mies ei jää yöksi koska pelkää olla mun kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nepsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nepsu"

Vieras
ihan järjetöntä! ukko on iso,vahva, puolet painavampi,minä pieni hiiri.

miksi mies pelkää? =no koska pelkää että suutun ja huudan, uskomattoman lapsellista. Olen niin niin vihainen ja surullinen,en ansaitse tätä, enkä ymmärrä. Tekis mieli sanoa miehelle että aikuistu tai otan oikeasti aikuisen miehen. Loukkaa todella paljon

Siis olet näitä helposti napsahtavia, joilla menee suuttuessa kontrolli täysin. Nyt ois korkea aika oppia hallitsemaan ja hillitsemään itsensä. Se sekopäinen huutaminenkin on jo aikamoista henkistä väkivaltaa.

kuulkaa mies on torjunut mut seksuaalisesti monta vuotta,siinä syy sille että olen vihainen.
ja voi hyvänen aika nyt oli kyse siitä että mies PELKÄÄ kuin pikku lapsi. minusta se on yhtä lapsellista kuin mököttäminen

teidän mielestänne on siis normaalia pelätä toisen normaalia suuttumusta niin että menee paniikkiin pienestäkin ja pelkää? minusta se on epänormaalia ja uskon että terapeutitkin on kanssani samaa mieltä asiasta.

[QUOTE="nepsu";29374650]kuulkaa mies on torjunut mut seksuaalisesti monta vuotta,siinä syy sille että olen vihainen.
ja voi hyvänen aika nyt oli kyse siitä että mies PELKÄÄ kuin pikku lapsi. minusta se on yhtä lapsellista kuin mököttäminen

teidän mielestänne on siis normaalia pelätä toisen normaalia suuttumusta niin että menee paniikkiin pienestäkin ja pelkää? minusta se on epänormaalia ja uskon että terapeutitkin on kanssani samaa mieltä asiasta. [/QUOTE]

Ööööö, siis se ei halua olla sun luona eikä kiksauttaa sua? Oletko sinä kehitellyt mielessäsi suhteen talonmiehen tai posteljoonin kanssa?

:laugh: Anteeks :ashamed:. Mutta, hivenen huvittavaa... Iso, aikuinen mies ja pelkää huutavaa akkaa, mä nauraisin tollasen pellolle. Mitä tulee seksiin, niin ootteko kuinka kauan tuntenu jo? Jos ootte kauankin, niin alkaisin kyllä jo ääneenkin ihmetellä, että mikähän mahtaa olla se todellinen ongelma. Mutta, kaikesta voi ja kannattaa keskustella avoimesti, ootko yrittäny kysyä asiasta mieheltä? Miten reagoi kun kysyt? Ootko tosta huutamis pelosta yrittäny kysellä, että onko taustalla jotain sellasta, mikä olis voinu traumatisoida?

Oma käytöksesi on lapsellista. Huutamalla ei asioita ratkaista. Kyllä minunkin mieheni pelkäsi minua niinä aikoina, kun olin väkivaltainen häntä kohtaan. Vaikka itse olen 153cm tappi ja hän 180cm.

:laugh: Anteeks :ashamed:. Mutta, hivenen huvittavaa... Iso, aikuinen mies ja pelkää huutavaa akkaa, mä nauraisin tollasen pellolle. Mitä tulee seksiin, niin ootteko kuinka kauan tuntenu jo? Jos ootte kauankin, niin alkaisin kyllä jo ääneenkin ihmetellä, että mikähän mahtaa olla se todellinen ongelma. Mutta, kaikesta voi ja kannattaa keskustella avoimesti, ootko yrittäny kysyä asiasta mieheltä? Miten reagoi kun kysyt? Ootko tosta huutamis pelosta yrittäny kysellä, että onko taustalla jotain sellasta, mikä olis voinu traumatisoida?

