Mies ei jaksa yrittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saamaton86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saamaton86

Vieras
Ongelmana on, kappas vaan, seksi.

Noudatamme aina samaa kaavaa; Menemme sänkyyn, mies riisuu vaatteensa ja kaivaa munan esiin. Minä otan poskeen sen verran että mies saa erektion. Sitten kaksi minuuttia jyystöä ja homma on ohi. En ole ikinä saanut orgasmia miehen kanssa.

Olen tyytynyt tähän järjestelyyn, mutta nyt on mitta täysi.
En edes muista koska mieheni on viimeksi koskenut alapäähäni tai saatika yrittänyt tyydyttää minua sormin. Ehkä joskus suhteen alkuaikoina.. Suuseksiä olen kahden vuoden seurustelun aikana saanut ehkä 3 kertaa ja nekin ovat olleet minuutin pyrähdyksiä.

Masentaa niin vietävästi, sillä minä olen aina se joka tekee aloitteen ja olen aina valmis tyydyttämään mieheni suulla tai käsin.

Onko teillä muilla kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
Otin asian puheeksi mieheni kanssa ja hän lupasi parantaa tapansa... Nähtäväksi jää.

Jos ei homma sanomalla parane, niin älä jää odottamaan. Kyllä maailmalla on miehiä, jotka osaa naisen tyydyttää. Meillä ainakin isännällä on se päämäärä, että mä saan aktin aikana ainakin pari kertaa. Ja me ollaan sentään oltu kohta kakskymmentä vuotta naimisissa.

Sulla sentään menee hyvin minuun verrattuna. Mun ex oli suuri puheissaan,mutta sängyssä siitä ei ollu mihinkään. Siis ihan oikeasti,sillä ei edes seisonu vaikka kuinka yritettiin.ja sitten se yritti tyydyttää mua sillä prinssinakin kokoisella lerpulla,eipä oikein tullu mulle mitään nautintoa.se kun viel yritti monta kertaa päivässä. Seurustelin n puol vuotta sen kans,ja varmaan kolme kertaa sillä seiso. Eikä ollu kummoinen silloinkaan,tuli ihan se yks vitsi mieleen,että onko se siellä,kun ei tää mun kolokaan ole kovin venynyt. Sitten vaan kyllästyin siihen ja vaihdoin parempaan,enkä ole katunut.

Kyllä on jo omissakin hoksottimissa vikaa, jos kovinkauan jää odottelemaan miehen valistumista seksissä.
Vähän yritystä peliin naisellakin. Vaikeahan se on varmaan silti alkaa miksikään seksin papittareksi moisen kanssa, tuommoinen heikentää jopa itsetuntoa pitemmän päälle. Mutta itsestä kiinni kuinka pitkälle tilanteen päästää. Toista ei voi muuttaa mutta itseä voi, ja miestä ja osoitetta.

Sinun on otettava ohjat reilusti käsiin, tai tuosta ei tule mitään. Pistä mies aina nuolemaan pimpsasi ennen kuin päästät sitä pökkimään. Jossakin vaiheessa mies huomaa, että nuoleminen ja varsinkin sillä aikaansaatu naisen kiemurtelu on älyttömän kiihottavaa. Kun mies saa ensimmäisen kerran tuotettua naiselle orkun nuolemalla, ei hän enää kuvittelekaan seksiä ilman naisen nuolemista. 69:ä kannattaa myös kokeilla.

Keskustelin miehen kanssa ja hän lupasi parantaa tapansa.
En halua häntä seksin takia jättää, koska muuten hän on mitä ihanin mies.

Yksi asia kuitenkin painaa mieltä.. Tuntuu että mies suorastaan inhoaa pillua. Siis ei mielellään koske sinne jos alapää on märkä. Muutamaan otteeseen olen hänen kätensä jalkojeni väliin laittanut ja hän vetää samantien kätensä pois jos tuntee että olen kostunut. Saattaa jopa sanoa että ""onpa se märkä"" ja jättää asian siihen.

Olen hieman kummastunut sillä aikaisemmat mieheni ovat suorastaan rakastaneet märkää pillua ja nuolleet sitä mielellään.

Onko muita miehiä jotka eivät pahemmin pillun päälle perusta? Kyllä mieheni sinne mielellään munan laittaa mutta kädet ja suu on asia erikseen..

Wautsi! Puhtaan pillun hellä suutelu ja nuoleminen on melkein yhtä hyvää kuin itse rakastelu.
Toivottavasti miehesi opii arvostamaan helposti kostuvaa aarrettasi ja osaa antaa sille huomiota.
Tai muuten tulee Ah- Matti ja tekee mitä toivot!

Varmuuden vuoksi kerron tähän väliin, miten jokainen mies pystyy pitkään tai PITKÄÄN yhdyntään, jos vaan haluaa.

Päivän ensimmäinen laukeaminen voi tulla tosi nopeasti. Mutta jos hetken päästä otetaan uusintakierros, yhdyntä kestää erittäin paljon pidempään. Jos uusintakierros alkaa heti kun mies kykenee uuteen erektioon, mies ei ehkä edes pysty laukeamaan, vaan pano voi jatkua niin kauan kuin jaksetaan ja halutaan.

Kuvitellaan, että mies on ollut niin puutteessa, että toinenkin ejakulaatio tulee nopeammin kuin nainen haluaisi (ainakaan meillä niin ei ole koskaan käynyt!). No kolmas kierros kestää vielä pidempään kuin toinen.

Jos nainen haluaa vain yhden yhdynnän, ensimmäinen kierros voi olla vaikka masturbaatiota tai suuseksiä. Jos mies ei tiedosta tätä uusintakierroksen (tai kierrosten) konstia, se pitää kertoa miehelle.

Aktin pituus ja laukeamisherkkyys ei siis ole ongelma. Ainoa ongelma voi olla se, että renttu mies ei halua tarjota naiselleen pitkää yhdyntää, vaikka tiedostaisi tämän yksinkertaisen menetelmän.