Mies ei hoida/soita asioita selviks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laura

Vieras
ja sitten suutahtelee että miks mä jatkuvasti muistuttelen häntä niistä :(

Täs joitain esimerkkejä näistä:

-jo viime syksynä mies teetti purukalustoonsa kalliin proteesin tuolla naapurikaupungis, ja se hammasteknikko lupasi lähettää kuitin heti perästä ihan takuutakin varten.
No ei sitä oo kuulunut vieläkään, joten monesti olen sanonu miehel että soittaisi sinne! mut ei...

-mies meni jo kevättalvel valtiolle töihin ja teki suullisen sopimuksen niin että kirjallinen tulee perästä, mutta vaikka aikaa on kulunut ei ole mitään sopparia vaikka palkan hän saa oikeanlailla.
Tästäkin olen miehelleni mesonnut että se kirjallinen paperi olisi pitänyt jo saada, koska mm. Kelahan on erityisen tarkka perimään liikamaksunsa takaisin, joita nyt on siis ehtiny tulla asumistuen muodossa...

-autojen vakuutukset on olleet mun nimis viimeajat ja olen nyt viimeisen kuukauden ajan pyytänyt miestäni että hoitaisi konttorissa vapaana jo vuosikausia lojuvat bonuksensa mulle niin, että laskumme olisivat pienemmät, niin ei ole vieläkään muka ehtinyt käydä konttorissa tai edes soittaa vakuutusyhtiöön...

Hän siis aina on noihin vastannut että "kyllä minä hoidan, mutta en nyt" mutta ei näytä mitään tapahtuvan, eikä hän ymmärrä että jos hoitais asiat ei minun tarvitse jatkuvasti muistutella...

mitä te mieltä? mä en kohta jaksa tätä :'(

Ens kerran kun miehesi istuu mukavasti ja sen näköisesti ettei ole tekemistä niin anna sille puhelin kouraan ja etsi sille ne numerot valmiiksi mihin soittaa ja ne kanssa kouraan ja sanot että NYT soitat.

Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Ens kerran kun miehesi istuu mukavasti ja sen näköisesti ettei ole tekemistä niin anna sille puhelin kouraan ja etsi sille ne numerot valmiiksi mihin soittaa ja ne kanssa kouraan ja sanot että NYT soitat.

no sit hän kyl suuttuu etteikö saa levätä rauhassa. kiitti silti ideasta.

Onkohan mun miehelle sukua?

Ei kanssa halua hoitaa mitään "virallisia" asiointeja tai ole vapaaehtoisesti ( pientä painoistusta käyttämättä) mukana esim vanhempainillassa. Ei ole ikinä käynyt lasten kanssa lääkärissä. Ei ikinä reklamoi tai tee valitusta mistään ja on nolona jos minä teen. Esim ostimme taannoin pelin kaupasta ja lapsi huomasi autossa yhden osan puuttuvan paketista. Mitä tekee mies, toteaa että eiköhän tuohon jotain keksi. Ollaan 2min. päässä kaupasta ja kuitti on taskussa. Minä totesin, että eiköhän käännytä takaisin ja kävimme lapsen kanssa vaihtamassa pelin asiakaspalvelussa kun mies odotti autossa...

Puhelinlaskut tulivat 5v hänen omasta liittymästään vanhaan osoitteeseen, osa jäi tulematta ja tuli tieto että jos ei makseta niin menee perintään pitemmältä ajalta. Nykyisin ei näin edes tehtäisi vaan menisi jo varmaan eka lasku suoraan perintään jos ei seuraavan mukana maksa ja menisi liittymä kiinni...

Yhteistyössä