten ne kanssaolijat kestävät sitä hajua. Onneksi mies on tarkka omasta puhtaudestaan

Me ollaan seurusteltu kolmisen vuotta ja miehen hygienia menee koko ajan vain huonommaksi. Ennen oli töissä paikassa, joka sisälsi enemmän asiakaspalvelua, ja silloin hän kävi ehkä joka toinen päivä suihkussa ja oli melko tarkka vaatteistaan ja hajustaan. Nykyään tilanne on toinen ja suihkussa hän käy ehkä kerran viikossa. Samat kalsaritkin ovat olleet jo kuukauden verran!!! Meillä on putkiremontti meneillään ja minä pesen vaatteet pesutuvassa, mutta mies ei vain laita puhtaita päälle vaikka kuinka komentaisin. Sitten kun kerran viikossa saan sen patistettua suihkuun, niin kiskoo samat hikiset kalsarit jalkaan ja myöhemmin tulee heiluttelemaan munaansa mun eteen. Meidän seksielämäkin kärsii, kun ei tee mulkkuakaan mieli suuhun ottaa kun se hautuu ja muhii tuossa vanhassa hiessä ja ties missä.

Me ollaan seurusteltu kolmisen vuotta ja miehen hygienia menee koko ajan vain huonommaksi. Ennen oli töissä paikassa, joka sisälsi enemmän asiakaspalvelua, ja silloin hän kävi ehkä joka toinen päivä suihkussa ja oli melko tarkka vaatteistaan ja hajustaan. Nykyään tilanne on toinen ja suihkussa hän käy ehkä kerran viikossa. Samat kalsaritkin ovat olleet jo kuukauden verran!!! Meillä on putkiremontti meneillään ja minä pesen vaatteet pesutuvassa, mutta mies ei vain laita puhtaita päälle vaikka kuinka komentaisin. Sitten kun kerran viikossa saan sen patistettua suihkuun, niin kiskoo samat hikiset kalsarit jalkaan ja myöhemmin tulee heiluttelemaan munaansa mun eteen. Meidän seksielämäkin kärsii, kun ei tee mulkkuakaan mieli suuhun ottaa kun se hautuu ja muhii tuossa vanhassa hiessä ja ties missä.

Ei herranjumala! :D

Meilläkään ei mies käy suihkussa kuin ehkä kerran viikossa. Paitansa vaihtaa joka päivä kun hikoaa mutta samat alkkarit saattaa olla jalassa monta päivää. Tai sitten vaihtaa alkkarinsa muttei käy pesulla. Ja laittaa dödöä hikisiin kainaloihin hien hajua peittämään. Se ei lämmitä saunaakaan kuin korkeintaan kerran viikossa, joskus saattaa mennä toista viikkoa, meillä on puusauna enkä minä mene lasten kanssa puita halkomaan kirveellä eli en sitä saunaa lämmitä. Eri asia olisi jos tarvis vaan napsauttaa sähkösauna päälle.

Yhteistyössä