O
onko yleistä miehillä
Vieras
Mitä tehdä kun mies ei oma-aloitteisesti käy suihkussa kuin kerran tai kaksi viikossa. Itse lämmitän saunan joka toinen päivä ja silloin mies tulee saunomaan ja suihkuun. Nyt raskaana ollessani en ole enää jaksanut saunoa niin usein, niin eipä käy mies sitten suihkussakaan... Olen myös huomannut että samat bokserit ja t-paita on käytössä monta päivää. Deodoranttia hän alkoi käyttämään päivittäin vasta kun aloimme seurustelemaan ja käytännössä pakotin käyttämään deodoranttia... Hiukset joudun minä leikkamaan ja huolehtimaan, koska ennen seurusteluamme kävi parturissa ehkä kerran vuodessa...
Olen kyllä huomauttanut asiasta monta monta kertaa, mutta ei ota kuuleviin korviin. Rakastan miestä ylikaiken ja muuten hän huolehtii perheestämme ja töistä ym. mutta tämä hygienia puoli... Epäilen että tämä malli on anoppilasta opittu kun siellä näyttää meno ja siisteys muutenkin miltä näyttää. En jaksaisi kuitenkaan huolehtia aikuisen miehen pyllyn pesusta, kun on vauvakin tulossa.
Olen kyllä huomauttanut asiasta monta monta kertaa, mutta ei ota kuuleviin korviin. Rakastan miestä ylikaiken ja muuten hän huolehtii perheestämme ja töistä ym. mutta tämä hygienia puoli... Epäilen että tämä malli on anoppilasta opittu kun siellä näyttää meno ja siisteys muutenkin miltä näyttää. En jaksaisi kuitenkaan huolehtia aikuisen miehen pyllyn pesusta, kun on vauvakin tulossa.