Anteeksi, mutta mitä helvetin nauramista siinä on, että joku ahdistuu kun toinen on aggre ja huutaa? Sinäkö viihtyisit sellaisen ihmisen seurassa? Se mistään koosta ole kiinni.

Eiköhän se olisi miehelle vaan helpotus, jos toisen miehen ottaisit. Hän ei halua kanssasi seksiä, eikä viettää muutenkaan aikaa kanssasi. Ja mikä ihme se onkaan, jos kerran olet jatkuvasti vihainen.

Voihan sitä ihminen pelätä ihan vaan sitä, että menee ilta pilalle ja yöunet jää vähiin raivoamisesi takia. Tuskin hän väkivaltaa pelkää, ellet ole väkivaltainen koskaan ollut. Sinänsä pienikin nainen voi helposti vaikka tappaa ison miehen sopivilla välineillä eli aggressiivisesti käyttäytyvää on syytä pelätä kokosuhteista riippumatta.

Itse pelkään suunnattomasti huutavia ihmisiä. Traumataustaa on. En ole mies, mutta mielestäni sillä ei ole tuossa asiassa suurta merkitystä. Henkistä väkivaltaa se huutaminen on. Minusta siinä, että pelkää huutavaa ihmistä, eikä halua jäädä tämän luokse yöksi, ei ole mitään loukkaavaa.

[QUOTE="nepsu";29374650]kuulkaa mies on torjunut mut seksuaalisesti monta vuotta,siinä syy sille että olen vihainen.

teidän mielestänne on siis normaalia pelätä toisen normaalia suuttumusta niin että menee paniikkiin pienestäkin ja pelkää? minusta se on epänormaalia ja uskon että terapeutitkin on kanssani samaa mieltä asiasta.[/QUOTE]

Sä ainakin olet terapian tarpeessa.

siis sehän on ihan kauheeta jos joku huutaa, varsinkin kun se huutaja ei osaa tuntea minkään laista empatiaa. ja sori nyt mutta apeestä tuli semmonen kuva että ei osaa oikeen laittaa itteään siihen toisen asemaan.

henkilökohtasesti oon kans sitä mieltä että ei kukaan halua seksiä sellaselta jota pelkää.

Miten ap on ollut monta vuotta suhteessa, jossa asutaan erillään (kun mies "ei jää yöksi"), jossa ei ole seksiä? Ja on huutamista ja raivoamista? Tai oikeammin, miksi mies on tuollaisessa suhteessa?

no jos se alkuperänen kysyjä elää puutteessa niin ilmottaa vaan yhteystiedot niin tuun hoitaan puutteen pois...otan myös piiskan mukaan siltä varalta että koittaa huuttaa niin opetetahan tapoja...

En minä ainakaan viitsisi jäädä kuuntelemaan jonkun huutamista, ei siinä pelolla ole mitään tekemistä. Jos kotona saa olla rauhassa, menisin mieluummin sinne

Kyllähän seksin puute tekee vihaiseksi. Jos mies ei halua selvittää asiaa (asioita) ja mennä vaikka ammattiauttajalle kanssasi, olisko ero ja uusi mies parempi vaihtoehto? Parisuhteessa pitäisi vähän kestää huutamistakin, ei tietty jatkuvasti.
Meillä töissä pomo huutaa ja kiroaa suuttuessaan, vaikka on jo viisikymppinen...se on pelottavaa ja on saanut useita jo irtisanoutumaan. Mutta parisuhteessa eri asia...

Ootteko miettineet että saattaa "pelätä" sen takia että saattais tosissaan suuttuessaan liiskata sut kun pienen torakan? Siin ei paljoo "Mä olen nainen, mua ei saa lyödä"-puolustukset auta kun mies pimahtaa. Tai sitten pelkää koska saatat hänen nukkuessaan hakea keittiöveitsen ja viiltää hänen kurkun auki. On näitä nähty. Tosin ainakaan en ite jaksais muutenkaan ämmää jolla on joka päivä menkkaraget. Hanki hoitoa, kiitos.

Yhteistyössä